Mitä tuotemerkkejä suosit klassisesta tyylistä pitävä?
Nuorisomuoti ei kiinnosta vaan ajattomat, klassiset vaatteet. Mieluummin tätimäisiä kuin pissismäisiä vaatteita. Mitkä valmistajat tarjoavat tällaiseen tyyliin sopivia vaatteita ja asusteita?
Kommentit (29)
Pradalta löytyy aika heikosti mitään klassista tyyliä. Ehkä kenkiä joo, mutta vaatteita huonommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Lauren on ehkä mun lemppari. Muita Prada, Dolce & Gabbana yms. Joskus laadukkaita vaatteita löytyy myös halpismerkeiltä.
Ihan oikeinko ostat Pradaa ja Dolce & Gabbanaa?
Outoa mainita prada, koska ne on tunnettuja huonosta laadusta.
Esim. housuista ratkeaa saumat jne.
Ei tuo ole varmaan oikeasti koskaan käyttänyt pradaa.
Ehkä sä oot ostanu liian pienii housui 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ralph Lauren on ehkä mun lemppari. Muita Prada, Dolce & Gabbana yms. Joskus laadukkaita vaatteita löytyy myös halpismerkeiltä.
Oliko aidot vai feikkihousut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko aidot vai feikkihousut?
Aidot tietysti, eikä tapahtunut minulle. Niillä on myös kierteisiä saumoja, ö-luokan kankaita jne.
Tuo pradan surkea laatu on ihan yleinen juttu, ne vaatteet tehdään nykyään kiinassa.
Ei niitä osta enää kukaan, jolla kiinnostaa vaatteiden laatu yhtään.
GANT ja Ralph Lauren. Täällä Helsingissä myös FABLO (paikallinen mekkokauppa). Joskus harvoin olen löytänyt myös Marimekosta klassista tyyliä (yleensä ei, koska tekevät kummallisia 'säkkejä').
Voin kertoa että noi luxus merkkien vaatteet ommellaan ihan samoissa hikipajoissa aasiassa kuin muutkin vaatteet. Suunnittelu voi olla italiassa tai ranskassa mutta ompelu hoidetaan missä se ei maksa mitään.
Tunkekaa nyt ne tuotemerkkinne jonnekin. Tyyli ei ole tuotemerkeistä kiinni ja tyylitajua ei voi ostaa, opetella voi. Parhaat klassiset vaatteet löytää vintagekirppiksiltä, vintiltä tai ihan mistä vaan kunhan kangas on melko laadukasta. Oudot leikkaukset ja väritkin voivat olla klassisia jos osaa yhdistää.
Tuotemerkkeihin ei yleensä voi luottaa, koska merkki voidaan myydä pois ja sitten tulee juuri tuota p a s ... ja niin edespäin laatua. Ketuttaa ostaa kallista jos vaate hajoaa heti kättelyssä.
Gerry Weber, Andiata, Rils, Hilfiger, Your Face, FilippaK., Amis, Esprit.
Stocka, Sokos ja Moda liikkeet voisivat olla käymisen arvoisia, jos haet laadukkaita, klassisia vaatteita, etkä halua maksaa omaisuuksia. Luottovaatteeksi muodostuu usein joku aika eleetön vaate, yksivärinen alaosa tai jakku, johon on helppo yhdistää melkein mitä vaan.
Ostan välillä myös Zaran vaatteita, niillä saa kivasti pirteyttä ja vaihtelua klassisiin perusvaatteisiin.
Naxos