Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut itseä yli 10v. vanhempaan mieheen?

Vierailija
31.08.2018 |

Mitä teen? Olen ollut jo yli vuoden ihastunut itseäni vanhempaan mieheen. Tunteet ei vaan lähde pois. Itse olen hieman päälle 20v.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on miehen häpeä. Muutaman vuoden päästä se on sitten vinkumassa sun perään, koska pian ei kelpaakkaan naisille. Surullista. Fiksu mies ottais nuoren tyttöystävän/vaimon sinusta. 

Vierailija
22/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut

Trololololololooooooooooooooooooooooooooooooooo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä oon 44 ja tapasin 9v vanhemman miehen. En edes viitsi ehdottaa parisuhdetta, riittää hyvin tää paineen purku pari kertaa viikkoon. Ei sitä tässä iässä hirveesti enää oo muun kun sen perään :P oma vapaus säilyy täs rinnalla.

Vierailija
24/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isäkompleksi.

Tätä olen itsekin välillä miettinyt, että voi olla. Mulla on ollut ja on edelleen nimittäin aika heikko isä-tytär-suhde. Toisaalta en mä ihastunut iän takia tohon mieheen vaan luonteen! -ap

Vierailija
25/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v vanhempi wläköityy 20v aikaisemmin ja tulot romahtavat.

Ihastunut=orja. Ihastuksen kohde=valtias.

Vierailija
26/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on karu fakta, että tuollaiselle päälle kolmekymppiselle miehelle tuollainen parikymppinen tytsy kelpaa vain seksiseuraksi.

Miksi ja miten niin? Onhan näitä isojen ikäerojen julkkisparejakin... -ap

No, kyllähän 35-40v miespuoliset filmitähdet on ihan parhaassa iässä, paljon parempaa silmänruokaa, kuin alle kolmekymppiset kollegansa, mutta tuon ikäiset tavikset sen sijaan ovat jo tarjoustavaraa; tyyli ja yleisestikin koko olemus yhtäkkiä pappautunut ja mahanalkua näkyvissä.

Vierailija
27/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan noita ihastuksia ollut maailman sivun.Siskoni ihastui myös 10v vanhempaan mieheen ja on edelleen hänen kanssaan.Sisko 62v mies 72v.Heidän tarinansa alkaessa sisko 13v  mies 23v.Elettiin 70 lukua isä ja äiti ei kyllä tykännyt.

Vierailija
28/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan itseäni lähes kymmenen vuotta vanhempaa miestä - tosin yksipuolisesti. Hänelle olen kuitenkin liian _vanha_. Näin siis 54-vuotiaan miehen mielestä 45-vuotias nainen.

Vierailija
29/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt vaan on karu fakta, että tuollaiselle päälle kolmekymppiselle miehelle tuollainen parikymppinen tytsy kelpaa vain seksiseuraksi.

Älkää nuoret likat uskoko mammojen disinformaatiota!!! Ne haluu vaan ettette ota niitten ikäluokasta parhaimpia miehiä pois.

Totuus on että nuori kaunis ja kiva likka kelpaa varsin hyvin kunnolliseen juttuun kun taas jotain rupsahtanutta keski ikäistä katkeraa av mammaa voi korkeintaan panna kerran tai parin jos sille laittaa säkin päähän.

Vierailija
31/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpahan noita ihastuksia ollut maailman sivun.Siskoni ihastui myös 10v vanhempaan mieheen ja on edelleen hänen kanssaan.Sisko 62v mies 72v.Heidän tarinansa alkaessa sisko 13v  mies 23v.Elettiin 70 lukua isä ja äiti ei kyllä tykännyt.

Eikö siskosi ole 52, eikä 62, jos hän oli 70-luvulla yläasteikäinen? Haiskahtaa muutenkin kyllä pötypuheelta, koska ei tuohon aikaan 13-vuotiaat vielä pyörineet ympäri kyliä vanhempien jätkien kanssa; he auttoivat äitiä kotiaskareissa ja leikkivät pihapiirissä siskojensa kanssa rippikouluikään saakka, jolloin "hengailulle" sai luvan ja mahdollisuuden (esim polkupyörän liikkumiseen). Tai, en tiedä, saattoihan isommissa kaupungeissa olla vähän eri meininki, kuin maaseudulla

Vierailija
32/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ns. seksisektorilla. Sinut on sexzonetettu.

Niin... onkohan tästä tilanteesta ulospääsyä? En haluaisi jäädä ilman seksiäkään, mutta ei varmaan oo hyvä olla ihastunutkaan, jos mies pitää mahdottomana, että tästä mitään vakavampaa voisi tulla? -ap

Turha toivo. Seksisektorilta ei ole ulospääsyä, vaikka nuoressa rakastuneessa sydämessäsi kuinka uskoisit, että antamalla miehelle pimperoa saat hänet lopulta rakastumaan itseesi. Olet ja tulet aina olemaan hänelle: kiva pano. Move on.

Vierailija
33/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies ei jaksa

Vierailija
34/47 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tsekkailen töissä yhtä vanhempaa miestä. Tuskin siitä koskaan tulee mitään, mutta on kiva katsella. :D

Vierailija
35/47 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/47 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Seksi kelpaa mutta ei parisuhde. Mies on vapaa.

Ei ehkä jaksa enää sitä parisuhteen vääntöä.

Vierailija
37/47 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ns. seksisektorilla. Sinut on sexzonetettu.

Niin... onkohan tästä tilanteesta ulospääsyä? En haluaisi jäädä ilman seksiäkään, mutta ei varmaan oo hyvä olla ihastunutkaan, jos mies pitää mahdottomana, että tästä mitään vakavampaa voisi tulla? -ap

Turha toivo. Seksisektorilta ei ole ulospääsyä, vaikka nuoressa rakastuneessa sydämessäsi kuinka uskoisit, että antamalla miehelle pimperoa saat hänet lopulta rakastumaan itseesi. Olet ja tulet aina olemaan hänelle: kiva pano. Move on.

Tai no pano.

Vierailija
38/47 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha mies ei jaksa

Ei jaksakaan. Parisuhteet on aika kuluttavia.

Vierailija
39/47 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolloin ajateltu että "tyttö on aina uhri"?

Vierailija
40/47 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolloin ajateltu että "tyttö on aina uhri"?

häh?