Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ärsyttää, hajotin ps4 ohjaimen
01.09.2018 |
kun eräs peli alkoi eilenillalla v.itu.tt.aa niin raskaasti.
Mitä hemm.etin järkeä siinä on että jos am.mun vihula.isen joka on ampu.nut mua kohti vaikka haulik.olla niin mä en pysty loott.aamaan siltä patin patia kuin joskus harvoin. Vihut sattumalta a.mpu.vat mua kohti aina viimeisen patinsa juuri kun saan ne he.ngiltä.
Ja am.mu.n vihua metrin päästä rev.olverilla suoraan naamaan, vihulta lentää vain kypärä päästä ja pitää a.mp.ua uudestaan että kuo.lisi.
Raivostuttavia epälogiikoita.
Ja tää viiiiiiiiTUN sensuuri kohta hajoaa näppis ja hiirikin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuttu tarina..
Eka ihminen kenet mä tyrmäsin ole mun oma isä. Vedin sitä ukkoo koukulla leukaan ja se nukahti pariksi päiväksi. Tarpeeksi oli hakannut mua ja mutsia. Sen jälkee aloin viettämään aikaa nakkikioskien lähellä.
Käytin syöttinä mun ystävää joka on 165cm 60kg mies. Hän soitti suuta tiskillä ja kun tappelu oli alkamassa niin minä ilmestyin kukkapenkin takaa. Olen 205cm 145kg. Tämä mun ystävä katsoi vierestä kun h-a-k-k-asin koko nakkikiskan väen ja jopa kioskia pitävän vanhan miehen verenhimossani. Kun haluni oli tyydytetty juoksin takaisin äitini kotiin nukkumaan. Tätä toistettiin niin kauan kunnes juoduin vankilaan.
Siellä sai onneksi t-a-p-e-ll-a sydämmensä kyllyydeksi. Sodomiaakin oli..
T: Jape