Neuvostoliiton av
Vankileirille tuotiin uusia kulakkeja - mies iski heti silmänsä nuoreen naiseen
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään hyvää pääkaupungin perunasalaatin reseptiä?
Tiedoksesi: moskovalaiseen perunasalaattiin kuuluu aina pieni loraus vodkaa, desilitra riittää hyvin, mutta kaksi desilitraa antaa jo hieman makua. Smetanaa, punasipulia, kananmunaa, silliä, valkosipulisuolakurkkua, tilliä ja persiljaa luonnollisesti myös mukaan. Keitä kuoritut perunat suolavedessä.
Voisiko joku ommella minulle Saarenmaan kansallispuvun? Ainoa toivomus on, että tekijä on Virosta ja ei tule ammutuksi.
<3 CCCP <3 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksesi: moskovalaiseen perunasalaattiin kuuluu aina pieni loraus vodkaa, desilitra riittää hyvin, mutta kaksi desilitraa antaa jo hieman makua. Smetanaa, punasipulia, kananmunaa, silliä, valkosipulisuolakurkkua, tilliä ja persiljaa luonnollisesti myös mukaan. Keitä kuoritut perunat suolavedessä.
Missä pakastat suolaveden, jos vasta jonotat pakastinta?
Ken ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä. Kamala, miten jossakin ihmisille jaetaan rahaa vastikkeetta. Onneksi meillä sosialismissa työnsankaruus on elämän suurin arvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsen käymään DDR:ssä. Miten loikata Länsi-Saksaan? Kertokaa äkkiä ennen kuin tämä poistetaan!!!
Serkkuni Sergei kaivoi tunnelin ja pakeni sen kautta. Suosittelen.
Miksi tuo alkuperäinen kommentti on poistettu :D
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ommella minulle Saarenmaan kansallispuvun? Ainoa toivomus on, että tekijä on Virosta ja ei tule ammutuksi.
Saarenmaan Anu on hyvä ompelija, joskin hieman huikentelevainen nuori neitonen. Mutta hän pitää muodista, kuten kunnon virolaisen kuuluukin – onhan Neuvosto-Viro suuren, vapaan neuvostomaamme muodin sydän. Hänellä myös on läheiset ja lämpimät välit paikalliseen miliisiin, joten tyttö ei tule ammutuksi. Tämä on varmaa tietoa, sillä näin kerran kuvasta Saarenmaan Anun tekemän Saarenmaan kansallispuvun, kun jonotin hapankaalia tuossa isommassa naapurikaupungissa ja satuin vilkaisemaan Rabonitsan kantta viereisen kaupan ikkunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsen käymään DDR:ssä. Miten loikata Länsi-Saksaan? Kertokaa äkkiä ennen kuin tämä poistetaan!!!
Av-mamman henkilöllisyys paljastui: hän onkin Sergei-serkku?
Vierailija kirjoitti:
<3 CCCP <3 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä pakastat suolaveden, jos vasta jonotat pakastinta?
Missä olen väittänyt jonottaneeni pakastinta?! Hapankaalia olen kyllä jonottanut, mutta en sentän pakastinta!
Lapseni vinkuu, kun ei saanut Misha-karhua tuliaisiksi Olympialaisista. Mitä tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Lapseni vinkuu, kun ei saanut Misha-karhua tuliaisiksi Olympialaisista. Mitä tilalle?
Veistä perunaukko.
Vierailija kirjoitti:
Veistä perunaukko.
<3 CCCP <3 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veistä perunaukko.
Kauhistus! Vakoillaanko minua lännestä? Äsken en nähnyt omaa kommenttiani täällä, joten kirjoitin sen uudestaan. Nyt näkyy sitten molemmat kommentit! Täytyy olla varuillaan, kenties minulla on radioamatööri naapurustossani, joka virittelee kanavia auki länteen. *pthyi*
CCCP jyrää!!! Jo yhdeksäs kulta putkeen.
Naapurini valtaa miehensä kanssa yhteisen vessamme puoleksi tunniksi aamuisin ennen töihin lähtöä. Lisäksi illalla hän valtaa keittiön töitten jälkeen. Itse pääsen yleensä vasta kymmenen jälkeen tekemään hapankaalia meidän perheellemme. En uskalla oikein asiasta sanoa, kun naapurin miehen joku sukulainen on puolueen jäsen. Mitä teen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sensuuri toimii. Jotkin asiat eivät muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sensuuri toimii. Jotkin asiat eivät muutu.
Tämähän on Neuvostoliiton av :D
Oliko kenenkään sukulainen luoteisrintamalla Suuressa Isänmaallisessa Sodassa? Isäni näki siellä kummallisia juttuja.
Muistaako kukaan tsaarin aikaa? Meidän suvulla oli äidin mukaan joku maatila. Ja paljon enemmän elossa olevia sukulaisia.
Kasvaako vilja OIKEASTI nopeammin Neuvostoliitossa kuin muualla?
Miksi länsimaiset naiset eivät ehosta itseään yhtä kauniisti kuin me neuvostotasavaltojen naiset? Pravdan sunnuntainumeron Naisten sivu -osiossa Jevgenija Horotšova kertoi, että tummat kulmakarvat, punaiset huulet ja omenaposket ovat lännessä kiellettyjä. Mistä hän sen voi tietää?? En toivoisi hänenkin paljastuvan lännen kätyriksi, kuten nämä astronautti- sekä Creme...(mikä sen nimi nyt olikaan) -postausten lähettäjät tässä ketjussa. On ollut kestämistä näissä tämäniltaisissakin järkytyksen aiheissa.
Jevgenija kirjoittaa myös, että lännessä on tapana vaihtaa hammasharjat muutamien kuukausien välein uusiin! Länsimaiset hammasharjat lienevät heikkoa tekoa, toisin kuin meidän puiset hevosharjaiset luotettavuudet (itsellänikin on ollut sama harja jo vuodesta 1984). Mutta MISTÄ Jevgenija on saanut tietonsa??
Minulla on ollut tässä samovaari porisemassa, joten lähden nyt juomaan tsaikkaa ja polttamaan yhden mahorkan tuohon kuistille. Onneksi on syksy, niin ei tarvitse pelätä mökin palamista kuten kesäisin jatkuvasti täytyy! Huomenna taas herätys kello 04:00 ja reippaana perunapellolle kuudeksi, kuten aina. Hyvää yötä, toverit!