Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis naapuri ottaa hissin 1. kerrokseen?!

Vierailija
04.09.2018 |

Niin ylös kuin alaskin. Päässä vikaa? Ei hänellä ainakaan fyysisiä rajoitteita ole.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa olla minäkin tuo hissilläajelija jos vielä kerrostalossa asuisin. Kummastakin päkiästä löytyy mortonin neurooma, lisäksi oikeanpuoleinen lonkkanivel lukkiutuu ajoittain ilman mitään ilmeistä syytä. Myös iskias on tuttu, aika ajoin uusiutuva vieras. Mikään noista ei näy päällepäin muutoin kuin äärimmäisen hitaana askelluksena kun sattuvat aktivoitumaan.

Vierailija
22/25 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että onkin päässä vikaa.

Minulla on paljonkin päässä vikaa ja käytän siitä syystä hissiä mieluummin kuin portaita.

Minulla on MS-tauti ja se tekee portaissa liikkumisen haasteelliseksi, vaikkei minulla näkyvää invaliditeettia olekaan. Pyörälläkin ajan ihan sujuvasti, ainakin rauhallisemmilla reiteillä.

Naapureille ja tuttaville en ole kokenut tarpeelliseksi kertoa sairaudestani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asutaan ykkösessä ja todellakin käytetään sitä koska jouduttiin maksamaan sen rempasta ja vieläpä aika paljon koska hinta määräytyi asunnon koon mukaan.

Vierailija
24/25 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä? Oletko kerrostalokyttääjä?

Vierailija
25/25 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen liikkuva ihminen voi kävellä portaat vaikka 80 vuotiaana. Tälle palstalle on tulleet kaikki vaivaiset poikkeukset aina.  Jos ei muuta niin ainaki kilppari vaivaa.Jostain syystä en itse tunne yhtäkään joka ei vois  mennä portaita, töissäkin kaikki kävelevät portaat aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme