Olen 21-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani
Kommentit (48)
Onko ikäsi sinun mielestäsi jokin ongelma, vai odotatko että saat iän perusteella kauhisteluja kun aloitit tällaisen keskustelun?
Saitko provotopikkiin innoituksen Teiniäidit -ohjelmasta?
Vierailija kirjoitti:
Hävettääkö olla teiniäiti?
Toivottavasti.
Mistä lähtien 21-vuotias on ollut teini?
Sääliksi käy vauvaasi. Olet liian nuori äidiksi. Ei parikymppinen voi olla hyvä äiti. Lapset kuuluu tehdä sitten aikuisena, kolmekymppisenä.
Mun äiti sai mut ollessaan 21-vuotias. Oli mitä parhain äiti enkä itse ole likimainkaan yhtä ihana äiti omille lapsilleni. Sain esikoisen 29-vuotiaana. Onnea!
On elämämkoulu ja muuta ei tarvita, paitsi tietää missä on lähin kelan ja sossuntoimisto.
Olin samanikäinen kun sain esikoiseni. Ei kukaan kauhistellut tai ihmetellyt, ja hyvinpä meillä menikin. Parin vuoden päästä saimme toisen lapsen, ja opiskelin korkeakoulututkinnonkin.
Mummoäidit repii pelihousujansa kun joku kehtaa tehdä lapsia nuorena. Vielä ei ole tullut näitä peruskommentteja:
”Nuoruus menee hukkaan” tai ”sun ikäisten pitäis olla baareissa ja pitää hauskaa”
Mä siis itse sain täällö tälläisiä kommentteja kun muutama vuosi sitten kerroin olevani raskaana.
Sen lisäksi moni kantoi huolta siitä että elän yhteiskunnan rahoilla yms. Paskaa.
Onnittelut kuitenkin, toivottavasti vältyt noilta kommenteilta.
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi käy vauvaasi. Olet liian nuori äidiksi. Ei parikymppinen voi olla hyvä äiti. Lapset kuuluu tehdä sitten aikuisena, kolmekymppisenä.
Ei kolmekymppinen voi olla hyvä äiti! Elämänkokemusta valtavasti vielä saavuttamatta, lapset kuuluu tehdä kasikymppisenä! Silloin sitä tietää jo jotain elämästäkin!
Onnea, just sopiva ikä tulla äidiksi! Itse tulin saman ikäisenä ja toisen muksun sain kun olin 24 v. Nuorena ne muksut pitää tehdä ehdottomasti :D Nyt olen viisikymppinen ja nämä kullun murut jo aikuisia. Onnellinen olen ollut aina!
Miksi pilaat nuoruutesi? Abortti ja adoptio on keksitty.
Minäkin olen raskaana ja olen 29-vuotias. Edellisen kerran olin raskaana 17-vuotiaana. Molemmat yhtä toivottuja ja harkittuja. Siinä välissä hankin koulutukset ym sitten. Ehdottomasti paras ratkaisu minulle ja meille.
Otan osaa. Tyttöparka.