Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä antaisitte lahjaksi henkilölle...

Vierailija
03.05.2006 |

... (tai siis hänen vauvalleen), joka on lastesi lähisukulainen (ja kummi), mutta antaa heille tosi halpoja ja tökeröitä lahjoja, lahjoo huonoilla karkeilla ja kohtelee perhettäsi alentuvasti? Haluaisin vähän näpäyttää ko. ihmistä.

Itseni tekisi mieli ostaa vauvalleen joku tosiruma halpahallipotkari niinkuin meidänkin lapsemme häneltä sai, mutta toisaalta haluaisin näyttää, että olen asian yläpuolella ja ostaa kiva lahja. Mitä itse tekisitte?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viim. vastaajalle (opiskelija):

Mun mielestä ostamasi kirpparilahjat on ihan kivoja, olehan yrittänyt etsiä jotain sellaista, mistä lapsi pitää, ja on ihan eri asia onko lahja opiskelijalta vai varakkaalta työssäkäyvältä pariskunnalta. Mutta tässä tapauksessa kyse on siitä, että pääsisivät mahd. helpolla ja (erityiseseti) halvalla, ei minkäännäköistä yritystäkään etsiä lapselle sopivaa/mieleistä/laadukasta lahjaa.

Ja se musta potkari, aivan järkyttävä :( On tyyppi varmaan oikein joutunut etsimään, eipä ole itselleni tullut mustia vauvanvaatteita eteen...

Vierailija
2/13 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ts. kamaa, jonka KAIKKI tietää olevan tyyristä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa huonoja lahjoja!!!

Vierailija
4/13 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta joku todella laatumerkkinen vaate..Hilfiger tms.

Vierailija
5/13 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kallista en silti antaisi, vaan yrittäisin päästä suht edullisesti mutta asiallisesti. Eli jos pitäisi viedä jotain laitokselle, niin ruusu ja joku söpö pehmo ja ristiäisiin joku perinteinen tinamuisto?

Vierailija
6/13 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän vauvan vanhemmilla on rahaa yllin kyllin ostaa hänelle merkkivaatteita (eli tuskinmeidän lahjaa osaisi kaivata, vaan lahja on lähinnä vanhempien" iloksi" ), mutta oman kummipoikansa lahjoihin menee aina pari euroa (ilmeisesti sen takia, kun me olemme " köyhempiä" (tai siis tavallinen lapsiperhe) kuin he, niin eivät katso tarpeelliseksi ostaa _kunnollista_ synttäri tai joululahjaa - kunnollisella tarkoitan jotain vaatetta, jota kehtaisi pitää tai lelua, joka ei mene rikki ennenkuin otetaan paketista ulos).

Vierailija
7/13 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan jostain syystä vain meidän poika ei ko. henkilöä (kummitäti) kiinnosta. Jotenkin tuntuu tosi hölmöltä, kun näen pojan synttärilahjan kaupassa ja hinta 3e. Toisille kyllä ostaa kalliita lahjoja ja itse pitää merkkivaatteita. Ihan tosiaan välillä vituttaa koko tyyppi, kun ei viitsi edes yrittää esittää kiinnostunutta. En ole materialisti, mutta kun tiedän että hänellä ja miehellään olisi rahaa laittaa lahjaan jos haluaisivat. Muuten arvostan tosi paljon esim. itsetehtyjä juttuja, mutta nämä tämän ihmisen lahjat ovat juuri sellaisia mahd. halpoja ja helppoja ostettuja. Grrr.

Vierailija
8/13 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... iis muutenkin ko. henkilö on niin täynnä itseään ettei ole tosikaan. Älkää edes kysykö, miten tuli poikamme kummitädiksi (lähinnä olosuhteiden pakosta, olisi välit menneet huonoksi jos emme olisi pyytäneet heitä kummeiksi, ovat sukulaisia).

Mun tekisi niin mieli näpäyttää heitä/häntä jotenkin, auttakaa vielä!

Vierailija
9/13 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat kivan lahjan, ei mitään törky kallista merkkiä vaan mitä nyt vauvalahjaksi ostetaan. Tuskin tahallaan, ilkeyttään tyhmiä/halpoja lahjoja kummilapsellensa ostaa. Miutta anyway, ole sinä sivistynyt järjevä aikuinen.

Vierailija
10/13 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi lapsi ei sitä huomaa. Ei ehkä tee näin vittuillakseen, mutta jotenkin luulee, etten huomaa, miten p*****a lahjoja antaa, ja en kestä olla joka kerta niistä kiittelemässä niinkuin hän olisi armeliaasti pelastanut koko vuotemme ihmeellisellä lahajallaan á 3e. Tänä vuonna joululahjaksi poikamme sai halpis lelun, joka ei enää toiminut yhden päivän jälkeen, ja tietysti se harmitti poikaa ja synttärilahjaksi H&M:n aivan _mielettömän_ kulahtaneen ja nyppyisen (alennusmyynti) plyyshioloasun, jota en ole hänelle laittanut kertaakaan, periaattesta. Itselleni ei tulisi mieleenikään antaa kummilapselle tuollaisia lahjoja.

Vierailija
11/13 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen serkkunilapsille aina pyrkinyt ostamaan sellaisia lahjoja joista oikeasti pitävät ja jos kyseessä vauva lahjan josta vanhemmat pitävät. Rahaa ei juuri käytössä ole, mutta ain on lapsia muistettu mieleisillä lahjoilla.

Olemme useasti puhuneet lasten vaatteista, siitä kuinka välillä tuntui, että pojille on vain mustia tai muuten todella tummia ja kurjan näköisiä vaatteita tarjolla. Siitä kuinka mukavaa on pukea pojatkin iloisen värisiin vaatteisiin ilman mitään pääkallon kuvia tms. Useasti on siis asiasta puhuttu kuten myös siitä, kuinka ärsyttävää on kun jotkut kysyvät enne lahjan ostoa lapsen koon ja sitten ostavat ainakin2-3 numeroa liian ison vaatteen...

No kolmas lapseni syntyi hyvin pienenä keskosena ja lapsen koko on ollut tapetilla koko ajan milloin missäkin yhteydessä. Pojan koko on siis ollut hyvin tiedossa ja lisäksi se, etten todellakaan halua poikaa pukea kuin hautajaisiin. Tuli sitten käymään kun poika pääsi viimein sairaalasta kotiin 3kk iässä, tuolloin pituutta juuri ja juuri 60cm. Ystäväni olikin sitten tehnyt oikein löydön jota varmasti oli oikein hakemalla hakenut.....pikimusta potkupuku kokoa 86cm!!!!

Tulkitsin kyllä tuon jonkin sortin vit....luna. Muutenkin mieli hyvin herkässä kaikkien vastoinkäymisten jäljiltä. Olisi tullut käymään vaikka ilman tuota " lahjaa" , tuo vain oli jotenkin likaa mun ymmärrykselleni.

Sen verran suivaannuin, että säästin puvun koskemattomana ja kun hän itse sai 3 lapsensa (tyttö) vein tuon potkarin hänelle " vauvalahjaksi" ...viestillä, kun meillä ei ollutkaan tälle käyttöä.

Harmi, että tuokin ihminen on sukulainen...ystävät kun voi valita sukuaan ei.

Vierailija
12/13 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" muista" äitiä jollain mieltä ylentävällä lahjalla...tyyliin painonvartioiden alennusseteli, Nutrilett patukoita tms. laihdutuskamaa, tai muuta mikä kolahtaa osuvasti juuri lapsen saaneen herkkään mieleen.

Vierailija
13/13 |
04.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostanut, kun lapsi niistä tykkää. Itse en ollenkaan, enkä kummipojalle mielellään antaisi sellaista, mikä omasta mielestäni ei ole kivaa.

Olen opiskelija ja yh, ei ole paljon rahaa, yleensä kuitenkin panostan lahjoihin, että niissä on ideaa. Näille pojille on vaan vaikea keksiä, kun elävät niin yltäkylläisyydessä.

Saan heiltä yleensä aika kalliita lahjoja, miettivätköhän hekin, että haluavat näpäyttää mua? Noooo, eipä ole kyllä mennyt jakeluun jos näin on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan