Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykiatrinen päivystys

Vierailija
01.09.2018 |

Onko kenelläkään kokemusta? Millaista kohtelua?

Itse olen käynyt 2 kertaa ja soittanut kerran, joka kerta kohtelu on ollut todella tylyä... Enää en haluaisi sinne mennä, vaikka psykiatrian poliklinikalla onkin ohjeistettu tietyissä tilanteissa menemään. Nyt juuri mietin, että mennäkkö vai eikö mennä. Ikävää, jos sinne asti menee toivoen saavansa apua ja saakin vaan tylyä ja epäasiallista kohtelua.

Olisi kiva kuulla, jos jollain on ollut positiivisia kokemuksia ko. paikasta niin ehkä minäkin rohkaistuisin sinne vielä kerran menemään :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki? Itse olen päivystyksessä saanut aina asiantuntevaa apua.

Vierailija
2/7 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelu oli asiallista ja ystävällistä, mutta hyödytöntä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain Tyksissä ihan asiallista kohtelua, olin tosin todella huonossa jamassa (psykoosi). Sain jutella hoitajan ja lääkärin kanssa, lääkkeitä annettiin jotta saisin nukuttua ja jatkohoitopaikka järjestettiin.

Vierailija
4/7 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyksin päivystyksessä olen käynyt. Mukava kuulla, että on ollut hyviäkin kokemuksia!

-ap

Vierailija
5/7 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset Joensuusta.

Vierailija
6/7 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyssin päivystys taustalla itsetuhoista käyttäymistä ja olen aina saanut asianmukaista hoitoa sekä ohjauksen eteenpäin. Kuopiossa ei ole erillistä psykiatrianpäivystystä.

Kiitos Kys!

Vierailija
7/7 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kokemuksia pääsääntöisesti. Kerran on ollut hyvä lääkäri ja pääsin jatkohoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi