Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi mies on enemmän makuusi Jare Tiihonen vai Kimi Räikkönen?!

Vierailija
02.09.2018 |

Jänskä ettei heillä ole kun muutama hassu vuosi ikäeroa. Jotenkin miellän Kimin paaaaljon vanhemmaksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimistä en ole ikinä ajatellut yhtään mitään. Formulat ei voisi kiinnostaa pätkääkään, enkä tajua tätä Kimin jatkuvaa hehkutusta. Cheeck on aina jotenkin etonut mua, koin hänet jotenki todella epäaidoksi ja itserakkaaksi, mutta nyt heti kun hän lopetti uransa, niin yhtäkkiä mun mielipide muuttui ihan kokonaan. Näin hänestä jotain vanhoja Vain Elämää pätkiä, ja yhtäkkiä tajusinkin, miksi kaikki naiset häntä kuolasivat. Ja ehkä kaikki se, mitä hän on puhunut uran lopettamisesta, niin muutti mielipidettä hänen huomionhakuisuudestaakin. Joten ehdottomasti vastaan siis Jare!

Vierailija
22/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat ihan hirveitä. Molemmat ovat pieniä, kapeita, miehekkyyttä ei nimeksikään. Kimi sosiaalisesti taidottoman jörön oloinen. Jare vastenmielinen lesoilija. Rahaa rahaa rahaa, autoja, rahaa, naisia, rahaa, mulla on rahaa ja naisia... Todella luotaantyöntävää tuollainen pinnallisuus ja leveily. Jos minua aseella uhattaisiin ja pitäisi jompikumpi ottaa, niin Kimi.

Kummatkin ovat muutaman sentin alle suomalaisen miehen keskipituuden. Ja vai että kapeita. Esim. Kimi on hoikka, jäntevä ja fyysisesti huippukunnossa. Mutta naisille perinteisesti urheilullinen mies tarkoittaa pitkää ja erittäin lihaksikasta miestä. Ja haluaisitko tarkemmin avata, että mistä kaikesta miehekkyys muodostuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kummastakaan (luonne) , joten pelkän ulkonäön perusteella kimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän