Suojaatko kasvosi päivittäin auringolta?
Käytätkö joka päivä aurinkorasvaa tai jotain aurinkosuojan sisältävää rasvaa/meikkiä kasvoilla? Itse en aiempina vuosina ole oikeastaan suojannut kasvoja muuta kun jos tiedossa ollut pitkään olemista auringossa kesällä..
Kommentit (23)
Ympäri vuoden käytän. Myös talvella. Suositeltavaa
Käytän bb-voidetta, jossa suojakerroin 30.
Oon alkanut ihan tänä syksynä käyttää päivävoidetta, jossa on suojakerroin 50. Toiveena vanheta mahdollisimman rypyttömänä ja toki ihosyövän vaarakin pitää muistaa.
Teetkö päivittäin uuden aloituksen tästä aiheesta?
Vierailija kirjoitti:
Käytän korealaista cc -voidetta kasvoilla, siinä on suojakerroin 42. Kaulalla käytän vain 15 sk kasvovoidetta.
Samainen Misshan BB käytössä.
käytätkö aurinkorasvaa uskollisesti
Meikkivoiteessani on suojakerroin, mutta en todellakaan levitä sitä sellaista määrää kasvoilleni, jolla suojakerroin toteutuisi. Yli millilitra on aika suuri määrä meikkivoidetta... Olisi kyllä aikamoinen pakkelikerros! :'D
Vierailija kirjoitti:
Enpä taida kun ekaa kertaa elämässäni tänne avasin keskustelun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä taida kun ekaa kertaa elämässäni tänne avasin keskustelun :D
Ehkä tuo liittyi siihen kun palstalla tosiaan näkyi hetken aikaa kaksi aloitusta tästä samasta aiheesta. Toiseen oli myös tullut kommentteja joita ei tässä ole.
Päivävoiteessani on suojakerroin 25. Meikkivoiteessani samoin. Näin on ollut jo ainakin parikymmentä vuotta. 57-v eikä ryppyjä ole, vaikka asun osan vuotta Espanjassa
Päivävoiteessani on suojakerroin 15, meikkivoiteessa ei nyt ole mutta kun kevätaurinko taas tulee esiin, on aika vaihtaa suojakertoimelliseen.
Viimeeksi oli joku Lumenen jossa taisi olla 25 se suojakerroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän korealaista cc -voidetta kasvoilla, siinä on suojakerroin 42. Kaulalla käytän vain 15 sk kasvovoidetta.
Samainen Misshan BB käytössä.
Hankittava varmaan tuollaista ensi keväänä. Maksaläiskät pukkaavat naamaan jo maaliskuussa. Tosin olen lukenut että osin aktivoituvat pupillien kauttakin. Eli ois pidettävä varmaan aurinkolasejakin läpi talven.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ostat tuota cc-voidetta?
En pilvisellä päivinä tai jos olen ulkona vain alle tunnin.
Misshaa saa ihan Cittarista nykyisin.Pieni hylly, mutta tuo bb löytyy
Vierailija kirjoitti:
Misshaa saa ihan Cittarista nykyisin.Pieni hylly, mutta tuo bb löytyy
Kiitos!