Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yksinäinen läski sinkku ja tilasin juuri itselleni perhepizzan.

Vierailija
02.09.2018 |

Haluatko kysyä jotakin?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sukulaiset saavat verenpaineeni kohoamaan tappiinsa, johon ei auta mitkään lääkkeet...???

Sun sukulaiset on jotenkin häiriintyneitä. Vika ei ole sussa. Sun pitää laittaa välit poikki niihin ja kas ongelma ratkaistu :) ap.

Vierailija
22/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolla munaa potenssiin nolla on nolla löysää munaa.

Ei vaan yksi löysä muna. Juuri se mihin sinäkni olet tottunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysällä munalla ei pääse pieneen *eppureikääni.

Vierailija
24/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että roskaruokaa syömällä olosi paranee yhtään? Mikset päätä olla tyytyväisempi itseesi puolen vuoden kuluttua ja sen ajan olet syömättä roskaruokaa ja laihdutat?

Sulla ei ole varmaan ollut ikinä krapulaa? Elimistöhän ihan huutaa roskaruokaa krapulassa, että saa ne suolat ja muut takaisin, jotka menetetty juomisen myötä. Laihduttaa voi alkaa sitten huomenna maanantaina. :) ap.

On ollut useinkin krapula ja tulee olemaankin. Olen jo vuosia sitten oppinut, ettei kannata vetää silloinkaan roskaruokaa, vaan ihan normiruokaa terveellisesti. Ei se darra sillä roskuoallakaan mihinkään lähde. Vahingot tulee minimoitua, kun syö heti normiruokaa ja olokin kohenee nopeammin.

Kuten sanoin, olen sinkku. Tulin reissusta, eikä kotona ole mitään normiruokaa, enkä sitä jaksaisi tehdä vaikka olisi aineetkin mitä ei nyt siis ole.  :) ap.

Vierailija
25/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän se pizza viipyy???  :( ap.

Vierailija
26/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet, että roskaruokaa syömällä olosi paranee yhtään? Mikset päätä olla tyytyväisempi itseesi puolen vuoden kuluttua ja sen ajan olet syömättä roskaruokaa ja laihdutat?

Sulla ei ole varmaan ollut ikinä krapulaa? Elimistöhän ihan huutaa roskaruokaa krapulassa, että saa ne suolat ja muut takaisin, jotka menetetty juomisen myötä. Laihduttaa voi alkaa sitten huomenna maanantaina. :) ap.

On ollut useinkin krapula ja tulee olemaankin. Olen jo vuosia sitten oppinut, ettei kannata vetää silloinkaan roskaruokaa, vaan ihan normiruokaa terveellisesti. Ei se darra sillä roskuoallakaan mihinkään lähde. Vahingot tulee minimoitua, kun syö heti normiruokaa ja olokin kohenee nopeammin.

Kuten sanoin, olen sinkku. Tulin reissusta, eikä kotona ole mitään normiruokaa, enkä sitä jaksaisi tehdä vaikka olisi aineetkin mitä ei nyt siis ole.  :) ap.

Tuolla asenteella pysyt lihavana lopun elämääsi.

Vierailija
27/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää ruokahalua. Eihän sitä ole pakko syödä kaikkea kerralla. Mäkin voisin tehdä noin ja jättää osan seuraavaksi päiväksi töihin evääksi vaikka en ole läski, ainakaan kovin paljoa.

Kiitosta paljon:) Opera specialin oreganolla tilasin. Onneksi ei ole töitä viikkoon vielä. Olen lomalla. :) ap.

Vierailija
28/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysällä munalla ei pääse pieneen *eppureikääni.

Siksi oletkin tyytynyt pitämään sitä vain kädessäsi. Tyhjä katse silmissäsi.

Vierailija
29/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla asenteella pysyt lihavana lopun elämääsi.

Ai niinku millä asenteella? :) ap.

Vierailija
30/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa luku, mukaan lukien nolla, potenssiin nolla on aina yksi. Sen voi kokeilla myös Open officella laittamalla ruutuun näin: =0^0 Vastaus on yksi.

Vierailija
31/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa luku, mukaan lukien nolla, potenssiin nolla on aina yksi. Sen voi kokeilla myös Open officella laittamalla ruutuun näin: =0^0 Vastaus on yksi.

Mut eihän siinä oo mitään järkee sit? Kuka niin oon päättänyt?

Vierailija
32/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on nolla potenssiin nolla?

Tälle herralle se on koko maailmankaikkeus.

Vierailija
33/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä isåt herrat jåtka pålttavat eivätkä savuaa.

Vierailija
34/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi päädyit perhepizzaan etkä kahteen tavalliseen?

Vierailija
35/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kokeilin office365 ja soitin vielä kaverille. Miksi valehtelet täällä?

Vierailija
36/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ei ole, siitä pitäisi tulla syntax error, koska muutenhan luku potenssiin nolla on luku jaettuna itsellään. Mutta jostain syystä asia on vain näin.

Vierailija
37/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se potenssiin siis tarkoita että nolla kertaa nolla kertaa nolla kertaa nolla kertaa nolla vaikka? Eihän se voi olla 1 mitenkään?

Vierailija
38/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa woltista terveellisempää ravintolaruokaa 😊

Vierailija
39/52 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity facebookin sinkkuryhmiin :)

Vierailija
40/52 |