Ensitreffit alttarilla OFFICIAL 2018
Kommentit (8881)
Näkyykö muilla jo uusin jakso cmore ennakkoon
Heikillä on tosi naismainen nauruääni :D Miksi noi vitsailee kaikesta? Eikö olis hyvä välillä vakavoituakin.. siitä Auschwitzistäkin piti vitsailla.
"Suhde syveni" ja oli tosi mairea ilme Heikillä...
Vierailija kirjoitti:
"Meitä yhdistää huumorintaju"
Siis onko Heikillä huumorintajua?
Heikillä nimenomaan on. Yksi harvoja EA-miehiä, keneltä sitä on irronnut roppakaupalla. Yleensä Suomi-version miehet ovat vetäneet aika vakavina ja riskejä vältellen sarjan läpi.
Toki sellaiset ihmiset, ketkä ottavat kaiken Heikin sanoman täysin kirjaimellisesti, tuskin huomaavat ettei Heikki ole aina ihan tosissaan.
Minä en ymmärrä, miksi kahdesta parista oli tehty puolipäiset hääkuvat: miehillä näkyi vain puoli päätä...
Eli Miinakin tekee vaikka mitä mutta ei kiukuttele niinku lapsellinen Rosa!
Toi Rosa vaikuttaa tosi raskaalta ihmiseltä.
Sä oot ollut 5 päivää tyyliin naimisissa uuden miehen kanssa ja ahdistaa heti, että et ehdi nähdä perhettä ja kavereita. Toi tutustumisjaksokin on vaan 5 viikkoa muistaakseni 😁
Mulla on 20 työkaveria eikä kukaan pillitä tolleen vuorotyön takia. Kannattaisikohan Rosan hakeutua päivätyöhön jos ei pää kestä?!
Hitto mua ärsyttää tollaset Rosan kaltaiset prinsessat. Vaikka olis millainen mies, niin ei kelpaa. Hirveetä draamaa, Rosa ei todellakaan oo ole valmis edes kunnon suhteeseen saatikka avioliittoon. Sinne vaan angstaamaan arkeen ja kohta on taas yksi eronnut kiukkuinen hoitsu lahdessa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Heikillä on tosi naismainen nauruääni :D Miksi noi vitsailee kaikesta? Eikö olis hyvä välillä vakavoituakin.. siitä Auschwitzistäkin piti vitsailla.
Aika normaalia silloin kun et ole oma itsesi.
Eetullahan kasvaa parta!
Ei enää niin siloposki tuossa häämatkalta palatessa.
Entistäkin ihanampi mies.
T. Itsekin sähäkkä, jopa jääräpäinen nainen, mutta en kiukkukiuas
Tuollaisella paineensietokyvyllä ei Rosan olisi kannattanut lähteä ohjelmaan. Tämän kun ei tarvitse olla edes pakosta loppuelämää.
Muakin ihmetytti toi itku ystävistä ja perheestä. Jos nyt tutustuis siihen mieheensä?!
Rosa vaikuttaa tosi rasittavalta ihmiseltä! Ei todellakaan ole hänelle sopiva formaatti! Mitäköhän on runoillut hakuvaiheessa kun onkin sit tollanen heikkohermo!
Milloin Cmoreen tulee uusin jakso? Blää
Vai onko Rosa otettu tahallaan mukaan hämmentämään soppaa, kun noi muut on niin tasapainoisia?
En kyl haluais et mua hoitais tollanen hermoheikko hoitsu päivystyksessä
Koska cmoreen tulee uusi jakso!!