Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luuleeko nuo nude look- naiset todella, että miehet voisivat kiinnostua heistä?

Vierailija
04.09.2018 |

Kukaan mies ei etsi luonnollista naista vaan kaikki haluavat sellaisen Maisa Torpan ja Sara Siepin näköisen daamin itselleen

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä pitää Maisa Torppaa, Kylie Jenneriä jne. luonnonkauniina. Miehet eivät yleensä erota photoshoppia, filttereitä, plastiikkakirurgiaa tai meikkiä. Heitä ei kiinnosta millä keinoin nainen on saavuttanut ulkonäkönsä, riittää vaan että nainen on hyvännäköinen.

Vierailija
22/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä pitää Maisa Torppaa, Kylie Jenneriä jne. luonnonkauniina. Miehet eivät yleensä erota photoshoppia, filttereitä, plastiikkakirurgiaa tai meikkiä. Heitä ei kiinnosta millä keinoin nainen on saavuttanut ulkonäkönsä, riittää vaan että nainen on hyvännäköinen.

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti tuota on seuraa riittänyt eikä kik kelinpuutteessa ole tarvinnut elää, vaikka en meikkaa juurikaan ja läskikin olen. Ikää 38.

Vierailija
24/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no. Meikkaavat ja itseään laittavat naiset aina sanovat, että "enhän mä miehiä varten, ihan itseäni varten mä vaan". Näin nudelook:ina koko elämäni eläneen voin sanoa, että samat sanat.

Vierailija
25/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo teininä viehättynyt karvaisista, luonnollisista ja itsenäisistä naisista, jotka eivät ylimeikkaa - tai ylipäätään meikkaa vain miestä miellyttääkseen. Vaikea edes kuvitella noille ylitällätyille bimboille romanttista ilta-aurinkoa vasten hikipisaroista kimmeltävää kainaloryijyä. :(

Vierailija
26/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä aapee, että pystyt puhumaan maailman kaikkien miesten puolesta.

Minulla on ollut rakastaja tai puoliso jatkuvasti vuodesta 1984 lähtien. Välillä olen heitä vaihtanut. Kukaan heistä ei ole pitänyt vahvasta ehostuksesta vaan luonnollisesta naisesta. Ja mikä parasta, ihan täysin nudena joka paikasta. Täysin, ja kirkkaassa päivänvalossa.

Vierailija
27/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt, kun aina välillä meikkaan vähän enemmän ja välillä vähemmän, joinain päivinä jopa en ollenkaan? Että miten pitäisi olla? Mies sanoo kaikissa tapauksissa kauniiksi, varmaan huijaa!

Vierailija
28/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei etsi luonnollista naista vaan kaikki haluavat sellaisen Maisa Torpan ja Sara Siepin näköisen daamin itselleen

Uliasiamieskö se siinä taas. Teoretisoi ihan kernaasti, käytäntöön et pääse.

"Hunajalla saa enemmän kärpäsiä kuin paskalla", sanoivat jo muinaiset egyptiläiset.

Ei ole, koska ketjun aloittaja on selvästi nainen.

Miehet eivät tiedä mitä "nude look" tarkoittaa, paitsi alastonta naista.

Vierailija
29/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin sisäinen tyhjyys ei täyty millään, koskaan, ikinä. Aapee, sinä olet ilmapallo.

Vierailija
30/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtui älystäni ja äksystä luonteestani.

Kaksi seksikkäintä piirrettä, mitä naisessa voi olla. Onnea miehellesi!

Tuon sanoin takuuvarmasti nainen.

Vierailija
31/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies johon olen ihastunut, on nähnyt mut peräti kolme kertaa meikattuna. On se mua ainakin suudellut, vaikka olen näyttänyt aivan räjähtäneeltä, kun olen tullut töistä hiukset ja iho rasvaisena, kun muutaman tunnin olen tehnyt töitä rasvakäryssä.

Vierailija
32/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo teininä viehättynyt karvaisista, luonnollisista ja itsenäisistä naisista, jotka eivät ylimeikkaa - tai ylipäätään meikkaa vain miestä miellyttääkseen. Vaikea edes kuvitella noille ylitällätyille bimboille romanttista ilta-aurinkoa vasten hikipisaroista kimmeltävää kainaloryijyä. :(

Minä myös viehätyn naisesta joka luottaa siihen, että on haluttava ja seksikäs vaikka olisi vähän pulleutta ja karvat alapäässä ja kainaloissa. Se, että nainen kokee _tarpeekseen_ tuunata, meikata ja sokeroida itsensä karvattomaksi jotta olisi kaunis ja miesten mieleen, on säälittävää.

Vierailija
33/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtui älystäni ja äksystä luonteestani.

Kaksi seksikkäintä piirrettä, mitä naisessa voi olla. Onnea miehellesi!

Tuon sanoin takuuvarmasti nainen.

Nope!

Bonuksena vielä, että älykkäät ja äksyt naiset ovat monesti myös koulutettuja, kunnianhimoisia ja - ainakin oman vaimoni tapauksessa - keskivertoa hyvätuloisempia. Eipä voi valittaa!

Vierailija
34/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun minun nykyinen ja kaikki exät ovat ihastuneet minuun ravintolassa, missä olen näyttänyt juurikin tuollaiselta Sara Siepiltä, mutta jokainen heistä on pyytänyt minua olemaan meikkaamatta, kun näytän ilman meikkiä vieläkin kauniimmalta. Outoa.

Vierailija
35/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kun minun nykyinen ja kaikki exät ovat ihastuneet minuun ravintolassa, missä olen näyttänyt juurikin tuollaiselta Sara Siepiltä, mutta jokainen heistä on pyytänyt minua olemaan meikkaamatta, kun näytän ilman meikkiä vieläkin kauniimmalta. Outoa.

Miksi ylipäänsä meikkaat, jos näytät huonommalta meikissä?

Vierailija
36/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös viehätyn naisesta joka luottaa siihen, että on haluttava ja seksikäs vaikka olisi vähän pulleutta ja karvat alapäässä ja kainaloissa. Se, että nainen kokee _tarpeekseen_ tuunata, meikata ja sokeroida itsensä karvattomaksi jotta olisi kaunis ja miesten mieleen, on säälittävää.

Korjaan, kokee "velvollisuudekseen" tai pakokseen meikata ja sokeroida. Se, että kevyesti ehostaa ripsiä tai tasoittaa ihoa, on ihan OK. Mutta jos ajatus on, että hyi olen ruma ja ällä ilman meikkia ja karvaisella pimpillä epänainen, se on säälittävää. En halua säälittäviä naisia.

T. M

Vierailija
37/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki miehet, jotka ovat sanoneet mua kauniiksi, kun olen ollut ilman meikkiä, ovat siis valehdelleet? En oikein ymmärrä, miksi joku tuntematon edes vaivautuisi.

Vierailija
38/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet OVAT kiinnostuneet, niin ei kai se mitään luulemista ole.

Vierailija
39/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virallisesti ja lehtien palstoillahan miehen kuuluu sanoa: "nainen on parhaimmillaan saunan jälkeen, puhtaan raikkaana".

Sitten kieli pitkällä ja pippeli ojossa kuolataan niitä luomivärivärjättyjä piikkikorkoisia minihameblondeja. Se jos housuissa kovettuu, on kuulemma terveen miehen merkki.

Vierailija
40/58 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki miehet, jotka ovat sanoneet mua kauniiksi, kun olen ollut ilman meikkiä, ovat siis valehdelleet? En oikein ymmärrä, miksi joku tuntematon edes vaivautuisi.

Voi kuule ilman valkoisia valheita yhtäkään parisuhdetta ei olisi koskaan syntynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi