Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsikää talvihullut, tulossa on Syyskuun helteet!

Vierailija
03.09.2018 |

Te kuoleman ja jään rakastajat, KÄRSIKÄÄ! Minä nautin, kuten olen nauttinut koko tämän ihanan kesän. Elämänin ihanin kesä!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä parasta.... helle on sulattanut ennätysmäisesti säilölumivarastoja. Eli kun tulee vielä erittäin leuto talvi, eivät kuvat ukot ja akat pääse sivakoimaan laduille, koska ei ole lunta! BUAAHAHAHAHA!!!!

Vierailija
4/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEEeee! Vielä on kesää jäljellä!  🌞

Vierailija
5/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet idiootti. Kai tajuat, ettei tällainen ole normaalia ja pistää luonnon sekaisin. Kaltaisesi ihmiset ei osaa ajatella asioita omaa napaansa pidemmälle tai tulevaisuutta lainkaan.

Vierailija
6/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletään talvi lailla!

Vierailija
7/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siirrytään pysyvästi kesäaikaan EU direktiivillä. Sitä odotellessa :)

Vierailija
8/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsikää talvihullut, tulossa on Syyskuun helteet!Te kuoleman ja jään rakastajat, KÄRSIKÄÄ! Minä nautin, kuten olen nauttinut koko tämän ihanan kesän. Elämänin ihanin kesä!

Mä en koe olevani talvihullu, vaikka kesällä muutama viikko olikin liian kuumaa mulle. Tuli vaan mieleen tuosta ap:n kirjoituksesta, että minkä ikäinen olet, kun tämä 2018 on ollut sun elämäsi ihanin kesä?

Niin ja mitkä syyskuun helteet? En toki ole seurannut kovin aktiivisesti viime päivinä uutisia/säätiedotuksia, mutta meille (jätetään tarkemmat koordinaatit kertomatta, heh) on luvattu ainakin parille päivälle korkeimmillaan vain 20 astetta ja lauantaille 21 (sekin ehtii muuttua).

Vierailija
9/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet idiootti. Kai tajuat, ettei tällainen ole normaalia ja pistää luonnon sekaisin. Kaltaisesi ihmiset ei osaa ajatella asioita omaa napaansa pidemmälle tai tulevaisuutta lainkaan.

Kai ymmärrät, että sillä ei ole luonnon kannalta mitään merkitystä, pidätkö vai etkö pidä helteistä tai pakkasesta?

t. Eri

Vierailija
10/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä helteet? Ehkä yhtenä päivänä saattaa ylittää 25 jossain päin Suomea.

Vierailija
11/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin helteestä ja paukkupakkasista. Silti huolestuttaa tämä ilmastonmuutos mitä se tekee luonnolle. Se vaan johtaa monien lajien sukupuuttoon.

Vierailija
12/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Hgin 10 vrk sää, missä päivissä siellä muka hellettä? :DD https://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/10vrk

Vierailija
13/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että sillä ei ole luonnon kannalta mitään merkitystä, pidätkö vai etkö pidä helteistä tai pakkasesta?

t. Eri

En tainnut kirjoittaa mitään omista mieltymyksistäni helteiden tai pakkasten suhteen. Mainitsin vain että tällaiset äärimmäiset sääilmiöt eivät ole normaaleja ja ovat vahingollisia luonnolle. Syyskuussa ei kuulu olla helteitä Suomessa. Vai onko hellehulluilla se ihana helle vaikuttanut jo aivojen toimintaankin? Perin huolestuttavaa.

Vierailija
14/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet idiootti. Kai tajuat, ettei tällainen ole normaalia ja pistää luonnon sekaisin.

Sanoisin että enemmän laittaa luonnon sekaisin se että talvi tulee ja tappaa kaiken. Joten eiköhän luontokin tykkää, jos saa jäädä eloon edes yhtenä vuotena.

Vierailija
15/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet idiootti. Kai tajuat, ettei tällainen ole normaalia ja pistää luonnon sekaisin.

Sanoisin että enemmän laittaa luonnon sekaisin se että talvi tulee ja tappaa kaiken. Joten eiköhän luontokin tykkää, jos saa jäädä eloon edes yhtenä vuotena.

No, miten sen haluaa ajatella! Pakkastalvet ( yli 20-) ovat nitistäneet suurimman osan kasvitautien aiheuttajista sekä tuholaisista, niin metsissä kuin pelloilla ja puutarhoissa! Sen vuoksi meillä ei tarvitse käyttää torjunta-aineita läheskään niin paljon kuin muualla euroopassa!!Lämpimien talvien seurauksena on usein lisääntyneet ongelmat esim. metsissä männyn "ruostetauti" joka tuhoaa neulaset. Punkitkin voivat hyvin leutoina talvina. Toisin sanoen, pakkaset ovat suojelleet meitä monilta ongelmilta! Pakkasia odotellen!

Vierailija
16/16 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt nyt muutaman "syyskuun helteet" -aloituksen, enkä vieläkään oikein käsitä mistä puhutaan. Provoaako joku? Asun Etelä-Suomessa, mutta kymmenen päivän sääennusteissa ei ole kyllä helteistä tietoakaan. 

En muuten ole talvihullu, vaikken pidäkään kesästä. Talvi on melkein yhtä kurja vuodenaika. Olen syys- ja kevätihminen. Ei kun -hullu, siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi