Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus varastanut työpaikalta jotain pientä?

Vierailija
02.09.2018 |

Esim vessapaperia, kahvipaketin tms?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopiopaperia. En tunne huonoa omaatuntoa, koska palkka on aika pieni.

Vierailija
2/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaisia. Teen kuitenkin töitä kotonakin, ja joudun printtaamaankin paljon, joten otan töistä mm. tulostuspaperia, vihkoja ja kyniä. En minä omistani niitä ala maksamaan. Ihan tarpeeksi kun mustekasetit menee omaan piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynän. Tosin olen laskenut sen kuuluvan "työsuhde-etuihin". Heh.

En siis todellakaan mitään kummoista. Jonkilainen arvostus sitä kuitenkin tulee olla.

Vierailija
4/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanskoja, raskaustestejä, pissastixejä, ilmanraikastinta,

Vierailija
5/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neuvolassa töissä nelonen?

Vierailija
6/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kertakäyttökäsineitä nappaan mukaan joskus jos aioin samana päivänä värjätä hiukset, hiusväripaketin mukana tulee niin surkeat käsineet. 

Vierailija
7/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidentoista vuoden ajan olen pöllinyt ruokani työpaikaltani. Olen keittiöllä töissä. Ei tarvitse paljoa kaupassa käydä.

Vierailija
8/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, hanskoja, kyniä, vihkoja, mausteita.  Eri työpaikoista nämä. 

Ravintolakokki

Vierailija
9/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidentoista vuoden ajan olen pöllinyt ruokani työpaikaltani. Olen keittiöllä töissä. Ei tarvitse paljoa kaupassa käydä.

Sama, päiväkodin keittiössä töissä. Ne ruoat menisi muuten roskiin, ja menee sitä silti kilokaupalla joka päivä...

Vierailija
10/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nitoja taitaa olla "lainassa". Käytännössä tosin olen kuskannut siihen suuntaan selvästi enemmän toimistotarvikkeita kuin sieltä tänne.

Vierailija
11/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastan joka päivä rahaa, eli en tee töitä koko sitä aikaa, jolta minulle maksetaan palkka.

Vierailija
12/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan. 

Joskus joku kynä tietysti jää taskuun ja en ole palauttanut. Varsinaisesti varastanut en ole koskaan. 

Olenko poikkeus?

Kerran vein veskipaperirullan, kun tiesin, ettei kotona ole ja en olisi jaksanut vain sen takia poiketa kaupassa. 

Sanoin kuitenkin työkavereille, että otan yhden rullan. Toin sitten takaisin, vaikka tuskin odottivat tätä :D

Vierailija
13/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia vajaan rullan ja pyykkipulveria kahteen koneelliseen. Nämä siihen maailmanaikaan kun kaupat eivät vielä olleet aina auki, niin että vuorotyöläisellä oli joskus haasteita sovittaa työ ja kaupassakäynti.

Vierailija
14/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varastan joka päivä rahaa, eli en tee töitä koko sitä aikaa, jolta minulle maksetaan palkka.

Oletko meidän keittiön emäntä, joka on aikuisen diabeetikkopoikansa kanssa Whatsapissa puolet työajasta..?

Vierailija
15/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulostan töissä esim lentolipun tvs, koska kotona ei ole enää printteriä. Tosin nykyään kaikki saa näytettyä kännykällä, joten harvoin tarvii.

Vierailija
16/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko meidän keittiön emäntä, joka on aikuisen diabeetikkopoikansa kanssa Whatsapissa puolet työajasta..?

En ole. Olen valtiolla toimistotyössä ja palstailen varmaan 1/3 ajasta.

Vierailija
17/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessapaperia, suodatinpusseja, käsipaperia, vihkoja, note lappuja. Nämä nyt ainakin tulee mieleen.

Vierailija
18/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini elämänilon vein. Se ei kyllä alunalkaenkaan ollut kovin suuri.

Vierailija
19/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko neuvolassa töissä nelonen?

Labrassa.

Vierailija
20/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessapaperia, suodatinpusseja, käsipaperia, vihkoja, note lappuja. Nämä nyt ainakin tulee mieleen.

Niin ja muovikäsineet ja ikkunapesimen. Palkka oli aina surkea, niin koin et jotain extraa piti saada.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä