Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018

Kommentit (8881)

Vierailija
7181/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nolifehousewife kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, tuo sarjapeukuttaminen on säälittävää. Ette te silläkään saa Rosaa suositummaksi hahmoksi.

Säälittävää on itkeä vauva.fi palstalla klo 21:50 torstai illalla ja itkeä "sarjapeukuttamisesta". :DD Mihin tää maailma on menossa, en ihmettele miksi Suomen kansan EI kannattaisi lisääntyä kun ÄO vähenee ja luetun ymmärtäminen laskee vauva.fi lukemalla. Voi sua raukkaa, mä säälin sua kun sulla ei oo elämää. 

Nää on aina niin mahtavia! Haukutaan vauva-palstalla olijoita säälittäviksi, tyhmiksi ja mitä muuta...ja mitä henkilö itse tekee? On vauvapalstalla kommentoimassa ja lukemassa :D!

Vierailija
7182/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aamulla ketjua ja päivän aikaan on päästy jo värianalyyseihin :D Hei antakaa vähäsen jo olla, ne InSights-jutut määrittelee jokainen kohdaltaan viime kädessä itse ja sitä tosiaan käytetään työprofiiliin, mikä on eri rooli kuin vaikka olla sisko tai rakastaja. Eikä kukaan ole yhtä väriä ja ominaisuutta, vaan omanlaisensa kirjo. Toki onhan ne väriryhmittelyt yksi tapa ymmärtää erilaisuutta ja eri tapoja toimia.

Terveisin supportive green :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7183/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Sini on selkeästi kevät, mutta Miina kesä ja oisko Rosa ehkä jopa talvi?

Vierailija
7184/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme kiistelyä tähän ketjuun on ilmestynyt parin viimeisen tunnin aikana? Joku räyhähenki tullut provosoimaan ja joku toinen jäkättää takaisin. Tulee mieleen saaraketjutjoissamerikäypuolustamassasaaraa.

Vierailija
7185/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Sini on selkeästi kevät, mutta Miina kesä ja oisko Rosa ehkä jopa talvi?

Mun mielestä Miina on selkee leppäkerttu, Sini mehiläinen ja Rosa rukoilijasirkka. Tai sit jos kiviprofiilia pitäis, niin Sini ois graniitti, Rosa katonkulta ja Rosa ois laavakivi.

Vierailija
7186/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivystys duuni kutsumusala :D :D :D no ei vitus, käy kokeilee ja kerro sitten meni ku oot tehnyt 15 tunnin vuoroja putkeen känniläisten, nistien ja ahdistelijoiden kanssa. Siitä sit tv-kameroiden eteen!

Vierailija
7187/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

päivystys duuni kutsumusala :D :D :D no ei vitus, käy kokeilee ja kerro sitten meni ku oot tehnyt 15 tunnin vuoroja putkeen känniläisten, nistien ja ahdistelijoiden kanssa. Siitä sit tv-kameroiden eteen!

No ei siellä ole pakko olla. Eiku muihin duunipaikkoihin vaan! Hoitajista on pulaa vaikka missä.

Vierailija
7188/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei siellä ole pakko olla. Eiku muihin duunipaikkoihin vaan! Hoitajista on pulaa vaikka missä.

Niin, ja ei tv-kameroiden eteen ole pakko mennä. Ihan omasta halusta nämä ovat ohjelmaan osallistuneet, vapaaehtoisesti jopa.

Vierailija
7189/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Miina on selkee leppäkerttu, Sini mehiläinen ja Rosa rukoilijasirkka. Tai sit jos kiviprofiilia pitäis, niin Sini ois graniitti, Rosa katonkulta ja Rosa ois laavakivi.

Sorry, ykssarviset pilas lähetystä. Siis Miina ois katinkulta ja Rosa laavakivi. Takaisin kristallien pariin!

Vierailija
7190/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina on ollut aikoinaan punatukkainen, löysin kuvahaulla kuvia. Söpö oli silloinkin :)

Vierailija
7191/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kuin jotkut ihmiset hakeutuvat vaarallisiin ammatteihin, hakeudutaan kiireisiin ja nopeaa päätöksentekoa vaativiin tressaaviin päivystyshommiinkin. 

Ihminen, joka tuntee olevansa eniten elossa tällaisissa oloissa, pitää varmaan tavallista arkea puuduttavana.

Vierailija
7192/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Sinille ja Vesalle tulee ero. Tykkäsivät toistensa fb-kuvista, Sini laittoi kuvan 24.8. ja Vesa 25.8. Muutenkin sellainen tunne, että tämä pari ei helposti luovuta, vaikka olisi epätoivon hetkiä.

Vierailija
7193/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla tavalla kuin jotkut ihmiset hakeutuvat vaarallisiin ammatteihin, hakeudutaan kiireisiin ja nopeaa päätöksentekoa vaativiin tressaaviin päivystyshommiinkin. 

Ihminen, joka tuntee olevansa eniten elossa tällaisissa oloissa, pitää varmaan tavallista arkea puuduttavana.

Tämä pitää monesti paikkansa. Minulle normaali arki on usein tylsää ja puuduttavaa. Yritin tehdä toimistotöitä, mutta tylsistyin kuoliaaksi. Teen nyt vauhdikasta ja vaarallistakin hommaa, tavallaan kriisityötä. Ja yleensä pidän työstäni. Mutta hektisen ja vaarallisen työpäivän jälkeen on mukavaa, kun se jäljelle jäävä aika on rauhallista ja turvallista. Kumppanini on rauhallinen ja tasainen eikä minua hänen rauhallisuutensa haittaa yhtään. En koskaan kiukuttele hänelle töiden takia enkä pura työstressiä kotona sillä tavalla. Tosin olen vanhempi kuin Rosa ja käynyt läpi pitkäkestoisen psykoterapian. Ilman sitä olisin varmaan enemmän siskoni kaltainen, joka huutaa ja tylyttää omaa puolisoaan ihan karmealla tavalla. En siis väitä, että Rosa on kuin siskoni, mutta pieniä samoja piirteitä on.

Vierailija
7194/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Sinille ja Vesalle tulee ero. Tykkäsivät toistensa fb-kuvista, Sini laittoi kuvan 24.8. ja Vesa 25.8. Muutenkin sellainen tunne, että tämä pari ei helposti luovuta, vaikka olisi epätoivon hetkiä.

Sini ja Vesa ovat edelleen yhdessä. Terveisin lähipiiriläinen.

Vierailija
7195/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosan tunnekuohut ja tapa kommunikoida ovat ilmiselviä epävakaan persoonallisuushäiriön piirteitä, jotka johtuvat tyypillisesti lapsena koetuista vaikeuksista eli traumatisoitumisesta. Ulkopuolisen silmissä epävakaus vaikuttaa tunne-elämän kehittymättömyydeltä, niin kuin se onkin. Tuollaiselle käytökselle/persoonallisuudelle on kuitenkin usein melko ymmärrettävä syy. En tarkoita, että käytös olisi kuitenkaan hyväksyttävää - aikuisen ihmisen vastuulla on tietenkin itse kehittää itseään, vaikka käytökselle löytyisi mitä syitä. Jollakin tasolla näen Rosan osittain uhrina. Ja onhan se Eetun hitaus ja nössöys vähän ärsyttävää. 

Noh noh. Itse olen saanut epävakaan persoonallisuuden diagnoosin ja olen myös temperamenttinen. En silti todella käyttäydy vastaavalla tavalla. En ota kritiikkiä itseeni ja ala rääpimään turpaani. Saatan joskus suuttua helposti, mutta myös lepyn nopeasti, osaan nähdä omat virheeni ja pyydän AINA anteeksi. Työskentelen myös hoitoalalla ja voin käsi sydämellä vannoa olevani hyvä, kiltti ja empaattinen hoitaja. En kohtele ihmisiä v.ittumaisesti, ikinä. Rosankaltaiset työkaverit on saaneet mut kyllä itkemään monesti, samoin kuin entinen avomies joka oli kovasti Rosan tyylinen. Potilailta, jotka ovat esim huonossa kunnossa yms osaan ottaa huutamisenkin vastaan. En ikinä ole tiuskinut työelämässä potilaille enkä työkavereille.

Vierailija
7196/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosan tunnekuohut ja tapa kommunikoida ovat ilmiselviä epävakaan persoonallisuushäiriön piirteitä, jotka johtuvat tyypillisesti lapsena koetuista vaikeuksista eli traumatisoitumisesta. Ulkopuolisen silmissä epävakaus vaikuttaa tunne-elämän kehittymättömyydeltä, niin kuin se onkin. Tuollaiselle käytökselle/persoonallisuudelle on kuitenkin usein melko ymmärrettävä syy. En tarkoita, että käytös olisi kuitenkaan hyväksyttävää - aikuisen ihmisen vastuulla on tietenkin itse kehittää itseään, vaikka käytökselle löytyisi mitä syitä. Jollakin tasolla näen Rosan osittain uhrina. Ja onhan se Eetun hitaus ja nössöys vähän ärsyttävää. 

Noh noh. Itse olen saanut epävakaan persoonallisuuden diagnoosin ja olen myös temperamenttinen. En silti todella käyttäydy vastaavalla tavalla. En ota kritiikkiä itseeni ja ala rääpimään turpaani. Saatan joskus suuttua helposti, mutta myös lepyn nopeasti, osaan nähdä omat virheeni ja pyydän AINA anteeksi. Työskentelen myös hoitoalalla ja voin käsi sydämellä vannoa olevani hyvä, kiltti ja empaattinen hoitaja. En kohtele ihmisiä v.ittumaisesti, ikinä. Rosankaltaiset työkaverit on saaneet mut kyllä itkemään monesti, samoin kuin entinen avomies joka oli kovasti Rosan tyylinen. Potilailta, jotka ovat esim huonossa kunnossa yms osaan ottaa huutamisenkin vastaan. En ikinä ole tiuskinut työelämässä potilaille enkä työkavereille.

Ja epävakaus voi eri ihmisillä olla erilainen. Ei kaikki täytä kaikkia mahdollisia kriteereitä, mutta diagnostiset kriteerit voivat silti täyttyä. Kuulostaa siltä, että olet hakenut ja saanut apua?

Vierailija
7197/8881 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käsittänyt, että Dunderfelt luottaa vaistoonsa, kun hän valikoi pareja. Eli ikään kuin ensivaikutelman perusteella naittaa. Tässä on toki puolensa.

Johannasta ja Markuksesta: "Minulla tuli vahva intuitio heistä kun luin heidän hakemuksensa ja tapasin heidät erikseen. Johannan ja Markuksen vastuullisuus tuntui olevan samankaltaisuutta, ja olin iloinen, että intuitioni piti paikkansa. He kohtasivat hyvin vahvuuksiaan."

Vierailija
7198/8881 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käsittänyt, että Dunderfelt luottaa vaistoonsa, kun hän valikoi pareja. Eli ikään kuin ensivaikutelman perusteella naittaa. Tässä on toki puolensa.

Johannasta ja Markuksesta: "Minulla tuli vahva intuitio heistä kun luin heidän hakemuksensa ja tapasin heidät erikseen. Johannan ja Markuksen vastuullisuus tuntui olevan samankaltaisuutta, ja olin iloinen, että intuitioni piti paikkansa. He kohtasivat hyvin vahvuuksiaan."

En ymmärrä miten Eetulle ei löytynyt jotain sopivampaa naista? Naisia kuitenkin hakee paljon enemmän ohjelmaan kuin miehiä. Olis kiva tietää miten esim. ulkonäön pisteytys menee ja kuinka paljon se vaikuttaa parien valinnassa. 

Vierailija
7199/8881 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sini ja Vesa ovat edelleen yhdessä. Terveisin lähipiiriläinen.

Ihanaa. Kuulun ilmeisesti pieneen vähemmistöön, joka ihastui tähän pariin alusta saakka eniten ja minusta he sopivat yhteen todella hyvin ja toivon heidän pysyvän yhdessä ja perustavan perheen

Vierailija
7200/8881 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kiva tietää myös noista muista pareista, ovatko pysyneet yhdessä. Rosasta ja Eetusta en usko, enkä oikein Miinasta ja Heikistäkään. Iloinen, ihana yllätys olisi, jos Miina ja Heikki olisivat yhdessä, lähinnä ällistys, jos Rosa ja Eetu.

Ketju on lukittu.