Nainen! Miksi sinua ei kiinnosta autoilun kuninkuusluokka eli Formula 1?
Kommentit (43)
Miksi pitäisi kiinnostaa? Miksi sinua ei kiinnosta ronkkaaminen ja huovutus? Hyviä suomalaiskansallisia kirjontamenetelmiä kumpikin.
Se on vaan niin kuolettavan tylsää.
Ihan kertakaikkiaan.
No ei kiinnosta kun miljonäärit ajaa ympyrää.
Vierailija kirjoitti:
Hö, meidän liki yhdeksänkymppinen mummo seuraa formuloita tiiviisti.😲
Alonso-fani, on hänen suosikkikuskinsa.
Hän oli hetken sairaalassa, formuloista tenttasi jokaisella vierailulla.
Yhdeksänkymppinen mummo ei ole nainen. Naisiksi lasketaan vain alle 25-vuotiaat kauniita ja laihat missitason naiset.
Mitä eroa on juutalaisella ja kakkupohjalla?
-Kakkupohja ei rääy kun sen työntää uuniin.
Tylsää ja aivan yhdentekevää kuka voittaa. Ja rasittavaa ulinaa.
En jaksa seurata edes urheilulajia, jota itse harrastan, joten miksi jaksaisin seurata formuloita?
N27
Vierailija kirjoitti:
2 suomalaista taas upeasti 3 parhaan joukossa.
Multa lopahti kiinnostus jääkiekkoon sekä F1:n seuraamiseen siinä kohtaa kun ne siirtyi maksullisille kanaville.
Ei ole typerämpää kuin moottoriurheilu.
Mitä juutalaiset huutavat bussinkuljettajalle?
-Lisää kaasua!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole typerämpää kuin moottoriurheilu.
Juutalaiset ovat vielä typerämpiä!
So last season! Tallimääräyksiä, ajetaan peräkanaa lyhyttä rataa montakymmentä kierrosta. Sirkus lentää ympäri maailmaa, karmeata ilman saastuttamista. Tälle typeryydelle vetää vertoja jääkiekko ja sitten jaetulla sijalla ties mitä urheilulajeja,
Paljon mieluummin pistän lenkkarit jalkaan ja menen metsälenkille, kun tuijotan ruudusta jonninjoutavaa ”huippu-urheilua”. Kansanterveydellisestikin parempi ratkaisu ;D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä katson. Suurin koskaan oli Ayrton. T:N49v
Mansell oli niin suuri etteivät meinanneet saada sitä mahtumaan McLarenin ohjaamoon vuonna 95.
Minä en ole vuosikausiin seurannut koko lajia kun se elävänä muumioitunut puutarhatonttu pilasi koko lajin diktaattorimaisella toiminnallaan.
Koska se on iiiihan vi tun tylsää seurattavaa.
Ei kiinnosta muunkaan urheilun katseleminen pätkääkään, saati katsella kun joku ajaa autolla kilpaa. Todella tylsää! Senkin ajan on mieluummin itse uimassa, lenkillä tai muuta liikuntaa harrastamassa. Paljon virkistävämpää kuin sohvaurheilu!
Kiinnosti aikanaan.Nyt ei yhtään hottista kuskia.Ja typeriä sääntömuutoksia.
En ole auto, joten miksi minua kiinnostaisi kun autot kilpailevat?
Koska tuossa ei aina voita se, joka ajaa parhaiten vaan se, joka on MM-pisteissä johdossa, eikä talli siksi anna määräystä päästää tallikaveria edelle. Tuossa kun monesti joutuu antamaan johtopaikkansa tallikaverille. Typerää taktikointia, eikä mitään oikeaa urheilua jossa paras voittaa.