Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette miehestä joka on vapautettu armeijasta..

Vierailija
01.09.2018 |

Lievän aspergerin ja ahdistuneisuushäiriön takia?
Muuten pärjään kyllä työelämässä hyvin, mutta armeijaan meno kokonaisuudessa mm. Se yöpyminen ja porukkaan sopeutuminen olisi ollut liian kuluttavaa ja stressaavaa.

Muuten tätä armeijan käymättömyyttä laskematta elän aivan normaalia miehen elämää.
Mitä ajatuksia teillä herää tästä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.

Vierailija
2/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa joka ei ole armeijaa suorittanut.

Erityisesti siitä vapautuminen psyykkisistä syistä jtn niin munatonta että hyi...

T. N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveystarkastuksessa on katsottu parhaaksi vapauttaa, niin sinuna en miettisi asiaa sen enempää. Oletan että et ole väen vängällä palvelukseen kuitenkaan ollut hinkumassa.

Itse sain vapautuksen astman ja sosiaalisten tilanteiden pelon vuoksi. En olisi pärjännyt armeijassa, joten päätös oli oikea.

Vierailija
4/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se monesti naisten helppo vaatia sitä sun tätä..

Tosiasiassa armeija ihan oikeasti hyvin kuluttava paikka monelle.. harva nainen siitä suoriutuisi itsekään..

Mua ei haittaa armeijan käymättömyys millään tavalla!

T. N26

Vierailija
5/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitää

Vierailija
6/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkki ja hippi tai håmå

Vierailija
7/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ihmeempiä. Itsekin olen ja samoin yli puolet yliopistokavereistani. Ei se homma ole kaikkia varten

Vierailija
8/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kuin lääkärintodistus siitä, että sinulla on päässä vikaa. Näin se vaan on.

Vierailija
9/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en päässyt nuoruuden amfetamiini kokeilujen vuoksi mikä on outoa sillä sodathan Suomessa käytiin juuri amfetamiinin voimin. Onko parempaa sotilasta kuin sellainen joka pystyy valvomaan viikon, kuluttaa vain vettä ravinnoksi ja pystyy juoksemaan useita kilometrejä kovaa vauhtia?

Vierailija
10/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentelin selkäkipuja, jonka ansiosta sain vapautuksen. Oikeasti mulla ei vaan pää kestänyt kun ei saanut hetkenkään omaa rauhaa ja aloin näkemään kaikenlaisia elävältähautaamis-unia.

Vierailija
11/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ile nainen ja mulla on itsellä paniikkihäiriö ja ahdistuneisuushäiriö. Mä en pärjää edes työelämässä, että hattua nostan sulle.

Jos ei nainen ole itse käynyt armeijaa sillä ei ole oikeutta olla mitään mieltä siitä.

Vierailija
12/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapautus tulee myös jos jakelee tappouhkauksia hyvin nopeaan.

Vierailija
13/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa joka ei ole armeijaa suorittanut.

Erityisesti siitä vapautuminen psyykkisistä syistä jtn niin munatonta että hyi...

T. N21

Oletko sinä suorittanut sen? Ole sinä wt hiljaa. Ei ap: ta kiinnosta jonkun kouluja käymättömän pubiruusun mielipide.

Vierailija
14/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap tuollaisia pohdi. Ikinä en ole mieheltä treffeillä kysynyt onko käynyt armeijaa 😂😂

Itse en pärjäisi siellä.

Vierailija
15/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endin minulle annettiin monta vuotta lykkäystä yliliikkuvan polven takia ja käskettiin hankkimaan lisää kuntoa, jotta polvi ei hajoaisi palveluksessa. Sitten lopulta minulle määrättiin armeijasta vapautus, koska neuropsykologi katsoi ettek minun pääni kestäisi sellaista painetta. Että tälläine mies täällä.

Vierailija
16/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homekasarmit ja viikkojen sairastelut ja sitten vapautus myös monasti.

Vierailija
17/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos terveystarkastuksessa on katsottu parhaaksi vapauttaa, niin sinuna en miettisi asiaa sen enempää. Oletan että et ole väen vängällä palvelukseen kuitenkaan ollut hinkumassa.

Itse sain vapautuksen astman ja sosiaalisten tilanteiden pelon vuoksi. En olisi pärjännyt armeijassa, joten päätös oli oikea.

Mulla on ollut sosiaalisten tilanteiden pelko koko elämäni ja on edelleen. Silti en edes tajunnut, että armeijasta voisi kieltäytyä tuolla perusteella. Ei ollut helppoa oloni siellä, ja monet kerrat mietin, miten saisin jätettyä kesken koko roskan, mutta niin vain sinnittelin sen läpi. Jälkeenpäin on kyllä ollut hyvä fiilis, että selvisin, ja muutenkin olen työelämässäni tottunut taistelemaan itseni läpi vaikeuksien. Luulen, että armeijan käymiselläkin oli ainakin vähän vaikutusta luonteen lujittumiseen.

Vierailija
18/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se intti ole mikään kynnyskysymys. Mutta tietysti haluaisin tietää, miksi armeija jäi väliin. Olen itse hyvin sosiaalinen ja jos kumppanilla olisi sosiaalisten tilanteiden pelko, niin tuskinpa siitä suhteesta pitemmän päälle mitään tulisi. Arvostan muutenkin enemmän miestä, joka haastaa itsensä selviytymään vaikeistakin paikoista, kuin sellaista, joka pyrkii saamaan niistä vapautuksen. 

Vierailija
19/19 |
02.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi