Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekavasti käyttäytynyt poliisi yritti aamu­yöllä tunkeutua suur­lähettilään virka-asuntoon

Vierailija
31.08.2018 |

Etelä-Afrikan suurlähetystöstä ilmoitettiin kolmen jälkeen aamuyöllä poliisille oudosti käyttäytyvästä miehestä Lauttasaaressa. Hetkeä myöhemmin poliisipartiot löysivät miehen käyttämän ajoneuvon Japanin suurlähettilään virka-asunnon lähistöltä.

Alueella partioinut vartiointiliikkeen vartija kohtasi miehen suurlähettilään virka-asunnon edustalla, Helsingin poliisi tiedottaa.

Mies pyrki sisään Japanin asuntoon, ja lähetystön työntekijä joutui käsikähmään hänen kanssaan.

Sekavasti käyttäytynyt rikoksesta epäilty on itsekin poliisi. Siksi asia on siirretty poliisirikostutkintaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumetestit

Vierailija
4/8 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainut olla yön Siltsuilemassa. Maaseudulla ei tajuta miten paljon Helsingissä käytetään huumeita. Kaikki poliisista pastoriin vetää jotain. Toki, niin minäkin. :)

Vierailija
5/8 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin johto pyöritti huumekauppaa,on tällä hetkellä oikeudessa syytettynä vakavista rikoksista joten eiköhän suurlähetystöön hyökkäys mahdu joukkoon.Ihme ettei tapahdu useammin on sellasta porukkaa että huh huh.

Vierailija
6/8 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tainut olla yön Siltsuilemassa. Maaseudulla ei tajuta miten paljon Helsingissä käytetään huumeita. Kaikki poliisista pastoriin vetää jotain. Toki, niin minäkin. :)

Paraskin puhumaan. Kun itse vetää, kuvittelee kaikkien muidenkin tekevän samoin.

Vierailija
7/8 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paraskin puhumaan. Kun itse vetää, kuvittelee kaikkien muidenkin tekevän samoin.

Ja kun itse ei vedä, kuvittelee ettei muutkaan vedä. Luulisi järjen jo sanovan missä mennään kun poliisin huumepäällikkö on Suomen huumekaupan johtohahmo.

Vierailija
8/8 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kun itse ei vedä, kuvittelee ettei muutkaan vedä. Luulisi järjen jo sanovan missä mennään kun poliisin huumepäällikkö on Suomen huumekaupan johtohahmo.

Voi, kyllä minä tiedä, että jotkut käyttävät. Enemmistö ei kuitenkaan käytä. Onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi