Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jotkut voivat/haluavat elää ilman rakkautta?

Vierailija
04.09.2018 |

Kyselee nainen jonka suurin unelma elämässä on/oli tulla rakastetuksi mutta näin ei koskaan käynyt.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska rakkautta ei ole olemassa

Vierailija
2/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselee nainen jonka suurin unelma elämässä on/oli tulla rakastetuksi mutta näin ei koskaan käynyt.

No mä ainakin pelkäsin rakkautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki tahdo omaisuuttaan pistää jakoon.Saati lapsia. Sitten sitä oleillaan vaan samassa kokoonpanossa. Kunnes aika on kypsä. Eli kasvetaan erilleen.

Vierailija
4/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakaan en ole koskaan oppinut mitä rakkaus on.

En ole koskaan oppinut rakastamaan enkä tiedä millaista se on. En siis kaipaa koko asiaa.

En ymmärrä parisuhteisiin hinkuvia. Itselleni se olisi kauhistus. Haluan olla täysin vapaa.

Vierailija
5/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut rakastunut, eikä minua ole koskaan rakastettu. Eli en edes tiedä, miltä sellainen tunne tuntuu.

Vierailija
6/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs teet jos en saa ketään naista rakastumaan itseeni.

Käyn paljon treffeillä mutta saan aina pakkeja.

En haluaisi mitään tässä maailmassa enempää kuin rakkaudentäyteisen parisuhteen ja oman perheen.

Vierailija
7/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei voi pakottaa. Olen rakastanut ja minua on rakastettu ja olen onnellinen tästä. Se on nyt ohi ja en voi taikoa uutta rakastumista tilalle, en viitsi teeskennellä, enkä valehdella itselleni, enkä toisille. Ilman rakkautta pystyy elämään ihan täysipainoista elämää, miksi tuhlaisin sen nyyhkimällä menneen onnen perään. Rakkaus on bonusta elämässä ja aina bonuksia ei tipu. Aikuinen tapa ajatella.

Vierailija
8/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä rakastunut enkä osaa kaivata rakkautta. Kukaan mieskään ei ole rakastanut minua.

Joskus kaipasin, nykyään tähän on tottunut.

9/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutakin rakkautta kuin parisuhderakkautta.

Vierailija
10/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasan eläimiä yli kaiken, kukaan mies ei ole koskaan sanonut rakastavansa minua, laitan tunteeni eläimiiin.

Vierailija
11/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ilman rakkautta elä, mutta ilman parisuhdetta kyllä, ja haluan elää ilman parisuhdetta myös jatkossakin.

En edes ymmärrä miten oikea rakkaus liittyisi miehiin, siis että tutustuisin johonkin tuntemattomaan mieheen jne, ei se ole rakkautta.

Vierailija
12/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut rakastunut, eikä minua ole koskaan rakastettu. Eli en edes tiedä, miltä sellainen tunne tuntuu.

Eikö sulla ole perhettä, äitiä? Kaikilla on yleensä äiti ja äiti yleensä rakastaa lastaan.

Oletko siis kasvanut laitoksessa?

Vierailija
13/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Ymmärrän täysin miltä susta tuntuu.

Vierailija
14/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

On mutta ne ovat erilaisia. Eivät ne korvaa parisuhdetta. Minä haluan ainakin nimenomaan parisuhteen. Seksiä.

En ole ap, olen vain toinen nainen, joka myös kaipaa miehen kumppanuutta.

Vierailija
15/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan ilman rakkautta elä, mutta ilman parisuhdetta kyllä, ja haluan elää ilman parisuhdetta myös jatkossakin.

En edes ymmärrä miten oikea rakkaus liittyisi miehiin, siis että tutustuisin johonkin tuntemattomaan mieheen jne, ei se ole rakkautta.

No se on sun mielipide. Minä olen ollut kahdesti täysin, ihanan hullaannuttavasti rakastunut, ja se oli kyllä aivan ainutlaatuisen ihanaa.

Todellakin toivon, että osuu vielä joskus kohdalle.

Vierailija
16/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla riittää rakkautta. Rakastan kaikkea. Ja olen sitä runsaasti saanut myös. Mietin usein sitä, miten Jeesus sanoi Jumalan olevan rakkaus. Minä uskon sen, vaikken uskovainen olekaan. Rakkauden kyky, lahja, kokemus, siinä on jumaluus.

Vierailija
17/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

On. Mutta jos nimenomaan haluaa jonkun, joka kohtelee sua naisena, joka himoitsee sua, joku jonka kanssa haluat mennä sänkyyn. Ei siinä paljon silloin lohduta, että sinulla on kissa ja kivat kaverit.

Vierailija
18/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muita isompia murheita, se auttaa.

Ja sitten olen minä kai joskus jollain lailla rakkautta saanut. Kai se loppuelämä sen voimalla menee. 

Vierailija
19/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä on paljon muutakin arvokasta. yhdessä rakennettu elämä ja perhe, yhteinen menneisyys ja eletty elämä, toisesta tietty vanhuuden turva, vakaa ja turvallinen arki. Aina ei tarvitse juosta suurten tunteiden ja rakkauden perässä.

Vierailija
20/27 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä on paljon muutakin arvokasta. yhdessä rakennettu elämä ja perhe, yhteinen menneisyys ja eletty elämä, toisesta tietty vanhuuden turva, vakaa ja turvallinen arki. Aina ei tarvitse juosta suurten tunteiden ja rakkauden perässä.

Minä kyllä kutsuisin tuota yhdessä rakennetun arjen jakamista juuri rakkaudeksi. Ja kaipaan kyllä sitä että olisi vielä joskus joku, jonka kanssa sillä lailla yhdessä elää.

Mitään leiskuvia tunteita en enää halua, niitä kutsun rakastumiseksi, ja niiden vallassa olen käyttäytynyt ihan pönttöpäisesti.