ovulaatiotesti kokemuksia?
Olen tehnyt ovulaatiotestejä jo kahdesta kierrosta kun alkoi kiinnostamaan tiedänkö milloin se tarkalleen on. En ole silti saanut täysin positiivista yhtenäkään päivänä. voisiko olla että ovis on jäänyt kokonaan molemmissa kierroissa tulematta? olisikohan todennäköisempää että ovis onkin ihan lähellä kuukautisia ei siis 14 päivää ennen menkkoja, kai sekin on mahdollista? vai oliskohan se huippu sittenkin nopeampi kuin tuo 24 tuntia mun kohdalla?
olisiko kellään ajatuksia/kokemusta tästä? onko kellään kokemusta siitä että ovis onkin myöhempään aikaan kun olet kuvitellut? mielenkiintoista olisi kuulla. Mitä ovistestiä suosittelet?
Niin lisäyksenä olen 31. En ole raskaana. toistaiseksi vielä kumilla mennään.
Kommentit (3)
Minusta sofin testit toimii ihan hyvin eli ovat riittävän herkkiä. Sain spotattua lh huipun helposti. Minä luulen, että sun ovishuippu oli vain niin nopee että kerkesi mennä sulta vaan nyt ohi. Ovis tulee joskus tietty myöhässä ja silloin menkatkin tulee myöhässä.
Todennäköisesti sinulla on niin nopea huippu et 24 tunnin välein mitattaessa se kekiää mennä ohi
Ap hei sinulla voi olla todella nopea Lh huippu. Sain itse ekan plussan ovulaatiotestiin vasta kolmannessa kierrossa. rfsu testejä tein 2 kierrossa ilman plussaa. Sofi testi näytti plussan aamupäivällä .ei enää iltakuuden aikaan. Eli nopeasti menee huippu ohi ainakin minulla. rfsu merkin testissä pitäisi olla 4 tuntia virtsaamatta ennen testiä. aamuvirtsaa ei saisi käyttää. ennen testiä ei saisi juoda runsaasti ja testi pitäisi tehdä klo 10-20 välillä. Sofissa ei ollut mitään kieltoja joten paljon helpompaa testailla ja ne on tosi edullisia.