Millainen alapääkarvoitus sinulla on?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäköhän muitten alapäät kuuluu sulle?
Me ihmiset nyt ollaan sellaisia, että kaikki piilossa oleva tuppaa kiinnostamaan.
-eri
Varsi ja nyytit höylällä, loput trimmerillä. M41
Ja taas. En vieläkään ymmärrä mikä ihmeen fetissi naisilla on toisten p**lukarvoja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnontilassa, paksua karvaa, osa alkaa jo harmaantua.
N 43
Hyi helkkari! 🤮
Mikä sua vaivaa?
Hieno ja tervetullut keskustelunavaus. Tämä on aina ajankohtainen aihe, mutta siitä ei ole viime aikoina puhuttu palstalla tarpeeksi. Muutama vuosi sitten oli useita avauksia päivittäin. Ennen oli kaikki paremmin...
Niin, itselläni on siistitty, päällä lyhytkarvainen kolmio.
Yleensä ihan luonnontilassa, mutta siistin bikinirajat.
Joskus, kuten tällä viikolla tapahtui, innostun ajelemaan kaikki pois. Viihdyn kuitenkin paremmin karvojen kanssa.
Nainen ja 33.
Täysin sheivattu tai pieni sänki jos taukoa sheivauksesta. En koskaan palaa enää pöheikköön enkä jaksa mitään siistimistä. Iho kestää ajelun erinomaisesti kun on tottunut siihen eikä kutia myöskään kun sänki kasvaa. Mieskään ei ole valittanut sänkivaiheesta. Mies sheivaa myös kaiken pois jopa useammin kuin minä. 38v.
Yhdistyy saumattomasti yläselkäkarvoitukseeni.
Hobitti, 98 v.
Ja mitäköhän se sinulle kuuluu pervo.😝
Peilistä katsottuna siellä näyttäisi olevan melko tuuheaa, itse en suoraa näe kun on tuo 8-kk vauvamasu tiellä :)
Oon pitäny posliinina ja vuosia. Miehet tykkää ;)
N26
Vierailija kirjoitti:
Luonnontilassa, paksua karvaa, osa alkaa jo harmaantua.
N 43
Saiskos pluvan? Pääsiskös lipaseen?
Kaikki pois/siistitty kolmio mut kun höylällä sählää niin se sänkihän alkaa kasvaa tyyliin samantien joten tilanne elää kokoajan.
N26
Mielenkiintoista, miten vastauksista paistaa läpi "ajoin posliinin, kun MIES oli tulossa kylään", "en ole sheivannut, kun ei ole MIEHIÄ näköpiirissä", "MIES tykkää posliinistani".
🧐...
Mulla ei ole alapäätä,se jouduttiin poistamaan pahan onnettomuuden takia.Asiaa on yritetty kompensoida mm. implantoimalla alapääkarvoitusta yläpäähän.
Normaali aikuisen naisen karvoitus.