Pelaako täällä jokun mies värikuulasotaa?
Kommentit (48)
että paljon huonompiakin harrastuksia voisi miehellä olla kuten esim. yöjuoksu. Hienoa, että on harrastus, jossa viihtyy =)!
kun tyttö-ystävä nälvii mun harrastusta. harrastus on 12 vuotta mun elämää ja tyttöystävä 2-3 vuotta...
mut en oo saanu edes metsään kokeilemaan, missä pelaaminen on vähemmän kivuliasta (osumat kauempaa ja vähemmän).
Käykää kokeilemas tyttöporukalla pelata. Itse olen ollut järjestämässä Lukion päättäville luokille mettäpeinttiä. tytöt eri päivänä ku pojat. ja jokain piti pelaamisesta, olivat itse asiassa innokkaampia kuin pojat.
-Mitä ihmettelinkin...
Vierailija:
Vastakkain voisivat olla vaikkapa seuraavat joukkueet:- kestovaippailijat - eko-hörhöilyn vastustajat
- reimatec-mamit - kirppari-äidit
- taaperoimettäjät - imetyksestä kieltäytyneet
- alatiesynnyttäjät - keisarileikatut (muttei liian pian synnytyksen jälkeen, jotteivat tikit ratkea! ; )
jne. jne.Keksikäähän lisää joukkueita! Ja sitten ei kun vaan kuulaa kalloon!!!
mä ilmottaudun kestovaippalijoihin, kirppariäiteihin, imetyksestä kiletäytyneisiin ja alatie synnyttäjiin:P
Tottakai meet mettäpeleihin ja harrastat, sano tyttös mitä vaan!!!
Molemmilla on oltava omaa aikaa ja harrastuksia! Jaksatte sitten suhteessakin paremmin.
Mies innostui pari vuotta sitten paintista ja joutuu nyt kärvistelemään välikaudella, kun perheeseemme syntyi kaksoset tammikuun alussa.
Itse innostuin myös tosi paljon mieheni harrastuksesta, mutta ei ole tullut kuitenkaan itse kokeiltua. Et olisko tosiaan ihan paikallaan järkätä omat joukkueet meille naisille ja vaikka ottaa matsia myös omien miesten kanssa???
Ilmoittaudun alatiesynnyttäjiin, monikkoäiteihin ja kestovaippailijoihin.
Ja vastustan suuresti niitä kommentteja jotka liittävät painttiin lapsellisuuden, sodan leikkimisen, teiniyden yms. negatiivista. Kun mies harrastaa sopivassa määrin (ei esim. 18h/vrk), niin se on kaikin puolin tervettä ja jokainen täyspäinen nainen haluaa elää onnellisen miehen kanssa ja olla myös itse onnellinen!!!
Saataisko ihan oikeesti kunnon pelit pystyyn???
masuli81
+ tytöt 2v1kk, 4kk x 2 ja paintti-iskä
meillä on jo kolme innostunutta naispelaajaa valmiina puhetta on ollut kakkosdivariin osallistumisesta ainakin yhdelle kierrokselle
Tämä ketju kuitenkin ennekin tai myöhemmin joutuu kadoksiin, joten ilmotellaanko esim. sähköpostitse, jos saatais jotain aikaiseksi - ihan aikuisten oikeesti!?! =)
-masuli81-
heli piste rautalin [at] pp piste inet piste fi
... kivan laho pää meikäläisellä... =)
ja kisaakin. oon itekin koittanut ja ihan kivaa se on:)
mukana niin miehiä ja naisia. Kai ollaan sit kaikki totaalisia kakaroita :)
jottai saisivat turvata tuleville jälkeläisilleen rauhaisat ja vakaat olot vapaassa ja itsenäisessä Suomessa. Aikuiset miehet sotaa LEIKKIMÄSSÄ ovat säälittäviä tapauksia ja häpeäksi isoisilleen.
Se on ihan hyvä harrastus. Suurtörniä täälläkin odotetaan ;
Ei oo musta yhtään lapsellista. Moni niistäkin pelaajista ei muuten saisi mitään liikuntaa. Ja siellä juostaan :)
Terkkuja kaikille paintball-vaimoille!!!!!
Mistäs päin muuten ootte, keiden miehet pelaa?
Voitais pitää jotain live av:ta jos satutaan kentän reunalle samaan aikaan... ;)
Ei todellakaan. Mieheni ei ole 12 v. teini.
12-vuotias ei ole teini. Miehesi harrastaa luultavasti sitä mitä sinä hyväksyt ja on sosiaalisesti arvostettua.
AV-mammojen isopalkkaiset insinöörimiehet leikkii lasten pyssyillä sotaa.
VOI SAATANA MITÄ TORVELOITA!
Vastakkain voisivat olla vaikkapa seuraavat joukkueet:
- kestovaippailijat - eko-hörhöilyn vastustajat
- reimatec-mamit - kirppari-äidit
- taaperoimettäjät - imetyksestä kieltäytyneet
- alatiesynnyttäjät - keisarileikatut (muttei liian pian synnytyksen jälkeen, jotteivat tikit ratkea! ; )
jne. jne.
Keksikäähän lisää joukkueita! Ja sitten ei kun vaan kuulaa kalloon!!!