Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yli kolmekymppinen nainen jonka valintoja ystävät eivät hyväksy

Vierailija
03.09.2018 |

Ovat neuvomassa miten "pitäisi" toimia esim. työelämän suhteen. Työllistyin ja työpaikka ei kelpaa kun "minä en tekisi tuollaista työtä". "Etkö olisi löytänyt jotain muuta." Nämä ovat myös kuulemma keskenään juorunneet toisilleen asioistani. Onpa mukavaa kun nämä ovat ainoita pitkään tuntemiani ystäviä joten nyt ei ole kuin av-palsta jonne avautua.

Onkolla samoja kokemuksia naispuolisista kavereista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, siksi on parempi olla yksin kuin huonossa juoruseurassa.

Vierailija
2/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ruikuttajia. Ei taida olla paljoa sisältöä heillä elämissään, kun pitää sinun asioitasi ruotia oikein porukalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on tapana puuttua ystävien työ ja miesasioihin. Sama kokemus, jauhot suuhun vaan...

Vierailija
4/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ystäviä.

Vierailija
5/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jostain asioistani avautumaan heille ja sitten tää alkoi. Tää yksi lähin kirjoitti miten olivat keskenään keskustelleet minusta ja tulleet tiettyyn lopputulokseen. Tän takia oon yleensä hiljaa asioistani kun en jaksa tota painostusta. En minäkään tyrkyttele ja kavereille elämänfilosofioitani joten miksi he minulle? Ap

Vierailija
6/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut napakasti takaisin?

Vierailija
7/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa niin paljon päähän etten kykene sanomaan mitään. Pelkään, että en voi hillitä itseäni ja menee yli. Ap

Vierailija
8/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa niin paljon päähän etten kykene sanomaan mitään. Pelkään, että en voi hillitä itseäni ja menee yli. Ap

Pelkään siksi kun nää on herkkiä ihmisiä ja en halua rikkoa välejä. Ap

Vierailija
9/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se haittaa. Jos olette oikeasti ystäviä, niin he kyllä tajuavat, että ovat törkeästi toimineet ja loukanneet sinua. Tajuavat mennä itseensä ja muttavat tapojaan. Jos tätä ei tapahdu, vaikka huomaavat kuinka vihainen ja loukkaantunut asiasta olet, niin tiedätpä ettei heistä enää kannata välittää. Ystävyys kestää kyllä vastaan sanomisen ja loukkaantumisen näyttämisen. 

Vierailija
10/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten kanssa on paljon mukavampi olla kaveri.  Tee selväksi juorukelloille ettei kuulu niille sun päätökset.

Vierailija
11/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on tapana puuttua ystävien työ ja miesasioihin. Sama kokemus, jauhot suuhun vaan...

Ikävä kyllä samoja kokemuksia täälläkin. Järjellä ajateltuna tiedän, että toisenlaisiakin naisia on mutta olen nykyään aika kyyninen naisten välisten ystävyyden suhteen. Ja nämä yksityisasioihin puuttujat ovat muuten olleet yleensä hyvin herkkiä loukkaantumaan, kun heille on pistänyt vastaan. Ilmeisesti monessa naisporukassa pitää olla se omegajäsen, jota muu porukka voi holhota, pompottaa ja päsmäröidä, jotta ryhmädynamiikka toimisi. Kun altavastaaja ei sitten suostukaan hyväksymään rooliaan mukisematta, niin piru on irti...

Vierailija
12/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kanssa on paljon mukavampi olla kaveri.  Tee selväksi juorukelloille ettei kuulu niille sun päätökset.

Miehillä on kyllä itse asiassa paljon tiukemmat odotuksen siihen miten elämä kuuluisi suorittaa. Mutta ot, ei tämän pitänyt varmaan olla mikään naismies-topikki.

Vierailija
13/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä samoja kokemuksia täälläkin. Järjellä ajateltuna tiedän, että toisenlaisiakin naisia on mutta olen nykyään aika kyyninen naisten välisten ystävyyden suhteen. Ja nämä yksityisasioihin puuttujat ovat muuten olleet yleensä hyvin herkkiä loukkaantumaan, kun heille on pistänyt vastaan. Ilmeisesti monessa naisporukassa pitää olla se omegajäsen, jota muu porukka voi holhota, pompottaa ja päsmäröidä, jotta ryhmädynamiikka toimisi. Kun altavastaaja ei sitten suostukaan hyväksymään rooliaan mukisematta, niin piru on irti...

Ihan tollanen kuvio ei ole kun kyse ei ole mistään tiiviistä naisporukasta vaan a painostaa vetämällä ystävät b ja c mukaan, vaikka b ja c ovat aalle enemmän jotain tuttavan ja kaverin välillä. Ap

Vierailija
14/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö ettei miehet sano suoraan asioita? Minua joskus kyllästyttää jatkuva myötäily ja tylsyys naisten kaveriporukoissa.

Vierailija
15/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lopetin kaikesta stressaamisen, olen pärjännyt kaikkien ihmisten kanssa paljon paremmin, mua ei haittaa, mikäli mua ei arvosteta tms, en minäkään kaikkia arvosta, silti näissäkin ihmisissä on mukavaa porukkaa, joiden seurassa on kivaa. Mua ei kyllä helpolla enää onnistu loukkaamaan.

Vierailija
16/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heillä jotain syytä olla esim. huolissaan? Miksi ovat puhuneet tilanteestasi selän takana? Meidän kaveripiirissä pohdittiin yhden ystävän asioita, koska tarvitsimme tukea toisiltamme eikä kukaan oikein tiennyt miten olisi pitänyt toimia ja auttaa. Ja ihan syystä, paljon jälkeen päin tajusin, että olisi vielä enemmän pitänyt puuttua. Onneksi mitään ei kuitenkaan käynyt. Ystävyys ei ole pelkkää peesailua ja kaiken hyväksymistä. Jos kyseessä on pelkkä juoruilu niin etsisin muuta seuraa vähin äänin. Tosin niin meilläkin silloin ystävän kanssa välit meni, koska hän koki avun antamisen juuri noin, mutta ymmärsi sitten myöhemmin asian ja saimme välit korjattua.

Vierailija
17/17 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä läheisriippuvainen vai miksi sallit tuollaisen käytöksen? Vai onko todellinen ongelma se, että sinä käsität väärin, ikävällä tavalla? Jos koko maailma ilkeilee sinulle, todennäköisesti vika ei olekaan koko maailmassa vaan lähempänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi