Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruusufinnistä kärsivät

Vierailija
31.08.2018 |

Laitetaanpas keskustelua ruusufinnistä. Löytyy vain vanhoja!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on löydetty tai ymmärretty vihdoin yhteys suoliston kanssa. Itse ainakin tämän huomaan. Vähänkin kun stressaa ja jännitän mahalla, on naama kukalla.

Vierailija
2/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jättää ruokavaliosta maidon, viljat, kahvin, sokerin, alkoholin, kuumat juomat...ja stressin...naama parantuu. Lääkkeet tai rasvat eivät auta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiusallinen sairaus. Ruusufinni estää ainakin minua asioilta joista nauttisin. En viitsi esim käydä enää uimassa tai saunailloissa.

Vierailija
4/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juuri päällä ja suolisto ollut pitemmän aikaa sekaisin. Erehdyin laittamaan kesän jälkeen päivävoidetta ja naamani iho muuttui ensin tulipunaiseksi ja sitten turposi pariksi päiväksi kutisevaksi ja tukalaksi naamioksi. Sain neuvon syödä allergialääkettä ja pari otinkin. Apteekissa farmaseutti sanoi epäilevänsä ruusufinniä ja ostin Atopik-sarjan tuotteita. Ainakaan eivät tunnu pahentavan tilannetta. Ehkä jopa parantavat.

Vierailija
5/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta katosi moinen kun luovuin hormoonikierukasta

Vierailija
6/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluuko ruusufinniin ihan oikeat finnit poskilla? Tuntuu että sokeri ruokkii finnejä. Finnit ovat ihan puristettavia...

Vierailija
7/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluuko ruusufinniin ihan oikeat finnit poskilla? Tuntuu että sokeri ruokkii finnejä. Finnit ovat ihan puristettavia...

Voi kuulua. Sitä on eri vaikeusateita. Pahaan ruusufinniin ei oikein muu auta kuin roaccutan kuuri. Lievempiin muotoihin ympäristö ja elintavat vaikuttavat ja rosazol voide auttaa jos hetkellisesti pahenee.

Vierailija
8/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hävinnyt tyyliin kokonaan finnivoiteella (ja aluksi antibioottivoiteella) jota lääkäri määräsi. Eli musta ihotautilääkärille mars. Iho punoittaa enää harvakseltaan, näpyt ja se älytön märkiminen jäi pois. Jos on allergioita (mie oon atoopikko) ni itsellä auttoi kun lopetti työt siivoojana. 

Vierailija
9/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuulua. Sitä on eri vaikeusateita. Pahaan ruusufinniin ei oikein muu auta kuin roaccutan kuuri. Lievempiin muotoihin ympäristö ja elintavat vaikuttavat ja rosazol voide auttaa jos hetkellisesti pahenee.

Mulla ei ole mielestäni paha. Pari kolme märkivää finniä aina poskipäässä. Ihotautilääkäri tuumasi että ruusufinni. Omasta mielestäni ei...olisiko tämä minun vain ruokavaliosta johtuvaa. Olen sokerihiiri. En syö oikeastaan koskaan mitään terveellistä. En vain osaa syödä. Minut on sokerilla kasvatettu ja suu ei muuta oo tottunut syömään.

Vierailija
10/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa suolapitoiset ihonhoitoaineet. Käytän Ahavan tuotteita paljon. Lisäksi aurinko hoitaa, vaikka esim. sauna ei taas käy ollenkaan. Stressi vaikuttaa selkeästi.

Vierailija
11/11 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mielestäni paha. Pari kolme märkivää finniä aina poskipäässä. Ihotautilääkäri tuumasi että ruusufinni. Omasta mielestäni ei...olisiko tämä minun vain ruokavaliosta johtuvaa. Olen sokerihiiri. En syö oikeastaan koskaan mitään terveellistä. En vain osaa syödä. Minut on sokerilla kasvatettu ja suu ei muuta oo tottunut syömään.

Rosaceaa on monenlaista, eri tyyppejä, eikä kaikissa ole edes finnejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän