Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
miksiii kirjoitti:
Eihän kukaan sano toiselle, että " et oo varmaan käynyt" Vittu mitä oletuksia. Mistä se voi tietää, ettei toinen oo käynyt wienissä.
No hö, musta siinä oli vaan hermostuksissaan silleen vähän huonosti aseteltu sanat, tarkoittaen ootko koskaan käynyt. Hetihän se sanoi, että joo en mäkään. Ainakin sanon ite joskus noin enkä tarkoita että no sä et ainakaan oo koskaan käyny missään. En uskaltaisi mennä ohjelmaan, kun jännittäisin kameroita ja puhuisin just noin. Ja jokainen lause kuitenkin irrotetaan kontekstista ja tuomitaan.
Miina on akateeminen, liekö jo valmistunut, valtsikasta. Miinalla pitää olla iloisempi mies. Tuo Heikki on aika jäykkis, ellei sitten kameran ulkopuolella oo sitten puheliaampi ja huumori versoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua. Uskoin Heikkiin ja Miinaan, mutta pakko ottaa sanoja takaisin. Vastustaako Heikki aluksi uutta ja outoa vai jatkuuko sama nihkeä asenne? Hyvin Miina pystyy pitämään tunnelmaa yllä, vaikka Heikki on silmin nähden vaivaantunut. Itse olisin kyllä huonona jos tuoreen aviomiehen suhtautuminen olisi tuollainen.
Toi Heikki on mun mielestä tyypillinen introvertti tutkijatyyppi. On sosiaalinen vain omien kavereittensa kanssa. Tuli niin ahdistava olo ja myötähäpeä, kun sen on niin vaikea kohdata vieraita ihmisiä.
Mitä varten hänet on valittu? Minkälaisena ihmisenä asiantuntijat ovat hänet nähneet?
No mä olen tällainen keittiöpsykologi, en varmaan ymmärrä.
Voisko olla, että tän jakson perusteella ei vielä selviä yhtään mitään? Miten se tulee JOKA VUOSI JOKA tositv-SARJASSA yllätyksenä joillekin (usealle yleisölle), ettei asiat olleetkaan niin ku alussa esitettiin...
Tutkija23 kirjoitti:
Onkos tuolla Miinalla lapsi joka vähän tummempaa väri?
Onko sanottu että hänellä on joku lapsikin?
Miina näyttää vähän tubettaja Soikkuulta.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Miina sama blondi joka käveli kesällä 2011 Helsingin keskustassa pölyimuri sylissään ja hymyili kun käveli minun ohi?
Joo, sama on.
En löytänyt, vaikka selasin, että mihin nää parit matkaa häämatkalle; Rosa ja Eetu oli Roomaan, Heikki ja Miina Krakovaan, mutta mihin Sini ja Vesa? Kiitos jo etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida hirveästi Vauvan porukka klassikkokirjallisuutta lukea, kun tuo Heikin sarkasmi ei avaudu.
Kuinka on mahdollista, että forkka tulkitsee vitsit totena?
No eihän tämä porukka muuta lue kuin tätä palstaa
Mankeli kirjoitti:
En löytänyt, vaikka selasin, että mihin nää parit matkaa häämatkalle; Rosa ja Eetu oli Roomaan, Heikki ja Miina Krakovaan, mutta mihin Sini ja Vesa? Kiitos jo etukäteen.
Wieniin.
Katselen kolmatta jaksoa jo Cmoresta ja Miina vaikuttaa sata kertaa fiksummalta kuin Heikki, vaikka ilmeisesti Heikki kuitenkin itse pitää itseään ylivertaisena ja liian hyvänä Miinalle.
Vierailija kirjoitti:
Miina on akateeminen, liekö jo valmistunut, valtsikasta. Miinalla pitää olla iloisempi mies. Tuo Heikki on aika jäykkis, ellei sitten kameran ulkopuolella oo sitten puheliaampi ja huumori versoo.
No mä en just tajua sitä, että eikö nää asiantuntijat saa sen vertaa irti ihmisistä, että selviäisi, että toinen on ihan pelle ja toinen älykäs. Joo joo, vastakohdat etc., mutta oikeasti ei kaikki kuivakat ihmiset jaksa jatkuvaa perseilyä/pelleilyä. Eikä varmasti toisinpäinkään, kuten sinä sanoit.
Heikki on selvästi huumorintajuinen, mutta toistaiseksi huumorit ei kohdanneet ollenkaan, sillä Miinalla on yksinkertaista hekoheko-huumoria. Siitä sitten taittamaan peistä, millainen huumori on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinana en voisi koskaan unohtaa noita Heikin sanoja joita nyt tästä jaksosta saisin todisteiksi nähdä. En voisi hyväksyä enkä antaa anteeksi että joku, vieläpä ikioma aviomieheni, on voinut tuomita minut noin rumasti ja ennakkoluuloisesti.
Ehkäpä Miina on ihmisenä ymmärtäväisempi?
Hieno se Miinan isän puhe Heikille! Mahtavaa että isä piti tyttärensä puolia ja muistutti sulhasta käyttäytymään hyvin.
No ei ole vanhemman tehtävä tulla neuvomaan lapsensa puolisoa. Jestas sentään! Ykskään teistä fanittajista ei varmana kuuntelis sellaista esim anopiltaan. Lopettakaa tuo kaksinaismoralismi.
En tiedä kuinka monissa häissä olet ollut, mutta niissä häissä joissa minä olen ollut, on morsiamen isä aina joko puheessa tai alttarille taluttaessaan tai juhlan aikana pyytänyt/kehottanut/neuvonut sulhasta kohtelemaan tytärtään hyvin ja rakastavasti. Pitämään huolta.
Erityisesti tuossa tilanteessa, jossa sulhanen ei edes tunne morsianta, oli ihan tyylikästä kertoa jotakin isällistä.
Olen ollut monissa muiden ja yksissä omissa, mutta missään niistä ei ole morsiamen isä nöyryyttänyt sulhasta, vaan puhe on osoitettu pariskunnalle ja ollut tasapuolinen ja tasa-arvoinen onnittelupuhe, eikä mikään uhittelupuhe.
Typerä veto, varsinkin kun ei toista tunne ollenkaan. Ja kyllä olisin Miinana (feministinainen, joka on korostanut tasa-arvoa) hävennyt silmät päästäni. Mutta tätähän sen nykyfeminismi taitaa olla; on siinä jotain niin liikkistä, kun isä kovistelee sulhoa et tämä tajuaa pitää huolta omasta prinsessastaan. Mut jos anoppi kehtaa leipoa miniän juhliin tms "astua varpaille", ni jössessentään, kyllä välit menee heti.
Vierailija kirjoitti:
Paskanvatkaaja kirjoitti:
Häät Suomenlinnassa (jossa oli keskitysleiri 100 vuotta sitten) ja häämatkalle Krakowaan (joka on tunnettu erityisesti Auswitchin keskitysleiristä). Hienot valinnat tuotannolta. :D :D :D. No hyvin sopii noi miljööt yhteen Heikin persoonan kanssa.
Tiedoksi, että Auschwitz-Birkenau ei muuten edes ole Krakovassa vaan Oświęcimissä, joka on sieltä noin 50 km päässä sijaitseva maalaispaikkakunta. Ei Jokelan kouluammuskelukaan tapahtunut Helsingissä.
Kuitenkin, jos matkaat Krakovaan niin äärimmäisellä todennäköisyydellä hotelliltasi saat varattua bussikyydin paikan päälle.
Nyt kyllä nousi vähän houkutus ottaa cmoren ilmaiskuukausi ja katsoa ennakkoon kerta siellä seuraava jakso jo on. Ärsyttävää kun jos ei ota niin kuitenki täällä jossain spoilaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Osallistujat saavat kertoa ulkonäkökriteereistään? Jos Heikkiä häiritsee tatuoinnit, olisi avannut suunsa aiemmin. Epäilykset ulkonäöstä eivät varmaan ole ongelma jos hän tajuaa, että Miina on paritettu hänelle muista syistä. Yleisesti on helvetin naurettavaa todeta millainen naisen luonne on sen mukaan, meikkaako vai onko tatuointeja vielä sen jälkeenkin kun on tutustunut.
Ihannekumppanista voi esittää vaikka 200 eri toivetta, mutta vain osa niistä on sellaisia, joista ei voi joustaa. Tuskin tatuoinnit ovat kenellekään ehdoton ei, jos ne eivät nyt naamaa peitä. Jos ovat, niin sitten kannattaa hakeutua muihin realityihin.
Vierailija kirjoitti:
Tutkija23 kirjoitti:
Onkos tuolla Miinalla lapsi joka vähän tummempaa väri?
Onko sanottu että hänellä on joku lapsikin?
Ei voi olla, kun on kerran ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinana en voisi koskaan unohtaa noita Heikin sanoja joita nyt tästä jaksosta saisin todisteiksi nähdä. En voisi hyväksyä enkä antaa anteeksi että joku, vieläpä ikioma aviomieheni, on voinut tuomita minut noin rumasti ja ennakkoluuloisesti.
Ehkäpä Miina on ihmisenä ymmärtäväisempi?
Hieno se Miinan isän puhe Heikille! Mahtavaa että isä piti tyttärensä puolia ja muistutti sulhasta käyttäytymään hyvin.
No ei ole vanhemman tehtävä tulla neuvomaan lapsensa puolisoa. Jestas sentään! Ykskään teistä fanittajista ei varmana kuuntelis sellaista esim anopiltaan. Lopettakaa tuo kaksinaismoralismi.
En tiedä kuinka monissa häissä olet ollut, mutta niissä häissä joissa minä olen ollut, on morsiamen isä aina joko puheessa tai alttarille taluttaessaan tai juhlan aikana pyytänyt/kehottanut/neuvonut sulhasta kohtelemaan tytärtään hyvin ja rakastavasti. Pitämään huolta.
Erityisesti tuossa tilanteessa, jossa sulhanen ei edes tunne morsianta, oli ihan tyylikästä kertoa jotakin isällistä.
Millä vuosisadalla olet tuollaisissa juhlissa ollut? Oikeestiko joku muka vielä pitää tuollaisia puheita??!
Nyt on tasa-arvo, jolloin nainen ei ole yhtään enempää vanhempien suojelukohde kuin mieskään
Vierailija kirjoitti:
Katselen kolmatta jaksoa jo Cmoresta ja Miina vaikuttaa sata kertaa fiksummalta kuin Heikki, vaikka ilmeisesti Heikki kuitenkin itse pitää itseään ylivertaisena ja liian hyvänä Miinalle.
Ite sain sellasen vaikutelman että ehkä vähän epävarma? Kun sanoi aiemmin tosta yksiön esittelystä. Ehkä pelkää ettei tää nainen tuu ymmärtämään häntä ja hänen elämäntapaa yms. vaikutti ainakin sellaiselta.
Itselle tarttui korvaan se, että Miinalla on viisi sisarusta, mutta Heikki on ainoa lapsi. Melko erilaiset asetelmat ja omiaan aiheuttamaan kitkaa jatkossa (ainokaiset ei oikein voi sitä sisarussuhdetta tajuta).
Oli mukava seurata miten luontevasti Sinin ja Vesan sekä Rosan ja Eetun avioliitot pyörähtivät käyntiin. Selkeää molemminpuoleista ihastuksen tunnetta ilmassa. Miina oli ihanan rempseä, lieneekö karjalaisia sukujuuria. Heikistä aistittavissa se ettei morsian vastannut odotuksia, asiaa aika vaikea korjata myöhemmin. Tässä voi hyvinkin käydä niin että Heikki lopulta ihastuukin Miinaan mutta Miina lähtee kävelemään. Mietin että olisiko parempi että aamulla lähetetyn kirjeen yhteydessä olisivat voineet myös paljastaa ammattinsa. Koska ammatilliselta ja elämänkatsomukselliselta kannalta Miina ja Heikki on selvästikin toisilleen valittu. Tällöin olisi Heikin asenteetkin saattaneet väistyä puolison ulkoisten ominaisuuksien arvioinnista yhteiseen arvomaailmaan. Nyt Heikki saattoi myrkyttää omat mahdollisuutensa jo ensikatseessa.