Tyttöystävä rikastui. Joukko...
...onnenpotkuja osui tänään oikeaan kohtaan ja rahahuolet ovat muisto vain :) nyt katselemaan ulkomaanmatkoja :)
Kommentit (13)
Onko ap kumppaneineen peliriippuvaisia? No älkää pelatko voittoja takaisin.
Toivottavasti persaukinen poikkis saa vielä kulkea mukana.
Mun mies sanoi pari vuotta sitten, että jos hän voittaisi edes 50 000e, niin mä jäisin heti rannalle.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi pari vuotta sitten, että jos hän voittaisi edes 50 000e, niin mä jäisin heti rannalle.
Aika vakaalla pohjalla taitaa teidän suhde olla :D
Niin, sun tyttöystäväsi rahahuolet ovat muisto vain. Sinun ei.
Tuleeko susta nyt sitten sellainen lompakkoloinen?
Onneksi olkoon.
Mulla on kuukauden ruokabudjetti ollut jo pitemmän aikaa alle 100 euroa, ja olen tässä mietiskellyt, kannattaako tätä jatkaa vai olisko aika suosiolla siirtyä autuaammille metsästysmaille.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon.
Mulla on kuukauden ruokabudjetti ollut jo pitemmän aikaa alle 100 euroa, ja olen tässä mietiskellyt, kannattaako tätä jatkaa vai olisko aika suosiolla siirtyä autuaammille metsästysmaille.
Saat kyllä liki satasella pääruoat kuukaudeksi ja halutessasi myös pienesti herkkuja viikonlopuksi. Lohi oli cittarissa juuri tarjouksessa 7,99/kg ja sen viipaloimalla annospaloiksi pakkaseen (jos on pakastin) saat vaihtelua muihin ruokiin tekemällä erilaisia lohiruokia paistettuna, keitettynä, uunissa jne. Parikiloisesta lohesta saa noin 15 kohtuullisen kokoista annospalaa. Makaroonilaatikkovuoallisen juustoineen kaikkineen saa edullisesti ja sitä vuoallistakin syö viikon (taas pakkaseen annospusseihin) . Pakkaseen kun annostelee erilaisia laatikoita, keittoja jne. niin saa vaihtelua, eikä tarvitse syödä koko viikkoa yhtä ja samaa lajiketta. Tuorevihanneksissa, hedelmissä ja marjoissa (jos et pääse poimimaan) joutuu säästämään, mutta niitäkin saa yhtä laatua kerrallaan ja yhdestä riittää useammaksi päiväksi, jaan esim. yhden tomaatin kahdelle päivälle. Maitoakin riittää juotavaksi kun ei rypitä kohtuuttomia. Maitoakin voi pakastaa ja siten annostella, samoin kananmunia. Kun syö vähintään yhden kunnollisen aterian ja jos haluaa jotain vähän parempaa niin aamiaisen tai jonkun muun lämpimän aterian voi korvata vähän mauttomammalla eli kaurapuurolla tai mannavellillä tms.
Omaa kokemusta on tuosta, kyllä se päivä vielä paistaa sinunkin risukasaasi, vaikka aikaa kuluisi.
Äkkirikastuminen ei ole syy saastuttaa maapalloa matkailulla.
Luulin otsikon perusteella, että tämä on ns. kriittisten aloitus.
Onnea! Älkää kuitenkaan antako elämäntapainflaation päästä vallalle 😉