Oletko joskus varastanut työpaikalta jotain pientä?
Kommentit (23)
En tuollaisia. Teen kuitenkin töitä kotonakin, ja joudun printtaamaankin paljon, joten otan töistä mm. tulostuspaperia, vihkoja ja kyniä. En minä omistani niitä ala maksamaan. Ihan tarpeeksi kun mustekasetit menee omaan piikkiin.
Kynän. Tosin olen laskenut sen kuuluvan "työsuhde-etuihin". Heh.
En siis todellakaan mitään kummoista. Jonkilainen arvostus sitä kuitenkin tulee olla.
Hanskoja, raskaustestejä, pissastixejä, ilmanraikastinta,
Parin kertakäyttökäsineitä nappaan mukaan joskus jos aioin samana päivänä värjätä hiukset, hiusväripaketin mukana tulee niin surkeat käsineet.
Viidentoista vuoden ajan olen pöllinyt ruokani työpaikaltani. Olen keittiöllä töissä. Ei tarvitse paljoa kaupassa käydä.
Kahvia, hanskoja, kyniä, vihkoja, mausteita. Eri työpaikoista nämä.
Ravintolakokki
Vierailija kirjoitti:
Viidentoista vuoden ajan olen pöllinyt ruokani työpaikaltani. Olen keittiöllä töissä. Ei tarvitse paljoa kaupassa käydä.
Sama, päiväkodin keittiössä töissä. Ne ruoat menisi muuten roskiin, ja menee sitä silti kilokaupalla joka päivä...
Joku nitoja taitaa olla "lainassa". Käytännössä tosin olen kuskannut siihen suuntaan selvästi enemmän toimistotarvikkeita kuin sieltä tänne.
Varastan joka päivä rahaa, eli en tee töitä koko sitä aikaa, jolta minulle maksetaan palkka.
En oikeastaan.
Joskus joku kynä tietysti jää taskuun ja en ole palauttanut. Varsinaisesti varastanut en ole koskaan.
Olenko poikkeus?
Kerran vein veskipaperirullan, kun tiesin, ettei kotona ole ja en olisi jaksanut vain sen takia poiketa kaupassa.
Sanoin kuitenkin työkavereille, että otan yhden rullan. Toin sitten takaisin, vaikka tuskin odottivat tätä :D
Vessapaperia vajaan rullan ja pyykkipulveria kahteen koneelliseen. Nämä siihen maailmanaikaan kun kaupat eivät vielä olleet aina auki, niin että vuorotyöläisellä oli joskus haasteita sovittaa työ ja kaupassakäynti.
Vierailija kirjoitti:
Varastan joka päivä rahaa, eli en tee töitä koko sitä aikaa, jolta minulle maksetaan palkka.
Oletko meidän keittiön emäntä, joka on aikuisen diabeetikkopoikansa kanssa Whatsapissa puolet työajasta..?
Tulostan töissä esim lentolipun tvs, koska kotona ei ole enää printteriä. Tosin nykyään kaikki saa näytettyä kännykällä, joten harvoin tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko meidän keittiön emäntä, joka on aikuisen diabeetikkopoikansa kanssa Whatsapissa puolet työajasta..?
En ole. Olen valtiolla toimistotyössä ja palstailen varmaan 1/3 ajasta.
Vessapaperia, suodatinpusseja, käsipaperia, vihkoja, note lappuja. Nämä nyt ainakin tulee mieleen.
Työkaverini elämänilon vein. Se ei kyllä alunalkaenkaan ollut kovin suuri.
Vierailija kirjoitti:
Oletko neuvolassa töissä nelonen?
Labrassa.
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperia, suodatinpusseja, käsipaperia, vihkoja, note lappuja. Nämä nyt ainakin tulee mieleen.
Niin ja muovikäsineet ja ikkunapesimen. Palkka oli aina surkea, niin koin et jotain extraa piti saada.
Kopiopaperia. En tunne huonoa omaatuntoa, koska palkka on aika pieni.