Olen 21-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani
Kommentit (48)
Tee nyt äkkiä se abortti. Sama ohje muillekin parikymppisille raskaana oleville.
Mikä ihmisiä vaivaa! Moni 21v on jo kyllä ihan aikuinen ihminen ja ainakaan ei ole enää teini. Yhä edelleen teini-ikä on 13-19v.
Elämä on valintoja ja jokainen saa elää elämänsä niinkuin parhaaksi näkee.
Ja iästä riippumatta kukaan ei ole valmis äiti vaan äidiksi kasvetaan sen lapsen kanssa. Vanhemmat kasvattaa lasta ja lapsi vanhempiaan.
Onnea odotukseen, ja älä välitä näistä ilkiöistä!
21-vuotias ei ole teini vaan aikuinen. Pääasia, että lapsi on toivottu ja sitä rakastetaan. Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmisiä vaivaa! Moni 21v on jo kyllä ihan aikuinen ihminen ja ainakaan ei ole enää teini. Yhä edelleen teini-ikä on 13-19v.
Mä en määrittele teiniyttä iän perusteella. Olen tavannut monia todella fiksuja 16-vuotiaita, ja taas vastaavasti monia lähes kolmekymppisiä, joilla on vielä "teini-ikä" täysillä päällä. Tosin nuo fiksut 16-vuotiaat eivät yleensä pyöräytä muksua, vaan opiskelevat.
Hei 47 kun kukaan ei tule sinulta sitä määritelmää kysymään. Teini-ikä loppuu kun täyttää 20v mutta yhä moni voi olla vielä lapsen tasolla vaikka ei ole enää teini. Onhan niitä lapsellisia 4kymppisiäkin.
Ja vaikka olisi kuinka fiksu niin 16v ei ole aikuinen vaan teini vaikka sinä olisit mitä mieltä hyvänsä.
Abortti! Pelasta elämäsi ja tulevaisuutesi