Psykiatrinen päivystys
Onko kenelläkään kokemusta? Millaista kohtelua?
Itse olen käynyt 2 kertaa ja soittanut kerran, joka kerta kohtelu on ollut todella tylyä... Enää en haluaisi sinne mennä, vaikka psykiatrian poliklinikalla onkin ohjeistettu tietyissä tilanteissa menemään. Nyt juuri mietin, että mennäkkö vai eikö mennä. Ikävää, jos sinne asti menee toivoen saavansa apua ja saakin vaan tylyä ja epäasiallista kohtelua.
Olisi kiva kuulla, jos jollain on ollut positiivisia kokemuksia ko. paikasta niin ehkä minäkin rohkaistuisin sinne vielä kerran menemään :)
Kommentit (7)
Kohtelu oli asiallista ja ystävällistä, mutta hyödytöntä
Sain Tyksissä ihan asiallista kohtelua, olin tosin todella huonossa jamassa (psykoosi). Sain jutella hoitajan ja lääkärin kanssa, lääkkeitä annettiin jotta saisin nukuttua ja jatkohoitopaikka järjestettiin.
Tyksin päivystyksessä olen käynyt. Mukava kuulla, että on ollut hyviäkin kokemuksia!
-ap
Kyssin päivystys taustalla itsetuhoista käyttäymistä ja olen aina saanut asianmukaista hoitoa sekä ohjauksen eteenpäin. Kuopiossa ei ole erillistä psykiatrianpäivystystä.
Kiitos Kys!
Huonoja kokemuksia pääsääntöisesti. Kerran on ollut hyvä lääkäri ja pääsin jatkohoitoon.
Mikä kaupunki? Itse olen päivystyksessä saanut aina asiantuntevaa apua.