Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
8381/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän et moni mamma repii pelipöksyt, mut en jaksais noita Sinin juttuja ja hihittelyä. Se puhuu välillä tosi yksinkertaisen ihmisen tavoin.

Minua häiritsee enemmän se, että vaikuttaa normifiksulta silloin kun puhuu asiantuntijoille, mutta bimboilee Vesan kanssa.

Vierailija
8382/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että Miinalle ei löytynyt sellaista, joka jakaisi Miinan intohimot ja energian. Vanuu kuin villasukka haikeaksi muistoksi itsestään, mutta jospa se vielä haluaa pelastaa oman ihanan itsensä ja löytää jonkun joka vaalii sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8383/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini haluaisi romanttisemman miehen. Ehkä sellainen joskus löytyy.

Vierailija
8384/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä nyt tavallaan aika pettynyt, olisin itse halunnut tuollaisen heikin! 

Nooo ei kai sentään, Miinakin on ihana ja toivon heille pelkkää <3 <3

Vierailija
8385/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä rannalla Heikki ja Miina olivat tuossa loppukohtauksessa? Miinalla koira mukana eli jossain Helsingissä, mutta missä?  Auttakaa tunnistajat!

Hmm, olisikohan Hevossalmen uimaranta?

Vierailija
8386/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miina on ihana ja älykäs. Todella miellyttävän tuntuinen ihminen, jolla on 'sydämen sivistystä'.

Ja Heikki on ihan rakastunut. En ihmettele.

Allekirjoitan ylläolevan täysin. Upealuonteinen Miina teki minuun vaikutuksen  jaksojen aikana. Vaimomatskua, kuten Heikki niin oivaltavasti totesi! Toivoisin joskus kohtaavani hänenlaisensa.

Vierailija
8387/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Minulla on jotenkin sellainen fiilis, että Sini hakee Vesasta reaktiota, räväkämpää vastakaikua yms, koska hän on itse voimakkaasti tunteva ja tunteita ilmaiseva, toisin kuin tasaisen viilipyttymäinen Vesa. Sini kuitenkin varmaan tarvitsee juuri tuollaisen Vesan kaltaisen vakaan peruskallion vastapainokseen, ja kun Vesa antaa hänen tempoilla ilman että itse siitä hätkähtää ja hetkahtaa mihinkään, Sini alkaa huomata että hitto, tuohonhan voi oikeasti luottaa ja tuohan oikeasti pysyy tuossa. Sen myötä myös se oikea ihastus ja kipinäkin voi sitten syttyä.

Näen Sinissä itseni muutaman vuoden takaa ja juuri niin kävi. Peruskalliotani en pois vaihda. ♡

Vierailija
8388/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen oman Miinan :')

Vierailija
8389/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinan sanat ohjelman lopussa saivat tipan linssiin. Mielestäni hän on ollut ihailtavan avoin ja siksi rakastettava persoona ohjelman alusta saakka.

Kiinnostaisi jopa ohjelmaan osallistuminen, mutta tokkopa ikisinkulle 27-vuotiaalle asiantuntijatkaan puolisoa löytävät. :)

Vierailija
8390/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000005890546.html

Ruuturaadin analyysi. Katri Utula avoimena fiiliksistään :D

8391/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Minulla on jotenkin sellainen fiilis, että Sini hakee Vesasta reaktiota, räväkämpää vastakaikua yms, koska hän on itse voimakkaasti tunteva ja tunteita ilmaiseva, toisin kuin tasaisen viilipyttymäinen Vesa. Sini kuitenkin varmaan tarvitsee juuri tuollaisen Vesan kaltaisen vakaan peruskallion vastapainokseen, ja kun Vesa antaa hänen tempoilla ilman että itse siitä hätkähtää ja hetkahtaa mihinkään, Sini alkaa huomata että hitto, tuohonhan voi oikeasti luottaa ja tuohan oikeasti pysyy tuossa. Sen myötä myös se oikea ihastus ja kipinäkin voi sitten syttyä.

Näen Sinissä itseni muutaman vuoden takaa ja juuri niin kävi. Peruskalliotani en pois vaihda. ♡

Ihana kuulla :) Jossain määrin samaistun itsekin. Takana jo seitsemän yhteistä vuotta :)

Vierailija
8392/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on niin ihana. Hälle kyllä toivoo kaikkea hyvää tulevaan. Samoin Vesalle, aivan huippu tyyppi.

Vierailija
8393/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä rannalla Heikki ja Miina olivat tuossa loppukohtauksessa? Miinalla koira mukana eli jossain Helsingissä, mutta missä?  Auttakaa tunnistajat!

Seurasaaressa. 

Vierailija
8394/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Ihana kuulla :) Jossain määrin samaistun itsekin. Takana jo seitsemän yhteistä vuotta :)

Sama täällä. Oman vesani kanssa 13 yhteistä vuotta takana, joista 9 naimisissa 😍

8395/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eetusta kertoi kaiken se, että hän sanoi yhä uskovansa rakkauteen. Liikuttavaa. Rosa taas ei puhunut rakkaudesta mitään, ainoastaan siitä miten rankkaa on ollut ja että varmaan menee vähän aikaa palautua. Ovat kyllä niin eri planeetoilta, että hyvä että päätyivät eroamaan. Siitä pointsit Rosalle. Ei hän mikään tyhmä nainen ole.

Vierailija
8396/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen oman Miinan :')

Jokainen tarvitsee oman Miinan 😍

Vierailija
8397/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tule "mitä heille kuuluu nyt"- jaksoa :(

Katsomosta löytyy klipit kuulumisista. Ylläripylläri, Rosaa ei niissä nähdä. Kaikki muut kyllä.

Vierailija
8398/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yliopistokoulutuksen saaneet erottuvat joukosta. Ei mahda mitään! Äly on kiehtovaa.

Vierailija
8399/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, olisikohan Hevossalmen uimaranta?

Oli muuten Hevossalmen rantsu.

Vierailija
8400/8881 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmiin Miina ja Heikki olivat kyllä Kivinokassa! Käsittääkseni Miina asuu jossain Herttoniemen kulmilla, kun olivat kerran piknikilläkin Hertsikan kallioilla. Toki siitä on jo neljä vuotta kun muutin pois Helsingistä, voin muistaa väärin. 

Ketju on lukittu.