Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta vieraan kielen sanaa olisi järkevää opetella viikossa?

Vierailija
04.09.2018 |

Niin, että ne jäisi sitten päähänkin. Olen nyt alkanut opiskella itsekseni englantia, kun on taidot ruostuneet ja haluaisin oppia nyt oikein kunnolla ja nopeasti.
Olen lukenut ja lukenut ja opetellut sanoja ja nyt olen viikon sisään oppinut noin 60 uutta sanaa. Onko tämä hyvä tahti, vai kuinka paljon normiälyisen pitäisi oppia noita sanoja viikossa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On okei tahti

2/3 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkät sanat voivat olla hyödyllisiä tai hyödyttömiä.

Jos sinulla on kieliopin perusteet muistissa, niin voit käyttää irrallisesti opiskelemiasi sanoja. Jos kielioppi on painunut unholaan, niin irrallisista sanoista ei ehkä saa järkeviä kokonaisuuksia.

Minulla olisi yksi vinkki:

oletko facebookissa? Jos olet, niin ala seurata sivua Real English.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2628 kirjoitti:

Pelkät sanat voivat olla hyödyllisiä tai hyödyttömiä.

Jos sinulla on kieliopin perusteet muistissa, niin voit käyttää irrallisesti opiskelemiasi sanoja. Jos kielioppi on painunut unholaan, niin irrallisista sanoista ei ehkä saa järkeviä kokonaisuuksia.

Minulla olisi yksi vinkki:

oletko facebookissa? Jos olet, niin ala seurata sivua Real English.

Joo kielioppikin on kyllä vähän hukassa, eli pitää sitäkin tässä harjoitella. Lauseiden muodostaminen tuottaa vähän ongelmia, mutta on sentään kiva fiilis kun huomaan, että ymmärrän koko ajan enemmän sanoja lukiessani juttuja ja kun katselen ohjelmia. Kiiitos vinkistä, täytyy perhtyä tuohon Real Englishiinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä