Kaipaatko kesän tappohelteitä takaisin?
Muistatko kun sisällä oli niin kuuma ja kostea ilma että nukkumisesta ei tullut mitään, ja koko ajan v*tutti?
Kommentit (56)
Helteet olivat aika väsyttäviä mutta silti kaipaan niitä.
Sen kun tiesi, että on niin harvinainen sääilmiö meillä eikä ehkä enää koskaan sama palaa.
Se kun ilma väreili auringossa. Pysähtynyt, raukea hetki.
Olisin kestänyt paremmin jos sisällä ois ollu ilmastointi.. Tai, joka viikko ois satanut pari päivää ja viilentynyt /tuullut niinä päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Asun Romaniassa. Edelleen +33. Inhoan, inhoan, inhoan. Lopu jo, paskahelle.
Talvella en oikesti vingu yhtään. :D
Ymmärrän. Eri asia +33 Romaniassa kuin +28 Suomen rannikolla.
En kaipaa pätkääkään, oli minulle tuskaa. Etenkin se muutama viikko kun ampparit sekoili pahimmillaan.
Nyt on juuri mitä parhain keli. 20 astetta lämmintä, välillä paistanut aurinko ja nyt pilvistä mutta vielä oikein valoisaa illallakin. Ötökät jo vähän vähentyneet ja iltaisin ihanan kirpeä ilma jo.
kylmän rakastaja kirjoitti:
Helle hullut, painukaa jo sinne Madagaskarille.
Mene itse Alaskaan jos on niin vaikeeta. Suomessa on 4 vuoden aikaa, joten talvella nautin kun oli lunta, vaikka valitettiin ja kesällä nautin kun oli kerrankin lämmin. Joinakin päivinä piti turvautua enemmän tuulettimeen, mutta ihana oli kun oli oikeasti KESÄ.
En todellakaan. Todella toivon että menee taas ne neljä vuotta seuraaviin helteisiin.
kylmän rakastaja kirjoitti:
Helle hullut, painukaa jo sinne Madagaskarille.
En ihan vielä voi mennä, nyt täytyy painaa duunia mutta jouluna kyllä.
Toivottavasti ilmastonmuutos tekee suomen kesistä jatkossakin yhtä ihania kuin mennyt kesä. Alankin syömään lihaa kaksin käsin ja yksityisautoilemaan, niin nannaa riittää tulevinakin vuosina.
Kaipaan <3 uskomatonta, että Suomessakin oli kerrankin niin ihana kesä <3
Kylmä juhannus harmittaa, mutta kaikkea ei voi saada :)
Vierailija kirjoitti:
En mä tollasta muista. Muistan vain, että iltauinnin jälkeen oli ihanaa mennä nukkumaan. Herätessään pääsi aamu-uinnille ja samaa pitkin päivää. Ja tarkeni kerrankin ilman villasukkia.
Oletko työtön vai miten sinulla on aikaa uida koko ajan?
Syksyn raikkautta ja ruskaa odotan. Tilasin jo uudet lämpimät vaelluskengätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tollasta muista. Muistan vain, että iltauinnin jälkeen oli ihanaa mennä nukkumaan. Herätessään pääsi aamu-uinnille ja samaa pitkin päivää. Ja tarkeni kerrankin ilman villasukkia.
Oletko työtön vai miten sinulla on aikaa uida koko ajan?
Ootko kuullut koskaan kesälomasta? Sattui parhaaseen aikaan. Helteet kyllä jatkui vielä loman jälkeenkin, mutta ei töissä koko päivää mee.
Kaipaan. Auringosta saa virtaa eikä tarvitse jumittaa betonikuutiossa vitutus kympillä.
Kyllä kaipaan. Silloin olin töissä enkä pystynyt niistä nauttimaan, nyt olen lomalla ja voisin vaan kaikessa rauhassa ottaa arskaa takapihalla ja pulahtaa välillä porealtaaseen.
Ei, en kaipaa.
Olin ihmeissäni, kun tänään 2. syyskuuta menin kauppaan 400 m päähän hellemekossa ja sandaaleissa.
Ei normaalia.
-
Haluan +-0 -kelin, villakangastakkini ja Doc Martensini.
Ajatuksia tuli että kohta joudutaan väestönsuojaan täältä. Kuulumisia vaihdettiin aina tästä aiheesta "pidin jäätynyttä vesipulloa sylissä pyyhkeeseen käärittynä".
Helehullu kirjoitti:
Suomessa ei ole koskaan tappohelteitä. 😩
Mikset sitten ole muuttanut jo Nigeriaan? Tervemenoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan. Auringosta saa virtaa eikä tarvitse jumittaa betonikuutiossa vitutus kympillä.
Aurinko voi onneksi paistaa ilman helteitäkin. Kuten esimerkiksi nyt. +20 astetta ja aurinkoista, normaali suomalainen kesäsää. Tosin nyt on jo syksy...
Asun Romaniassa. Edelleen +33. Inhoan, inhoan, inhoan. Lopu jo, paskahelle.
Talvella en oikesti vingu yhtään. :D