Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna mun katsoa mitään hömppää

Vierailija
04.09.2018 |

vaikka meillä on kaksi telkkaria. Komentaa nukkumaan, kuulemma noin kamalia ohjelmia ei saa katsoa meillä. Kuten maajussille morsian ja ensitreffit alttarilla.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on samat oikeudet katsoa töllöä kuin miehelläkin. Jos tämä asia on hänelle liian vaikea asia käsitettäväksi, laita mies vaihtoon.

Kaukosäätimellä voi olla vain yksi herra eikä nainen voi olla herra. Tajusitko? No ei se mitään, riittää että minä tajuan.

Vierailija
22/28 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole digiboxia ja jostain kumman syystä tikulle tallentaminen ei onnistu, vaikka pitäisi onnistua. Ap.

No entäs takulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä saa kuitenki katsoa Salkkareita.

-ap

Vierailija
24/28 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bad romance for good :( kirjoitti:

Todennäköisesti tämän pariskunnan keskustelua illalla.

Mies: Rakas tule jo sänkyyn, voisimme jutella ja rakastella + päästään nukkumaan hyvissä ajoin ?

Nainen: en minä vielä tule, ei minua väsytä yhtään ja telkkarista alkaa just uusi tuotantokausi sarjasta Peltopelle pesää ja sen jälkeen tulee seksitreffit alttarilla ne on pakko katsoa.

Mies: miksi et voi tallentaa niitä digiboxiin ja katsoa myöhemmin ?

Nainen: ei kun nämä pitää katsoa heti, mene nyt jo nukkumaan äläkä jankkaa, olet jo kerran tänä vuonna saanut namua ja kiintiö on nyt täysi tältä vuodelta.

Mies: kiitos tyhjästä, ja hyvää yötä.

Nainen: ei kestä, hyvää yötä mun oma rakas luuseri.

Mitä mä just luin 😂

Vierailija
25/28 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän mielestä kaikki minun ohjelmani olivat huonoja ja typeriä ja piti omia valintojaan ensiluokkaisina ja hyvätasoisina.

Vierailija
26/28 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä meinasin kanssa kysyä, että miten se toimii sit jos katsot? en tajua miten aikuista ihmistä voi estää. Onko se väkivaltainen hullu?

Nahkaruoska soiiiii

Vierailija
27/28 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ammattivalittaja. Mies haluaa että tulen sänkyyn yhdeksältä ja hömppäohjelmien katsominen on turhuutta. Jos on jotain miehen mielestä kivaa, mistä minäkin tykkään, sitten saan valvoa kymmeneen. Mulla on tapana täytellä ristikoita tai lukea ennen nukahtamista ja mies on sitä mieltä, että hömppäohjelmien takia ei saa nukkumaan meno viivästyä. En ehdi juurikaan katsoa telkkaria kuin tuohon aikaan ja joskus alkuillasta. Nyt on poikkeus, kun flunssan takia harrastus jäi väliin. Kyllä mä nyt voisin tätä toista telkkaria katsoa, mutta nyt ei tule mitään.

Taitoluistelu on poikkeus. Siitä mies ei tykkää, mutta jos en saa sitä katsoa, niin tulen niin vihaiseksi, että ei uskalla sanoa mitään, vaikka kisat menevät joskus puolille öin. En kyllä yöllä katso sitäkään ja sen näkee onneksi Areenasta. Mutta minusta on vain kiva katsoa ohjelmat kun ne tulee ja katsomo on tylsä, kun sinne pitää kirjautua nykyään. Ap.

Vierailija
28/28 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ammattivalittaja. Mies haluaa että tulen sänkyyn yhdeksältä ja hömppäohjelmien katsominen on turhuutta. Jos on jotain miehen mielestä kivaa, mistä minäkin tykkään, sitten saan valvoa kymmeneen. Mulla on tapana täytellä ristikoita tai lukea ennen nukahtamista ja mies on sitä mieltä, että hömppäohjelmien takia ei saa nukkumaan meno viivästyä. En ehdi juurikaan katsoa telkkaria kuin tuohon aikaan ja joskus alkuillasta. Nyt on poikkeus, kun flunssan takia harrastus jäi väliin. Kyllä mä nyt voisin tätä toista telkkaria katsoa, mutta nyt ei tule mitään.

Taitoluistelu on poikkeus. Siitä mies ei tykkää, mutta jos en saa sitä katsoa, niin tulen niin vihaiseksi, että ei uskalla sanoa mitään, vaikka kisat menevät joskus puolille öin. En kyllä yöllä katso sitäkään ja sen näkee onneksi Areenasta. Mutta minusta on vain kiva katsoa ohjelmat kun ne tulee ja katsomo on tylsä, kun sinne pitää kirjautua nykyään. Ap.

Olen aina sanonut että naisten taitoluistelu on hieno laji. Hyvät peput myös näkyy kunnolla. Onko se ukkosi homo vai mikä sitä vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä