Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini määrittelee arvonsa ja suosionsa sillä, että antaa kaikille miehille.

Vierailija
02.09.2018 |

Sanoo minulle, etten ole niin suosittu kuin hän. Minä etsin oikeaa rakkautta, enkä jaa itseäni kelle tahansa. On ylpeä siitä, että saa miehen kuin miehen mukaansa baarista. Olen häntä kauniimpi oikeasti, mutta en alennu moiseen, enkä voisi koskaan harrastaa seksiä ihmisen kanssa, johon en ole vahvasti ihastunut tai rakastunut.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä sitten nauttii hankkimistaan sukupuolitaudeista, jotka voivat aiheuttaa lapsettomuutta ja syöpää.

Vierailija
22/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh nyt kaduttaa että kirjoitin kommentin. Tämä tuli juuri sopivasti kun eilen pohdin kaverini tilannetta ja näin anonyyminä olisi voinut muiden kanssa jakaa ajatuksia ja pohdintoja aiheesta.

Antaa olla. Tämä ketju on täynnä sontakikkareita toistensa päälle viskovia apinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille idioottikommentoijille täällä: eihän tässä olekaan ydinongelma se, että kaveri harrastaa yhden illan juttuja, vaan se, että itsetunto riippuu kokonaan siitä, kuinka monelle kelpaa. Plus oikeat ystävät eivät lauo vertailevia kommentteja siitä, kumpi on "suositumpi". AP, ootko koettanut puhua tästä kaverillesi tai pitäisikö vaan katkaista kuluttava ihmissuhde, jos ei esim. vakavaa puhetta kuuntele?

Kyllä aionkin katkaista. Ollaan jo riitaannuttu hänen lauottuaan minulle mielipiteensä minusta ja olen tuota hänen touhuaan tässä katsellut jo muutamia vuosia. Hän on pinnallisempi ihminen, jolle seksi tärkeää kenen kanssa hyvänsä ilmeisesti. Itse olen syvällinen ja uskon, että tämä kaveri jää historiaan. On minulla muitakin kavereita, jotka eivät ajattele olenkaan noin. Piste iin:n päälle oli tuo kun sanoi tosiaan, että en ole niin suosittu kuin hän eli tajusin, millainen ajatusmaailma hänellä oikeasti on. ap.

Vierailija
24/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmissäni kaverisi arvo on melko pyöreä nolla. En arvosta jakiksia.

t. huippumies

Vierailija
25/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh nyt kaduttaa että kirjoitin kommentin. Tämä tuli juuri sopivasti kun eilen pohdin kaverini tilannetta ja näin anonyyminä olisi voinut muiden kanssa jakaa ajatuksia ja pohdintoja aiheesta.

Antaa olla. Tämä ketju on täynnä sontakikkareita toistensa päälle viskovia apinoita.

Niin että ei kelvanneetkaan vastaukset kun kaikki ei alkaneet kuorossa sun kanssa haukkumaan kaveriasi ja ylistämään sinua kun et halua seksiä kuin rakastamasi ihmisen kanssa?

Vierailija
26/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat ketjun, jossa kaikki ovat samaa mieltä kanssasi ja ylistävät pyhyyttäsi ja korkeaa moraaliasi.

Vierailija
27/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että ei kelvanneetkaan vastaukset kun kaikki ei alkaneet kuorossa sun kanssa haukkumaan kaveriasi ja ylistämään sinua kun et halua seksiä kuin rakastamasi ihmisen kanssa?

En ole ap. Kummastuttaa tosin mitä tänne kirjoittamisen päässä liikkuu.

Vierailija
28/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat ketjun, jossa kaikki ovat samaa mieltä kanssasi ja ylistävät pyhyyttäsi ja korkeaa moraaliasi.

Miten olisi ketju jossa keskustellaan aiheesta? Ei käy ei kun niin monille on hauskempaa vain haukkua anonyyminä tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
29/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakakoon kukin nainen niin monelle kuin lystää, mutta vain hölmö ja naiivi kuvittelee sen kertovan paljonkaan omasta viehättävyydestä tai suosittuudesta. Kyllähän suurin piirtein ihmisen näköisen akan tavara aina miehille kelpaa.

Vierailija
30/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä on jonkun muun kuin ap:n kirjoittama viesti ja seuraavakin. t. ap.

Vierailija
31/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi ketju jossa keskustellaan aiheesta? Ei käy ei kun niin monille on hauskempaa vain haukkua anonyyminä tuntemattomia ihmisiä.

Palstalla on paljon ihmisiä jotka määrittelevät oman arvonsa sen mukaan miten paljon voivat haukkua muita.

Vierailija
32/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ketjun aloitettu siinä tarkoituksessa, että joku anonyyminä haluaa haukkua kaveriaan?

Vierailija
33/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ajatelkoon hän itsestään mitä huvittaa, miten se sinulta on pois? Ihan samalla tavalla sinäkin nostat itsesi hänen yläpuolelleen tällä ylimielisellä aloituksella. Tuleeko sinulle parempi mieli, jos palstamiehet haukkuvat kaverisi h*uoraksi ja ylistävät sinua kilpaa? Säälittävä olet jos sellaisesta kiksejä haet.

Vierailija
34/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, tätä kyökkifilosofian määrää! Ja että tyrkytetään käyttäytymismallia, jossa paneminen on jonkinlainen kerran elämässä kunniallisesti eikä jokapäiväinen elämänsuola monien kumppaneiden kanssa. Tosin taitaapi olla niin, että yksi täällä vaan keskustelee itsensä kanssa ja haukkuu muun mielisiä ja peukuttelee.

Vierailija
35/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näille idioottikommentoijille täällä: eihän tässä olekaan ydinongelma se, että kaveri harrastaa yhden illan juttuja, vaan se, että itsetunto riippuu kokonaan siitä, kuinka monelle kelpaa. Plus oikeat ystävät eivät lauo vertailevia kommentteja siitä, kumpi on "suositumpi". AP, ootko koettanut puhua tästä kaverillesi tai pitäisikö vaan katkaista kuluttava ihmissuhde, jos ei esim. vakavaa puhetta kuuntele?

Kyllä aionkin katkaista. Ollaan jo riitaannuttu hänen lauottuaan minulle mielipiteensä minusta ja olen tuota hänen touhuaan tässä katsellut jo muutamia vuosia. Hän on pinnallisempi ihminen, jolle seksi tärkeää kenen kanssa hyvänsä ilmeisesti. Itse olen syvällinen ja uskon, että tämä kaveri jää historiaan. On minulla muitakin kavereita, jotka eivät ajattele olenkaan noin. Piste iin:n päälle oli tuo kun sanoi tosiaan, että en ole niin suosittu kuin hän eli tajusin, millainen ajatusmaailma hänellä oikeasti on. ap.

Minusta tuo kertoo siitä, että sinä olet jo jonkin aikaa halveksinut häntä ja pitänyt itseäsi parempana. Nyt haluat pistää välit poikki, kun tajusit ettei kaverisi itse pidäkään itseään sinua huonompana vaan puntit ovatkin tasan - molemmat olette samanlaisia ylimielisiä hyypiöitä jotka kuvittelette olevanne muiden yläpuolella. News flash, se on teidän oma asianne miten seksielämänne järjestätte. Irtoseksi ei tee kaveristasi parempaa ihmistä ihan niinkuin se pihtaaminenkaan ei tee sinusta. Molemmat elätte niinkuin omaan moraaliinne sopii ja sitä omaa moraalia on kummankin turha työntää toiselle hänen hyvyytensä mittariksi.

Vierailija
36/36 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet rakastaa helppoa.