Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harhat nukahtaessa

Vierailija
02.09.2018 |

Onko normaalia tai näkeekö/kuuleeko kukaan muu?
Vielä hereillä ollessa, mutta kun olen lähellä nukahtamista koen harhoja etenkin jos olen ollut kovin väsynyt tai stressaantunut.
Kuulen ihmisten keskustelua erilaisilla äänillä, lauseissa jota kuulen ei ole mitään järkeä. Joskus kuulen myös musiikkia.
Kun silmäni on kiinni näen myös hyvin tarkasti erilaisia kuvioita. Useimmiten ihmisten vihaisia tai vääristyneitä kasvoja jotka vaihtuvat toiseen kuvioon noin sekunnin kuluttua. Joskus myös muita kuvioita, yleensä jotenkin negatiivisia tai pelottavia kuten yliluonnollisia olentoja.
Olen terve ja tiedän, että tuotokset ovat aivojeni luomia enkä pelkää niitä. Silti ilmiö kummastuttaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ja muutkin näkee.

Mulla noiden lisäksi tosi kauniita ja kirkkaita värejä. Itse otan tarkkailevan asenteen, että "jaa, tällaista tänään". Siihen nukahtaa nopeasti.

Vierailija
2/3 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia ja muutkin näkee.

Mulla noiden lisäksi tosi kauniita ja kirkkaita värejä. Itse otan tarkkailevan asenteen, että "jaa, tällaista tänään". Siihen nukahtaa nopeasti.

Hyvä kuulla. Olen puhunut lähipiirin kanssa ja heillä ei ollut kokemusta asiasta, siitä ajatus, että onkohan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nukahtaessa kuulin vanhempieni puhetta :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan