Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nainen olla "helppo?"

Vierailija
02.09.2018 |

Siinä kysymys? Olen mielestäni helppo tapaus poikaystäväni kannalta, mut on siis erittäin helppo vietellä seksiin ja poikaystäväni saa mut syttymään vaikkei tekisi aluksi mielikään. Sisareni mielestä näin ei saisi olla vaan seksistä pitäisi joskus kieltäytyäkin. Perusteluna on ettei mies kauan arvosta naista jonka saa aina halutessaan. Epäilen kyllä väitettä, mut miten on miehet, menetätkö arvostuksesi naista kohtaan jos tämä on aina valmis seksiin?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen kyllä väitettä, mut miten on miehet, menetätkö arvostuksesi naista kohtaan jos tämä on aina valmis seksiin?

En menetä, päinvastoin, jos saan kokea itseni halutuksi.

Se on sitten eri asia jos nainen on helppo kaikkien kanssa ja jotain yhden illan päänahkoja on kerääntynyt runsaasti. Tämä vain yksi mielipide.

Vierailija
2/14 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaresi on vain kateellinen.  Ei ole mitään järkeä kieltäytyä seksistä poikaystävän tai puolison kanssa, jos mieli tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä? Vieläkö joku oikeasti 2000-luvulla ajattelee, että kieltäytyminen seksistä parisuhteessa on hyve ja kannustettava asia.

Ja voi sisaresi miesparkaa, nainen sanoo ”ei” jotta kiinnostus seksiin ei loppuisi mieheltä - on siinä naisen logiikkaa kerrakseen. Siitähän se vasta loppuukin kun pakkeja saa, oli sitten mies tai nainen.

Mutta tottapuhuen minä en edes usko, että sisaresi kieltäytyy seksistä ihan vaan miehen parasta ajatellen. Taitaa olla seksi vallankäytön väline naisen puolelta, hallitsee parisuhdetta määrittelemällä milloin seksiä on sopivaa ja oikein miehelle annostella. Verhoaa sen vain tuommoiseen muka epäitsekkääseen syyhyn. Hyi.

Vierailija
4/14 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta sinä seksiä aina kun haluttaa ja jätä siskosi näkemykset omaan arvoonsa. Ei se miehen seksihaluja vähennä kun seksiä on silloin kun mieli tekee. Päinvastoin.

Vierailija
5/14 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi ei ilmeisesti pidä seksistä.

Vierailija
6/14 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan upeaa kun halut kohtaa ja syttyy toisen kiihkoon vaikka ihan heti ei olisi mukana. Musta on ihanaa jos mies viettelee mut sillai nollasta sataan...

Vierailija
7/14 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko Porvoosta? Ei kukaan voi tosissaan kysyä tuommoista.

Vierailija
8/14 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten rakastajalleni sanoin, "Mä en oo helppo, mä oon varma". Siis hänelle, en muille. Nollasta sataan parissa sekunnissa. N50+

Vierailija
9/14 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vallan käyttöä.

Jos toista haluttaa ja saa toisenkin haluamaan niin, miksi ei?

Seksi on parisuhteen liima ja voi sitä miehen huomion määrää mitä halukas vaimoke saa seksin lisäksi.

Sanoisin, että voittaja pihtaajaan verrattuna, kun saa haluamat asiat ilman suurempaa vallankäyttöä.

Vierailija
10/14 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä on aina upeaa kun saa halulleen vastakaikua. Joskus nainen syttyy tosi nopeasti, toisinaan saan vietellä häntä. Kumpikin on ihana tunne. Jokin sisäänrakennettu halu mulla on olla yleensä se aloitteentekijä. Ap:n tilanne kuulostaa minusta tosi hyvältä, teillä synkkaa! 

Vierailija
11/14 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tilanne on hieman toinen kun on mies ja mies. Siinä ollaan aina helppona.

-ap

Vierailija
12/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpot ei jaksa montaa vuotta kipinää pitää. nähty on. kiimaa vajaa 10v sitten jämähti...

Vierailija
13/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että mitenhän sisaresi tietää teidän seksielämästä?

Vierailija
14/14 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tilanne on hieman toinen kun on mies ja mies. Siinä ollaan aina helppona.

-ap

Feikki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan