Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon raskaana rv 4+4 ja vihloo/jomottaa toiselle puolelle mahaan koko ajan samaan kohtaan, kohdunulkoinen?

Vierailija
04.09.2018 |

Alkoi pelottamaan. Kuinka kauan uskallan vaan ootella turvallisesti tekemättä asian eteen mitään vai pitäskö jo soittaa jonnekin? :/ Kivut ei oo siis mitenkään niin kovia että rajottais elämää, mut jomottaa jatkuvasti ja melkeimpä pelkästään toi yks sama kohta vasemmassa sivussa. Sit mua on eilisillasta asti satunnaisesti särkeny myös saman puolen käteen/hartiaan, ja nyt googletin ja järkytyin että sekin vois olla heijastekipua kohdunulkosesta. Toki voi olla jotain ihan lihaskramppiakin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen vaiva. Tuota venyvää kipuilua tulee vaihtelevasti. Yksilöllinen vaiva. Kohtu kasvaa.

Vierailija
2/3 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hormonaalinen vaiva. Tuota venyvää kipuilua tulee vaihtelevasti. Yksilöllinen vaiva. Kohtu kasvaa.

Onko se siis hyvin todennäköisesti silti harmitonta asiaan kuuluvaa kipuilua, vaikka onki sijoittunu edelliset 2 päivää vaan yhteen ainooseen kohtaan sivulle? Onko kellään muulla ollu samanlaista?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt kertomaan tän tänne jos joku saman pelon kanssa kamppaileva sattuu eksymään tänne! Nyt mulla on rv 6+1 ja toispuoleiset jomotukset vähentyneet, edelleen niitä on välillä mut niitä on nykyään välillä myös vastakkaisella puolella joten en oo ite enää kipujen vuoksi huolissani kohdunulkosesta :)

ap