Voiko olla sattumaa, että aina kun illalla vilkaisen kelloa, se on 22:22?
Enkä katso kelloa usein. Ei 22:41 tai 22:15 vaan aina 22:22.
Tulee spooky olo..
Kommentit (48)
En usko sattumaksi. Ihmiset eivät näe selviä henkimaailman merkkejä ympärillään kun ovat niin vieraantuneet tuonpuoleisesta todellisuudesta. Oikeasti vain ohut verho erottaa tämän todellisuuden universumin todellisuudesta, jossa henkisyys ja luonnonolennot ovat läsnä. Tässä elämässä voi kuitenkin oppia raottamaan tuota verhoa, jos on avoin ja sielullisesti puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kelloni näyttää aina aamulla 6:66.
:D Ja mulla 9:99
Ja minulla 6:9
Täällä yksi kohtalotoveri lisää. Minulla se aika on vain 11:07, ei koskaan 11:08 tai jotain muuta. Ja on syntymäpäiväni myös. Vuosikausia on jatkunut tuo ilmiö, ei ihan päivittäin mutta riittävän usein, että pistää miettimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se toki sattumaa ole. Kyllä sinä tiedät, mitä se tarkoittaa.
Mitä?
Kellosi on pysähtynyt 22.22.
Voi vitsi! Niinpä onkin, se näyttää nytkin 22:22.
ap
Mulla kanssa 22.22!! Hyvä näkökulma oli kyllä tuo, että se aika jää vain mieleen, vaikka kelloa kyyläisikin useammin. Ihana silti kuulla, etten ole ainoa tämän "vaivan" kanssa :)
1) Kellon vilkaisu suurin piirtein noihin aikoihin istuu iltarutiineihisi.
2) Kun olet muutaman kerran sattunut kelloa juuri tuohon aikaan vilkaisemaan, kiinnität asiaan entistä enemmän huomiota, joka saa sinut muistamaan jokaisen "22:22" kellonajan näkemiskerran entistäkin vahvemmin ja samalla ehdollistut katsomaan kelloa aina noihin aikoihin.
Itse pitkään heräsin useana aamuna peräkkäin kello 6:38, vaikka kello oli laitettu herättämään vasta seitsemältä. Ihmisen biologinen kello on uskomattoman tarkka!
Sama kellonaika näkyy minullekin usein. Uutiset, sen jälkeen hampaiden pesu ja iltapissi/-kakka, palatessa usein 22:22. Jos joudun ponnistelemaan pöntöllä, voi olla jopa 22:33.
Sama juttu täällä! Katson usein kelloa 09:05 ja tuo on syntymäpäiväni. Sama luku tulee vastaan myös muualla usein, esimerkiksi koulutehtävien esimerkeissä yms. Veljelläni on sama juttu, paitsi ettei hän törmää syntymäpäiväänsä vaan toiseen lukuun. Olemme naureskelleet tälle mutta kyllä se välillä mietityttääkin