Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet yksin esim.hesessä niin miksi varaat 4-6 hengen pöydän?

Vierailija
02.09.2018 |

Tiedätkö että näytät jälkeenjääneltä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska inhoan niitä ahtaita pöytiä. Tarvitsen paljon tilaa. Sama asia kuntosalilla. Pistän aina salikamppeet viereiselle laitteelle

Mul on salilla juomapullo mukana ja loput kamat kaapissa. Mihin sä tarvit ylimäärästä kamaa salilla. Pitäähän ne selfiet ottaa aina välillä ja korjata meikkiä.

Vierailija
42/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno minäminä-asenne ihmisillä, että voi yksin varata neljän hengen pöydän, vaikka vieressä on vapaana kahden hengen pöytä ihan vaan, koska minä voin. Sama juttu täydellä terassilla, kun joku istuu yksin tuoppinsa kanssa neljän hengen pöydässä, vaikka vieressä on vapaa pienempi pöytä. Näin neljän kaveruksen porukka ei mahdu istumaan, koska yksin olevalla on oikeus vallata iso pöytä. Miksi ihmeessä ottaisikaan muita huomioon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno minäminä-asenne ihmisillä, että voi yksin varata neljän hengen pöydän, vaikka vieressä on vapaana kahden hengen pöytä ihan vaan, koska minä voin. Sama juttu täydellä terassilla, kun joku istuu yksin tuoppinsa kanssa neljän hengen pöydässä, vaikka vieressä on vapaa pienempi pöytä. Näin neljän kaveruksen porukka ei mahdu istumaan, koska yksin olevalla on oikeus vallata iso pöytä. Miksi ihmeessä ottaisikaan muita huomioon?

Onko ne pöydät niin kaukana toisistaan, ettette voi esim istua kahden vierekkäisen kahden hengen pöydän ääreen?

Vai onko suomalainen "älä huutele vieraisiin pöytiin"-kulttuuri juurtunut niin tiukkaan, että naapuripöytäläisten kanssa ei voi keskustella, vaikka olisivat tuttuja?

Vierailija
44/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen yksin hesessä siellä on ihan hyvin tilaa.

Vierailija
45/45 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos olen yksin hesessä siellä on ihan hyvin tilaa.

AP:n mukaan sun pitää poistua, kun hän tulee kavereineen sisälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän