Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Lentävät" hiukset kuriin! Suosittele tuotetta, jolla saa siistin ponnarin/nutturan.

Vierailija
03.09.2018 |

Olisiko vinkkejä tällaiseen ongelmaan, kun meikäläinen laittaa hiukset poninhännälle, tai nutturalle (tai mitä tahansa siistiä kampausta nyt yritänkään), niin heti kun pääsen ovesta ulos, niin joka paikasta hapsottaa hiuksia, jotka ovat siis irronneet sieltä ponnarista. Mulla on ihan hyväkuntoiset hiukset, eikä juurikaan katkenneita, siitä ei ole kyse, vaan hiuslaatuni on liukas, niin siksi kai tätä tapahtuu.

En haluaisi suihkuttaa päätä täyteen lakkaa, kun sitten on ällöt ne korppuhiukset, vaan olen, miettinyt, että onko jotain "voidetta", vahaa, tms. jolla hiukset saisis siistittyä paikoilleen. Joku joka ei näytä siltä että hiuksissa on pullollinen jotain geeliä söhrättynä?

Osaisiko joku neuvoa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensaa ite käytän.

Vierailija
2/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lakkaa tarvii päätä täyteen suihkuttaa, pieni määrä riittää. Toimii parhaiten niin, että laittaa hiukset ponnarille, suihkuttaa hieman lakkaa kampaan ja sillä painelee ne haituvat päätä myöten. Varmaan joku geeli tai vahakin toimii, mutten itse tykkää vähääkään rasvaisesta lookista enkä jaksa säilöä useita puteleita kaapeissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bensaa ite käytän.

Okei, kiva sulle. Kaupassa törmää kyllä usein hirveän hajuisiin ihmisiin, sä olet varmaan yksi niistä. ;)

Mutta hei, niitä oikeita vinkkejä otetaan vastaan!

Vierailija
4/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erittäin pitkät, takkuuntuvat ja pörröiset hiukset, joissa vähän luonnonkiharaa. Olen kokenut parhaaksi omalle hiustyypille sopivan shampoon (ei välttämättä se kampaajan suosittelema kallis), kunnon lämpösuoja, hiusten suoristaminen ja kevyt puolipitävä lakka. Hiusia pesen vain kahdesti viikossa, välipäivinä käytän kuivashampoota.

Vierailija
5/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla erittäin pitkät, takkuuntuvat ja pörröiset hiukset, joissa vähän luonnonkiharaa. Olen kokenut parhaaksi omalle hiustyypille sopivan shampoon (ei välttämättä se kampaajan suosittelema kallis), kunnon lämpösuoja, hiusten suoristaminen ja kevyt puolipitävä lakka. Hiusia pesen vain kahdesti viikossa, välipäivinä käytän kuivashampoota.

Mulla siis kutittaa ja törröttää hiukset inhottavasti jos en suorista niitä. Tiedän, että se kuluttaa hiusta ja siksi yritän käsitellä niitä mahdollisimman vähän. En vain kestä olla jos niirä ei suorista. Onneksi mun hiukset eivät ole helposti rasvoittuvat.

Vierailija
6/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä lakkaa tarvii päätä täyteen suihkuttaa, pieni määrä riittää. Toimii parhaiten niin, että laittaa hiukset ponnarille, suihkuttaa hieman lakkaa kampaan ja sillä painelee ne haituvat päätä myöten. Varmaan joku geeli tai vahakin toimii, mutten itse tykkää vähääkään rasvaisesta lookista enkä jaksa säilöä useita puteleita kaapeissa.

Lakka ei auta minulla hiuksien lentävyyteen, tai auttaa vain hetkellisesti ja sitten ne taas hapsottavat. Joku vahamainen tuote voisi olla tehokkaampi.

Vierailija
7/12 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotovaahto voisi olla hyvä. Sen saisi kammattua tukkaan eikä se jätä sellaista "laattamaista" jälkeä kuin hiuskiinne/lakka. Myös miesten käyttämä hiusvesi saattaisi toimia - jos sitä saisi neutraalin tuoksuisena.

Terveisin toinen, jolla on piikkisuora tukka ja yksittäiset hiukset erittäin ohuita ja lentäviä.

Vierailija
8/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin apua juuri samanlaiseen ongelmaan kuin mitä aloittaja kuvailee. Hiuslakka ei pidä kovin kauan haituvia kurissa, tai sitä pitäisi juurikin laittaa melko paljon.

Olisiko ideoita?

Vierailija
9/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän vaahtoa pyyhekuiviin hiuksiin ja sitten föönaan kuivaksi. Siinä jää babyhiuksetkin ison massan joukkoon.

sitten sutastaan haluamansa kampaus ja kevyt lakka päälle.

Ei näistä vaan ilman tuotteita selviä.

Vierailija
10/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä kokeilla muotovaahtoa. Minkälaisia/merkkisiä muotovaahtoja suosittelette? Ei varmaan mitään extrastrongia kannata kuitenkaan ottaa kokeiluun?

Vierailija
11/12 |
01.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan ihan aavistuksen hoitoainetta käsiin ja silitän hiusten/letin pinnan. Ei jää tahmaiseksi mutta vähentää "karvaisuutta". 

Vierailija
12/12 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up