Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauraat hampaat

Vierailija
01.09.2018 |

Etuhampaat on läpikuultavat ja alareunoista on lähtenyt pieniä paloja pois. Miten hampaat voisi parhaiten ”korjata” vahingoittamatta niitä lisää?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaskiskolla.

Vierailija
2/6 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäriin, halkeamat korjataan paikka-aineella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaiset. Ikää on 50 vuotta. Mikä sun ikäsi on?

Aion mennä näillä ,kunnes joskus ehkä on sitten pakko laittaa sellaiset (posliini vai muovi?) kuoret. Eli hampaasta tehdään tikku, johon päälle kuori tulee.

Vierailija
4/6 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etuhampaat on läpikuultavat ja alareunoista on lähtenyt pieniä paloja pois. Miten hampaat voisi parhaiten ”korjata” vahingoittamatta niitä lisää?

Mulla oli sama, kiillettä myös lähtenyt. Kahteen etuhampaaseen laitettiin muovikuoret, paras tekemäni päätös naismuistiin. Todella! Voi hymyillä vapaasti. Olen hammaslääkäripelkoinen, mutta ei toi toimenpide satu mitenkään. Maksoi 200e/ hammas. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
5/6 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 30v. hammaskiskot on varmasti hyvät olemassa estämään lisävaurioita, mutta ei yksistään korjaa tilannetta. Paikka-aine taitaa olla se hammasystävällisin keino, mutta mietityttää jos ne värjääntyy rumasti. Mielellään kuulisin kokemuksia miten muilla hoidettu.

Ap

Vierailija
6/6 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 30v. hammaskiskot on varmasti hyvät olemassa estämään lisävaurioita, mutta ei yksistään korjaa tilannetta. Paikka-aine taitaa olla se hammasystävällisin keino, mutta mietityttää jos ne värjääntyy rumasti. Mielellään kuulisin kokemuksia miten muilla hoidettu.

Ap

Ei värjäänny, kerroin edellisessä viestissä kokemukseni. Hampaat on täysin samanväriset kuin muutkin, ei huomaa mitään eroa, paitsi se, että

ovat hyvännäköiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi