Mies ei anna mun katsoa mitään hömppää
vaikka meillä on kaksi telkkaria. Komentaa nukkumaan, kuulemma noin kamalia ohjelmia ei saa katsoa meillä. Kuten maajussille morsian ja ensitreffit alttarilla.
Kommentit (28)
Todennäköisesti tämän pariskunnan keskustelua illalla.
Mies: Rakas tule jo sänkyyn, voisimme jutella ja rakastella + päästään nukkumaan hyvissä ajoin ?
Nainen: en minä vielä tule, ei minua väsytä yhtään ja telkkarista alkaa just uusi tuotantokausi sarjasta Peltopelle pesää ja sen jälkeen tulee seksitreffit alttarilla ne on pakko katsoa.
Mies: miksi et voi tallentaa niitä digiboxiin ja katsoa myöhemmin ?
Nainen: ei kun nämä pitää katsoa heti, mene nyt jo nukkumaan äläkä jankkaa, olet jo kerran tänä vuonna saanut namua ja kiintiö on nyt täysi tältä vuodelta.
Mies: kiitos tyhjästä, ja hyvää yötä.
Nainen: ei kestä, hyvää yötä mun oma rakas luuseri.
Meillä ei ole digiboxia ja jostain kumman syystä tikulle tallentaminen ei onnistu, vaikka pitäisi onnistua. Ap.
Taidat itse olla hömppä. Ja tossu.
En tajua, mikset voisi siitä kakkostelkkarista katsella, jos mies haluaa katsoa toisesta jotain sivistyneempää :D
Tietty jos mies haluaa, että teette telkkarinkatselun sijaan jotain muuta (esim. rakastelette) niin sitten ymmärrän miestä.
Nykyään on melkein kaikki ohjelmat netissä katseltavana, siis ne, jotka tulee tavallisilta telkkarikanavilta, joten voit varmaan katsoa niitä sitten kun on sopivampi hetki, etkä tartte tallentavaa boksia.
Vierailija kirjoitti:
vaikka meillä on kaksi telkkaria. Komentaa nukkumaan, kuulemma noin kamalia ohjelmia ei saa katsoa meillä. Kuten maajussille morsian ja ensitreffit alttarilla.
Lähde kälppimään tuollaisen narsistin luota.
Löytyyhän noi Katsomosta. Sieltä voi myös katsoa suorana. Joten jos pelkäät miestä niin peiton alle: puhelin + kuulokkeet. Lykkyä!
Ammattivalittaja ei vieläkään ole saanut aikaiseksi sitä eroa ja omaa kämppää.
Mikä sinulla viiraa, kun haluat katsoa tuollaisia ohjemia?
Alan uskoa tasoteoriaan.
Naiselle on tärkeäää katsella hömppäpömppäohjelmia. Miehelle taas on tärkeää lätkän mm kisat. Se on maailman mahtavinta kun ihmiset osaaa elää sovussa.
Mitäs mies sitten tekee jos katsot? Laittaa teeveen kiinni? Tukistaa? Rikkoo paikat? Murjottaa viikon? Haukkuu sinua yksinkertaiseksi, eikä anna munaa vuoteen?
Enpä noita nyt niin pelkäisi.
- Fysiikan tohtori (täällä av:lla on koulutus mainittava) joka odottaa Ensitreffien ensimmäistä jaksoa innolla
Sulla on samat oikeudet katsoa töllöä kuin miehelläkin. Jos tämä asia on hänelle liian vaikea asia käsitettäväksi, laita mies vaihtoon.
Mä meinasin kanssa kysyä, että miten se toimii sit jos katsot? en tajua miten aikuista ihmistä voi estää. Onko se väkivaltainen hullu?
Vierailija kirjoitti:
Naiselle on tärkeäää katsella hömppäpömppäohjelmia. Miehelle taas on tärkeää lätkän mm kisat. Se on maailman mahtavinta kun ihmiset osaaa elää sovussa.
Onneksi meillä ei katota hömppää EIKÄ lätkää. En huolisi penkkiurheilevaa miestä eikä itseäni hömppä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
En itsekään tuota roskaa katsoisi vaikka olen nainen.
Miehesi on oikeassa.
Sinun tulee katsoman ainoastaan Yle Teemaa ja laatia kustakin näkemästäi ohjelmasta viiden sivun essee. Muista marginaalit sivuun.
Maajussille morsian -sarjaa ei kukaan katso herrojen ulkonäön perusteella, totean NENÄkkäästi. Ainakaan roskalehtikuvien perusteella.
En tiedä Ensitreffeistä edes sen vertaa.
Arvelen, että miehesi on ruma, joten hän ei halua sinun katsovan muita miehiä.
Pitäis varmaan vaihtaa miestä.