Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PETTÄMINEN

Vierailija
02.09.2018 |

Aikasempaa kun ex vaimo tuli tyttöjen illasta kotiin pikku pöhnässä kotiin,
Rakasteltiin kiihkeästi.
Kerran kitiin tultua halusi vaan nukkua heti kotiin tultua.
Aamulla kysyin asiasta,
Vastas että oli vaan niin väsynyt.
Tämä toistui usean kerran.
Kerran sit en välittänyt hänen väsymyksestä ja riisuin hänen pikkarit
Yllätys yllätys jalkoväli oli limasta märkä tarkemmin tutkittua se oli spermaa.
Loput arvaatkin

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja?

Vierailija
2/13 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö kertoa, että et osannut naistasi tyydytää?

Vierailija
4/13 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti juu.

Vierailija
5/13 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maailmaa kaada jos toinen pettää. Pimpska ei siitä pilalle mene ja se nainenkin on sama. Eri juttu jos on rakastunut toiseen kuin että käy vaan vähän panemassa.

Vierailija
6/13 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se maailmaa kaada jos toinen pettää. Pimpska ei siitä pilalle mene ja se nainenkin on sama. Eri juttu jos on rakastunut toiseen kuin että käy vaan vähän panemassa.

Voi se kaatakkin, jos tulee muitakin tuliaisisa kotiin kun vain sotkuiset pikkarit. Eikä sekään niin miellyttävää ole. Onneksi ei mulle mitään hyppykuppaa tuonut nainen riennoiltaan mukana mutta luulen että tuolla jossain on miehiä/naisia joilla ei niin hyvä tuuri ole käynyt. Ensin dippailet muiden eritteissä ja kruununa saat vielä taudit päälle. Ei kiva

Vierailija
7/13 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhde päättyisi siihen. Jollen itse alkaisi käydä vieraissa, tiedän naisia jotka härnäävät tietäen että he haluaisivat munaa. Eukolle antaisin tosi harvoin. Spermaiset alushousunut hälle.

Vierailija
8/13 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä se patukkakaan siitä kulu jos sitä käy muualla uittamassa, mutta kumman moni nainen siitä pahastuu, jos huomaa miehensä pettävän.

Vierailija
9/13 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytäsin vieraat spermat vaimoni sisältä,

Ero tuliso välittömästi

Vierailija
10/13 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihinkin hairahduksiin voi suhtautua monella lailla .

Jos mun kävis vieraissa ja jäis kiinni tai kertois..kyllä mun pitäs kattoo kans peiliin miks on tie tähän johtanut ett vaimo tarttee toisen miehen lempee..

En kyllä kättelyssä sanos ett lähe..

Jokin syyhän siihen on..enempi tai vähempi hyvä..

Eiköhän tuosta ainakin mun puolesta pääsis yli..yks kokemus lisää..enhän mä tiedä hänen polkujaan ennen meidän yhteisiä polkujakaan eikä mun niitä tartte tietääkkään..

Vierailija
11/13 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löytäsin vieraat spermat vaimoni sisältä,

Ero tuliso välittömästi

Tuotanoin. Tuo olisi ehkä ensireaktio minullakin, jos on pitepiaikainen suhde ja pienet lapset niin asia ei ole niin yksinkertainen. Tosiaankin peiliin katsominen voisi hieman selveyttää ja kysyä itseltään, mitä olen tehnyt väärin.

Itselleni meinasi käydä samoin. Tein pitkää työpäivää jopa viikonloputkin, tienasin silloin 15000 mk käteen kuussa. Perheeni jäi sivuun, enkä viettänyt laatuaikaa perheeni kanssa. Sattui työtapaturma, olin tehnyt 16-24 tuntisia työpäiviä. Sitten kävi niin että autolla ajanessani nukahdin ja ajoin päin puuta, 6 viikkoa sairaslomaa. Kotona lapset hyppivät innoissaan iskä on kotona iskä on kotona, vaimoni antoi parasta seksiä mitä voi saada. En tiedä olisiko vaimo käynyt vieraissa, ymärtäisin sen sillä onnettomuuden jälkeen tein 8-10 tuntisia työpäiviä. Lapset näkivät isänsä ja vaimoni piti myös siitä. Seksi on ollut tasaisesti nautittavaa.

Vierailija
12/13 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee vierasta mieli miks ei käyttäs apuvälineitä esim dildoo

Vierailija
13/13 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tekee vierasta mieli miks ei käyttäs apuvälineitä esim dildoo

Veikkaan että syyt pettämiselle on ainakin yleensä syvemmät kuin vaan tarve survoa jotain sisäänsä. Tämä toki vain valistunut arvio, enkä niitä syitä pidä sen "parempina" kuin tuo mainitsemani survomisen tarve

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan