Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kertoa pettämisestä

Vierailija
31.08.2018 |

Miten kertoa miehen pettämisestä tyttöystävälle tai saada mies jättämään huono suhteensa? Haluaisin miehen itselleni, joten en tietenkään voi kertoa siten että mies saa tietää minun kertoneen. Mies todennäköisesti pettänyt muidenkin kanssa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja haluat itsellesi tuon pettävän miehen?!

Kyllä rakkaus on ihhmeellistä...

Vierailija
2/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu -(I)-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, haluan hänet. Miehen olisi varmasti parempi olla minun kanssani... t. Ap

Vierailija
4/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen kanssa että sopisittekin yhteen, voisi sitten pettää sinuakin. Olisitte loistava pari, molemmat saisi mitä ansaitsisi :D

Vierailija
5/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kertoa miehen pettämisestä tyttöystävälle tai saada mies jättämään huono suhteensa? Haluaisin miehen itselleni, joten en tietenkään voi kertoa siten että mies saa tietää minun kertoneen. Mies todennäköisesti pettänyt muidenkin kanssa.

Haluaako mies olla vain kanssasi jos ei halua itse kertoa petämisestä, en oikein usko.

Vierailija
6/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti olisi. Kunnes löytäisi uuden naisen, jonka kanssa pettäisi sinua. Tää on niin nähty.

Vierailija
7/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen olisi parempi sinun kanssasi, mies olisi jo jättänyt sen tyttöystävänsä. 

Vierailija
8/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen kyllä että sä jäät "rannalle ruikuttamaan". Pitkästä suhteesta ei niin heti lähdetäkään, pelkän ihastuksen pohjalta. Satutat vain itsesi.

Vierailija
9/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee itsellesi sähköpostiosoite josta ei selviä sun nimi ja laita tyttöystävälle pikku vinkki 😄

Tai soita niin ettei numero näy ja kerro.

Vierailija
10/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tee itsellesi sähköpostiosoite josta ei selviä sun nimi ja laita tyttöystävälle pikku vinkki 😄

Tai soita niin ettei numero näy ja kerro.

Varsinainen hitchcock :D Ei varmaan mies yhtään epäilisi kuka sen on lähettänyt. :)

Vierailija
11/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla hieman yksinkertainen. No, ei se mitään. Yleisohjeena voi sanoa että pettäjä ei miksikään muutu. Tulee siis pettämään myös jatkossa, vaikka kuvittelisitkin että teidän kahden "onni" on jotenkin ihmeellisempää kuin se onni mitä mies on kokenut eksiensä kanssa. Kaiken lisäksi ko. mies vaikuttaa raukkamaiselta kun pettää selän takana eikä edes uskalla seistä tekojensa takana.

Löydä fiksumpi mies itsellesi ja unohda tuo tollo.

Vierailija
12/12 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ärsyttää tuollaiset pettäjämiehet ja naiset jotka sen mahdollistavat, varsinkin jos tietävät toisen olevan naimisissa. Sama kuvio tietysti toistepäinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi