Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvostoliiton av

Vierailija
04.09.2018 |

Vankileirille tuotiin uusia kulakkeja - mies iski heti silmänsä nuoreen naiseen

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ümmarra.

Oletko latvialainen? 

Vierailija
102/115 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua! Metvurstit loppu toissa viikolla. Osaako kukaan sanoa, koska saadaan taas kauppoihin? Mies sanoi, että meillä on sentään vielä vodkaa jäljellä, sillä paikkaa jo paljon.

MISSÄ oikein asut??? Jos siis teillä on ollut kaupassa metvurstia? Meillä ei näy metvurstia edes vaalipäivinä. Ei mitään muuta kuin kilohailisäilykkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalle nimeksi Mels. Marxin, Engelsin, Leninin ja Stalinin mukaan.

Vierailija
104/115 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa kummin tehdä. Sukunimemme on Vagin, ja sääntöjen mukaan kaikkien on lisättävä A sukunimen loppuun. Mitä jos jätämme sen vaan pois, kiusataanko lapsia sitten koulussa?

Vierailija
105/115 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen entinen sotavanki ja minulla on lapsi Suomessa. Haluatko kysyä jotakin?

Mitä olet opettanut lapsellesi tästä upeasta, uljaasta ja vapaasta maastamme?

Vierailija
106/115 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toverit! Mitä on Kokakola? Naapurini pyysi minua tulemaan luokseen huomenna ja juomaan lasillisen verran sellaista kanssaan. Kyse on samasta naapuristani, jolla epäilen olevan purukumia kotonaan. Voitte lukea huolestuneen viestini siitä tuolta jostain aiemmalta sivulta.

Mutta tästä Kokakolasta: mitä se on? Afganistanialaista huumettako (kokajiinjiä)? Vai onko se peräti jotain länsimaista huumetta? Huolestuttaa oman turvallisuuteni puolesta. Kiitänkö naapurin kutsuun huomenna kyllä, vai jätänkö menemättä? Oikeasti minun pitäisi kyllä huomenna käydä tekemässä tammenlehvävastat saunaa varten, jotta saapi itsensä puhtaaksi viikon perunapeltopölyistä sitten lauantai-iltana.

Olisiko se hyvä syy jättää menemättä? Minulla on epäilys, että naapurini on tekemisissä hämärien tahojen kanssa ja haluaa minut samaan veneeseen. En halua joutua miliisin kanssa vaikeuksiin!

Jos vain tietäisin jotain tuosta Kokakolasta, voisin paremmin tehdä päätökseni. Auttakaa, toverit!

Vierailija
107/115 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua! Metvurstit loppu toissa viikolla. Osaako kukaan sanoa, koska saadaan taas kauppoihin? Mies sanoi, että meillä on sentään vielä vodkaa jäljellä, sillä paikkaa jo paljon.

MISSÄ oikein asut??? Jos siis teillä on ollut kaupassa metvurstia? Meillä ei näy metvurstia edes vaalipäivinä. Ei mitään muuta kuin kilohailisäilykkeitä.

Vaikuttaa ihan keskustan alueen moskovalaiselta. Siellä kuulemma

syödään voitakin kukalliselta lautaselta ja kaikilla on pakastimet kotonaan. Itse pärjään hyvin ilman pakastintakin, koska maa on roudassa niin suuren osan vuotta. Niin tämä Siperia vain opettaa!

Vierailija
108/115 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 CCCP <3 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa ihan keskustan alueen moskovalaiselta. Siellä kuulemma

syödään voitakin kukalliselta lautaselta ja kaikilla on pakastimet kotonaan. Itse pärjään hyvin ilman pakastintakin, koska maa on roudassa niin suuren osan vuotta. Niin tämä Siperia vain opettaa!

Kyllä, aivan oikein, Moskovasta ollaan. Tosin omaa pakastinta ei ole, mutta käytetään sienien ja marjojen pakastukseen naapurin pakastinta. Naapurin Juri on puoluetoimistossa töissä, ja hän tietää parhaimmat mustan pörssin paikat. Heillä käymme katsomassa telkkariakin. Vastapalveluksi leivon heille välillä kaalipiirakkaa, Juri kun tykkää siitä. Apua, paljastinkohan nyt liikaa!

Vierailija
109/115 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupungin salaatti - salat stolitsnyi - salade olivier - kirjoitti:

Tälläinen löytyi:

5 keitettyä perunaa

3 -4 keitettyä munaa (jätä yksi koristeluun)

4 -5 suola- tai maustekurkkua

1/2 tuore kurkku

2 päärynää tai omenaa

3 keitettyä broilerin rintafileetä tai 300 g keittokinkkua tai metvurstia

200 g pakasteherneitä

1 keitetty porkkana

1 dl majoneesia ja 2 prk smetanaa tai creme fraichea

mustapippuria

maun mukaan suolaa

tilliä. persiljaa ja ruohosipulia tuoreena, käytä näistä ainakin kahta laatua

salaatinlehtiä tarjoiluastiaan salaatin alle

Mitä "creme fraichea"!! Jotain länsimaalaista hapatusta, ilmiannan sinut vielä! Kansan vihollinen!!!!

Kaikki hapatetut maitotuotteet on smetanaa, vaikka niille keksisi muita nimiä.

Vierailija
110/115 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni potenssiongelmia mitä teen? Lääkäri neuvoi käärimään kalun Pravdaan, siinä kuulema seisoo kaikki, mutta en oikein usko että toimii.

Vierailija
111/115 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan johdinautossa 10 kopeekkaa edessä seisovalle ja pyydän "ojenna eteenpäin". Kovin hitaasti tapahtuu ja saan lippuni vasta juuri ennen poisjääntiä. Ajattelisitte vähän toisiakin.

Vierailija
112/115 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 CCCP <3 kirjoitti:

Toverit! Mitä on Kokakola? Naapurini pyysi minua tulemaan luokseen huomenna ja juomaan lasillisen verran sellaista kanssaan. Kyse on samasta naapuristani, jolla epäilen olevan purukumia kotonaan. Voitte lukea huolestuneen viestini siitä tuolta jostain aiemmalta sivulta.

Mutta tästä Kokakolasta: mitä se on? Afganistanialaista huumettako (kokajiinjiä)? Vai onko se peräti jotain länsimaista huumetta? Huolestuttaa oman turvallisuuteni puolesta. Kiitänkö naapurin kutsuun huomenna kyllä, vai jätänkö menemättä? Oikeasti minun pitäisi kyllä huomenna käydä tekemässä tammenlehvävastat saunaa varten, jotta saapi itsensä puhtaaksi viikon perunapeltopölyistä sitten lauantai-iltana.

Olisiko se hyvä syy jättää menemättä? Minulla on epäilys, että naapurini on tekemisissä hämärien tahojen kanssa ja haluaa minut samaan veneeseen. En halua joutua miliisin kanssa vaikeuksiin!

Jos vain tietäisin jotain tuosta Kokakolasta, voisin paremmin tehdä päätökseni. Auttakaa, toverit!

Sinuna jättäisin menemättä ja hakisin Produkty-kaupasta viiden litran pullon kvasia. Siitä ainakin tietää ette ole käytetty länsimaisia huimausaineita.

Vierailija
113/115 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tunnin kuluttua pitäisi olla Stalinia ylistävä puhe valmiina, enkä mä keksi mitään.

Auttakaa nyt äkkiä.

Vierailija
114/115 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsen käymään DDR:ssä. Miten loikata Länsi-Saksaan? Kertokaa äkkiä ennen kuin tämä poistetaan!!!

Serkkuni Sergei kaivoi tunnelin ja pakeni sen kautta. Suosittelen.

Kiitos tiedosta. t. STASI

P.S. Siperia kutsuu

Vierailija
115/115 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olette nähneet Tarkovskin uusimman leffan? Naapuri oli saanut puolueesta liput ja kehui kovasti että Peili on huikea elokuva. Vaikka ei tällainen karvalakkikansan edustaja varmaan siitä mitään ymmärrä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän