Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos myyn vanhat Marimekon pyyhkeet ja pussilakanat, mikä on sopuhinta?

Vierailija
03.09.2018 |

Onko esim -50% ovh:sta ok?

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä muutama vuosi sitten akuuttitilanteessa ottanut ilmaseksi vastaan käytettyjä lakanoita tuntemattomilta, toki puhtaita, ehjiä ja molemmissa päissä pestyjä. Ja olen kyllä edelleen kiitollinen niistä ja niistä auttavaisista ihmisistä! Olivat pääosin ihan merkkiä ja kauniita, mutta nykyään kun on varaa valita niin en ottaisi enää saati maksaisi mistään käytetyistä lakanoista tai pyyhkeistä

Vierailija
42/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän moni sanoo ettei ostaisi käytettyjä lakanoita. Itse olen saanut kirpparilta todella hyvälaatuiset pussilakanat. Pysyneet pesusta pesuun hyvinä. Merkkituotteissakin on kieroja ja huonolaatuisia. Oikein hyvä ostos edulliseen hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä paljonko noiden uusien vastaavien hinta on, sillä ovat jo lähtökohtaisesti minulle liian kalliita. Kivalla kuosilla olevan pussilakanasetin voisin ostaa ehkä maksimissaan kympillä, jos värit haalistuneet tai saumoista nuhjaantunut (kuten käytössä ja pesussa olleet yleensä on) maksaisin tietysti vähemmän. Uudesta, vielä pakkauksessaan olevasta voisin maksaa ehkä 20€.

Kylpypyyhettä tuskin ostaisin. Ehkä ihan maksimissaan vitosella (tulisi materiaaliksi, ei kylpypyyhkeeksi). Paketissaan olevasta korkeintaan 15€. Käsipyyhkeestä koosta riippumatta 0-2€, uudesta (siis käyttämättömästä!) sen pari euroa.

Vierailija
44/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi moisia edes ilmaiseksi.

Vierailija
45/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uffelle vaan niin Afrikan lapset kiittää.

Vierailija
46/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi maksaa euron. Hyviä autotallissa.

Huono

Vierailija
47/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien kissojen löytökotiin vanhat pyyheet ja lakanat ottavat halusta vastaan. Riittää kun on puhtaita👍

Vierailija
48/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vien kissojen löytökotiin vanhat pyyheet ja lakanat ottavat halusta vastaan. Riittää kun on puhtaita👍

Tässä on nyt kyse Marimekosta! Haloo

Vierailija
49/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan aloitus hupaisa provo?

Vierailija
50/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle saisi maksaa aika paljon että suostuisin ottamaan vastaan jonkun vanhoja käytettyjä pyyhkeitä, yöks.

Vierailija
51/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännän monet sanovat, etteivät ottaisi mistään hinnasta. Itse ostin lapselle (siirtyi pinnasängystä lastensänkyyn) kaikki tarvittavat pussi- ja aluslakanat ja tyynyliinat settinä kympillä, enkä todellakaan koe, että niissä olisi mitään hygienia- tai ällöysongelmaa. Vanhan kunnon ajan Finlaysonithan voi pyöräyttää koneessakin 95 asteessa, eikä ne mene miksikään. Käytetyt Marimekotkin voisin ostaa itselle, jos olisi jotain tiettyä kuosia, mitä etsin - eli lähinnä varmaan Kanteleen kutsut jos jostain löytäisi. 

Vierailija
52/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut kirppikseltä kahdet pussilakanat siis setit eli kaksi pussilakanaa ja tyynyliinat. 4+4.Toisesta setistä maksoin 5e ja toisesta 7e. Finlaysonin ja Aarikan tuotteita. Ostin suoraan myyjältä ja värit ja kuosit olivat ok eli ei käytön merkkejä kulumisesta. Marimekko on samaa luokkaa.

Vierailija
53/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi Marimekkoa vaikka maksaisit.

Vierailija
54/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel*etti

Vierailija
55/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En huolisi Marimekkoa vaikka maksaisit.

No se on sinun ongelma, ei minun.

Vierailija
56/95 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan ketju ylös jos vaikka eksyisi muutama asiallinen tyyppi paikalle

Ap

Vierailija
57/95 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
58/95 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä ostaisi käytettyjä pyyhkeitä tai vuodevaatteita. Vaikka olen köyhä niin en sentään niin köyhä.

Miksi et ostaisi? Kyllähän sä esim. hotellissa nukut käytetyissä vuodevaatteissa ja kuivaat itsesi käytetyllä pyyhkeellä. Mitä eroa?

Vierailija
59/95 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myisin 40-50% pois uuden hinnasta jos ovat ehjiä ja siistejä

Vierailija
60/95 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse myisin 40-50% pois uuden hinnasta jos ovat ehjiä ja siistejä

Halvalla menee