Jos myyn vanhat Marimekon pyyhkeet ja pussilakanat, mikä on sopuhinta?
Kommentit (95)
Yllättävän moni sanoo ettei ostaisi käytettyjä lakanoita. Itse olen saanut kirpparilta todella hyvälaatuiset pussilakanat. Pysyneet pesusta pesuun hyvinä. Merkkituotteissakin on kieroja ja huonolaatuisia. Oikein hyvä ostos edulliseen hintaan.
En tiedä paljonko noiden uusien vastaavien hinta on, sillä ovat jo lähtökohtaisesti minulle liian kalliita. Kivalla kuosilla olevan pussilakanasetin voisin ostaa ehkä maksimissaan kympillä, jos värit haalistuneet tai saumoista nuhjaantunut (kuten käytössä ja pesussa olleet yleensä on) maksaisin tietysti vähemmän. Uudesta, vielä pakkauksessaan olevasta voisin maksaa ehkä 20€.
Kylpypyyhettä tuskin ostaisin. Ehkä ihan maksimissaan vitosella (tulisi materiaaliksi, ei kylpypyyhkeeksi). Paketissaan olevasta korkeintaan 15€. Käsipyyhkeestä koosta riippumatta 0-2€, uudesta (siis käyttämättömästä!) sen pari euroa.
En huolisi moisia edes ilmaiseksi.
Uffelle vaan niin Afrikan lapset kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Voi maksaa euron. Hyviä autotallissa.
Huono
Mä vien kissojen löytökotiin vanhat pyyheet ja lakanat ottavat halusta vastaan. Riittää kun on puhtaita👍
Vierailija kirjoitti:
Mä vien kissojen löytökotiin vanhat pyyheet ja lakanat ottavat halusta vastaan. Riittää kun on puhtaita👍
Tässä on nyt kyse Marimekosta! Haloo
Mulle saisi maksaa aika paljon että suostuisin ottamaan vastaan jonkun vanhoja käytettyjä pyyhkeitä, yöks.
Jännän monet sanovat, etteivät ottaisi mistään hinnasta. Itse ostin lapselle (siirtyi pinnasängystä lastensänkyyn) kaikki tarvittavat pussi- ja aluslakanat ja tyynyliinat settinä kympillä, enkä todellakaan koe, että niissä olisi mitään hygienia- tai ällöysongelmaa. Vanhan kunnon ajan Finlaysonithan voi pyöräyttää koneessakin 95 asteessa, eikä ne mene miksikään. Käytetyt Marimekotkin voisin ostaa itselle, jos olisi jotain tiettyä kuosia, mitä etsin - eli lähinnä varmaan Kanteleen kutsut jos jostain löytäisi.
Olen ostanut kirppikseltä kahdet pussilakanat siis setit eli kaksi pussilakanaa ja tyynyliinat. 4+4.Toisesta setistä maksoin 5e ja toisesta 7e. Finlaysonin ja Aarikan tuotteita. Ostin suoraan myyjältä ja värit ja kuosit olivat ok eli ei käytön merkkejä kulumisesta. Marimekko on samaa luokkaa.
En huolisi Marimekkoa vaikka maksaisit.
Vierailija kirjoitti:
En huolisi Marimekkoa vaikka maksaisit.
No se on sinun ongelma, ei minun.
Nostetaan ketju ylös jos vaikka eksyisi muutama asiallinen tyyppi paikalle
Ap
Vierailija kirjoitti:
No enpä ostaisi käytettyjä pyyhkeitä tai vuodevaatteita. Vaikka olen köyhä niin en sentään niin köyhä.
Miksi et ostaisi? Kyllähän sä esim. hotellissa nukut käytetyissä vuodevaatteissa ja kuivaat itsesi käytetyllä pyyhkeellä. Mitä eroa?
Itse myisin 40-50% pois uuden hinnasta jos ovat ehjiä ja siistejä
Vierailija kirjoitti:
Itse myisin 40-50% pois uuden hinnasta jos ovat ehjiä ja siistejä
Halvalla menee
Mä oon kyllä muutama vuosi sitten akuuttitilanteessa ottanut ilmaseksi vastaan käytettyjä lakanoita tuntemattomilta, toki puhtaita, ehjiä ja molemmissa päissä pestyjä. Ja olen kyllä edelleen kiitollinen niistä ja niistä auttavaisista ihmisistä! Olivat pääosin ihan merkkiä ja kauniita, mutta nykyään kun on varaa valita niin en ottaisi enää saati maksaisi mistään käytetyistä lakanoista tai pyyhkeistä