Haluaisin perustaa saaren vain miehille
Kun kerran naisillekkin on oma saari, niin periaatekysymyksestä haluan perustaa oman super he-saaren. Minulla itse asiassa on on saari, jossa on tosin tällä hetkellä vain mökkini. Jotta idea menestyisi yhtään, tarvitsisin mukaan ainakin joitakin piensijoittajia, jotta saarelle saadaan rakennettua jonkinlainen pienimuotoinen lomakeskus.
Mitä luulette, onko minulla mahdollisuuksia saada sijoittajia kiinnostumaan?
Kommentit (13)
Osta se saari ja perusta, pösilö. Ja palkkaa juristi.
Siitä vaan. En melo ponttoonilautalla sinne häiriköimään.
no mutta tarvitsenko oikeasti juristin kun eihän tuo naisten saarikaan mitään suurempaa vastustusta kohtaisi.
ja se mitä tässä haen on kansallista mediahuomiota ja sitten tietyysti näitä elämäntapa turisteja jotka ois kiinnostuneita
Jos saari on sinun, voit kutsua sinne ketä haluat. Jos haluat viettää aikaasi vain miesten kesken, sinulla on siihen täysi oikeus. On varmasti paljon miehiä, jotka haluavat maksaa siitä, että voivat viettää aikaansa mies porukassa, joten siitä vaan rahoitusta anomaan. Mitä sinä sitä tällä palstalla pohdiskelet.
Kokeilemallahan se selviää. Jos olet oikeasti tosissasi niin suosittelen ryhtymään tuumasta toimeen, saadaan ainakin osoitettua naisvihaajien harhoja perättömiksi.
Joko palstamiehet ovat rantautuneet naisten saarelle jokamiehen oikeuksiaan vaalimaan? Vai kuoliko idea siihen kun heille huomautettiin ettei siellä pyllistelee joogahousuisia bikinimalleja notkeissa asennoissa, vaan viisikymppisiä pulleita tätejä.
Onpas aikoihin epätoivoisin yritys herättää naisten huomiota.
Kuulostaa joltain munkki luostarilta. En maksaisi olemisesta tuollaisessa paikassa
Ajattelitko ap että naiset ihan oikeasti laittaisivat miesten saaresta pystyyn samanlaisen hysteerisen kohtauksen kuin palstamiehet naisten saaresta? Että tänne kopsattaisiin otteita Suomen laista koskien jokamiehenoikeuksia ja että suunniteltaisiin häirintäretkeä veneellä koska juuri tuossa saaressa niitä oikeuksia pitäisi päästä toteuttamaan? Really?
Mä oon mieluummin totaalisen yksin. Eikä oo vitsi. Kaikki naiset ja miehet voivat suksia kuuseen. On tää maailma vaan niin karmee paikka nykyään.
Gay island?