Syksy on tullut, millaisia kenkiä nyt käytät?
Otsikko. Vieläkö menee kevyet tennarit vai onko kaivettu lämpösemmät kengät esiin? Ostin uudet syys/talvikengät mut onkohan aikaista laittaa?
Kommentit (12)
Tennareilla mennään vielä. Syksy alkaa tänä iltana klo 23 😢
Ihan kesäkenkiä oon käyttänyt, kun lämmintä on ollut n.20 astetta.
Tennareilla pärjää hyvin, ihan kesäkelejä on ollut viime päivinä. Pari kuukautta ainakin vielä menee tennarit jalassa.
Tennareilla vielä mennään. Tännepäin Suomea lupasi ensi viikoksi vielä +20 astetta. Sitten kun kylmenee niin chelsea-nilkkurit jalkaan. Pitäis kyllä tänä syksynä ostaa uudet.
Kaikkiko täällä käyttää tennareita? 😮
Mulla myös kesäkengät käytössä. Parikymmentä lämpöä, niin ei tuu mieleenkään mitään syyskenkiä käyttää. Huvittaa nää jotka jo kevyttoppikset päällä ja kaulaliinat tiukasti kaulassa.
Mulla on vielä ihan kesäkengät, ei sandaaleita (en ylipäänsä käytä sandaaleita) mutta tennareita ja loafereita ja balleriinoja ja avokkaita.
Mutta tää on nyt just se vaihe, jossa kukin käyttää mitä haluaa, ja kaupungilla näkee jo nillkureita ja saappaita ja samalla varpaat paljastavia flipflopeja ihan sekaisin.
On jo aika vetää villasukat ja kuomat jalkaan, toppahousut päälle ja toppatakki niiskaan. Mutta missään nimessä älkää unohtako toppahousuja, toppahousut ovat kylmällä säällä tärjeät. Toppahousut pitävät jalat lämpiminä ja flunssat kaukana.
T. Toppahousu-mummo
Olen mökillä, kuten olen ollut melkein koko ajan toukokuusta asti. Kolmet kengät käytössä. Crocsit normaalisti, kumpparit kun soudan mantereen ja saaren väliä sekä esim. sienestäessä, ja uintikenkinä feikkicrocsit.
Näillä mennään vielä monta viikkoa.
Lenkkareita käytän. Siirryn sitten suoraan talvikenkiin kun lumet tulee.
Tennareilla siihen asti kunnes on lumi maassa tai maa on ihan jäinen.
Minä käytän ballerinoja, kun ei ole vielä varaa ostaa syyskenkiä. :D