Naapurini ehdotti minulle langattomia kuulokkeita tv:n js radion kuunteluun
Itsellään kuulemma on sellaiset käytössä. En tiedä miten suhtautua asiaan. Onko miten yleistä?
Kommentit (26)
Kannattaa ostaa sellaiset langattomat kuulokkeet joihin voi laittaa aaa akkuja. Niitä on helppo ladata ja vaihtaa uudet kun vanhat loppuvat. Kannattaa myös olla fm tyyliset, eikä bluetooth.
Vierailija kirjoitti:
Itse joudun pitämään, muuten naapuri hakkaa seiniä, huutaa ja kolistelee. Itse sitten huudattaa televisiota 24/7 ja riehuu muutenkin.
Yleensä tämä ilmiö syntyy siitä että jompikumpi teistä on pitänyt turhaa meteliä. Toisella mennyt sitten roti. Nyt sitten on noidankehä syntynyt. Voihan olla niinkin että joku muu naapuri metelöinyt ja naapurisi on vittuuntunut hänen metelöintiinsä. Tämmöisiltä vältyttäisiin kun kaikki kerrostalossa asuvat ymmärtäisivät, että ne kaikki elämisen ääneet kuuluu toisiinkin asuntoihin kuin vain siihen omaan vaikka olisi mimmoimen bunkkeri.
No itse käytän kuulokkeita musiikkia kuunnellessa, koska voin kuunnella musiikkia suht kovalla myös yöaikaan ja muutenkin esim. äänikirjaa kuunnellessa bussissa. En oleta, että kaikki haluavat kuunnella samaa kuin minä. Telkkaria katson ihan normaalisti ilman kuulokkeita, mutta en sitä mitenkään huudata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeilla saa paremman äänenlaadun kuin monen tuhannen euron kaiuttimilla.
Itse kuuntelen lähes aina kuulokkeilla kaiken ihan jo tuosta syystä.
Lisäksi vessassakin voi käydä langattomat kuulokkeet korvilla ja kokoajan kuuluu yhtä hyvin.
Kertokaapa alapeukuttajat oma mielipiteenne.
Riippuu kuulokkeista ja kaiuttimista. Kuulokkeilla kuunnellessa muu hälinä jää sivummalle ja ääni tulee "lähempää", mutta se ei tarkoita että äänenlaatu olisi automaattisesti parempi. Toki tuhansien eurojen kaiuttimetkin voi sijoitella miten sattuu huonosti akustoituun kämppään jos ei yhtään tiedä mitä on tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulokkeilla saa paremman äänenlaadun kuin monen tuhannen euron kaiuttimilla.
Itse kuuntelen lähes aina kuulokkeilla kaiken ihan jo tuosta syystä.
Lisäksi vessassakin voi käydä langattomat kuulokkeet korvilla ja kokoajan kuuluu yhtä hyvin.
Kertokaapa alapeukuttajat oma mielipiteenne.
"kokoajan"
Tuo ei ole mielipide.
Haluaa salakuunnella mitä sinäkin kuuntelet. Halvat langattomat kuulokkeet vuotavat eikä tiedot ole salattuja.