Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi sanonut miehellesi: "Nuole mua"?

Vierailija
01.09.2018 |

Ainakin S.Minkkisen tyyliset miehet odottavat kuulevansa lauseen.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201809012201175342_vd.shtml

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi oksetus mikä juttu. ”Kuukauden avioliitto” ei ole tappanut seksielämää ja elävät etäsuhteessa. Kuka tuolta vielä parisuhdeneuvoja haluaa? Uskomatonta paskaa.

Niin ja mieheni on suunnilleen Minkkisen antiteesi mitä parisuhdekestävyyteen tulee joten todellakaan en sano hänelle noin. Hyvä muistaa.

Vierailija
2/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun tarvitse, sillä mieheni menee alas omasta tahdostaan. Lucky me.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimpia sanoja, mitä minkki on kuullut: Nuole mua??? Voi jee! Mites esim. Rakastan sinua sijoittuu kauneimpien sanojen rankingissa?

Vierailija
4/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin puistattava ajatus toi Minkkinen nuolemassa 😖

Vierailija
5/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan noin, mutta eilen sanoin sille "Nuo lemuaa".

Vierailija
6/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi, ymmärtää itse.

Vierailija
7/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä sanonut noin kellekään miehelle.

Toki silti nuoltu on.

Vierailija
8/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi tulla oksennus kun luin tuon. Hyi saakeli, mikä mies kyseessä. Kohta kuitenkin taas ahdistaa normiperhearki ja sen tavallisuus ja voi etsiä seuraavan nuoltavan. Toivottavasti etsii, ennen kuin uusi muija on paksuna.

Vierailija
9/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En milloinkaan, en voi sietää nuolemista,eikä miehenikän siitä pidä.

Vierailija
10/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin pyydän suuseksiä, joko niin, että "nuole mua" tai sitten muutoin pyytämällä. Todellakin pidän siitä, mieheni pitää melkein vielä enemmän sen antamisesta ja selkeästi kiihottaa häntä suuresti :) Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, mun mielestä lapsellista aj typerää odottaa, että kumppani tietää, koska sitä toinen haluaa, jos ei sano. Eri asia toki, jos se kuuluu jokaiseen seksikertaan. Itse otan joka kerta mieheltäni suihin kyllä, koska nautin siitä niin paljon ja kiihotun. Itse en joka kerta pyydä itselleni, jos en esim. ole käynyt suihkussa ja en ole ihan joka kerta sillä fiiliksellä. Meillä tehdään sitä, mitä halutaan eikä lasketa. 

En voi ymmärtää, mikä siinä ällöttää sanoa? sama asia kun mies pyytää suuseksiä. ei mitään eroa. 

Vierailija
11/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En milloinkaan, enkä sitä salli. Ei olla elukoita.

Vierailija
12/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan noin, mutta eilen sanoin sille "Nuo lemuaa".

:DD

Se vasta kaunista onkin!

Vierailija
13/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minun tarvitse, sillä mieheni menee alas omasta tahdostaan. Lucky me.

Joskus on kuitenkin hyvä kuulla, mitä toinen tahtoo. Se tuo lisää fiilistä. Samoin uskon naistenkin haluavan miehen välillä osoittavan selkesti, mitä tahtoo.

Vierailija
14/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan helvetin puistattava ajatus toi Minkkinen nuolemassa 😖

Samaa ajattelin mutten kehdannut kirjoittaa. Kiitos kun sinä kirjoitit 😀

Vierailija
15/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa luke noita MInkkisen juttuja mutta kieltämättä se on mukavaa kun vaimo pyytää nuolemaan. Hän osaa pitää huoli myös hygieniastaan ennen kun tälläisiä pyyntöjä esittää.

Vierailija
16/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, Minkkisen neuvot! Ihan varmaan, samalla tavalla, kuin jokainen nainen toivoo kuulevansa mieheltään "ota suihin".

Vierailija
17/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nuollaan joka kerta, joten en nyt tiedä mikä tästä tekee eritysen kauniin, kyllä minäkin tuon sanon ihan vaan viestintä tarkoituksessa. Kuulostaa vähän samalta kuin ajattelisi, että  "nussi mua" olisi jotenkin erityisen romanttisen lyyrinen lause, joka vaan harvoille ja valituille vienosti kuiskataan.

Milestäni joku "koen, että sinun kanssasi voin tulla onnellisemmaksi, kuin koskaan voisin yksin tulla" on paljon kauniinpi.

Vierailija
18/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nuollaan joka kerta, joten en nyt tiedä mikä tästä tekee eritysen kauniin, kyllä minäkin tuon sanon ihan vaan viestintä tarkoituksessa. Kuulostaa vähän samalta kuin ajattelisi, että  "nussi mua" olisi jotenkin erityisen romanttisen lyyrinen lause, joka vaan harvoille ja valituille vienosti kuiskataan.

Milestäni joku "koen, että sinun kanssasi voin tulla onnellisemmaksi, kuin koskaan voisin yksin tulla" on paljon kauniinpi.

Nojoo, mutta kyllä se nussiminen on kauneinta mitä kaksi ihmistä voivat yhdessä tehdä.

Vierailija
19/19 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haitallista sanoa pitävänsä nuolemisesta jos ei kerro mistä, voi muuten tulla nuolluksi väärästä paikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän