Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääkimpun pitely kirkossa..

Vierailija
17.07.2008 |

Missä vaiheessa kaasona otan morsiamen kimpun vastaan ja annan takaisin? Meni vähän ohi tämän päivän harjoituksissa tuo kohta :/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaaso anto takas kun noustiin ylös ja oltiin suudeltu:) Nyt tänäkesänä olen ollu kolmissa häissä, ja niissä morsian on itte pitäny kimppunsa. En tiiä miks. Siihen ovat alttarille kauniisti laittaneet.

Vierailija
2/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yleensä ole kaiteella tms.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hääpari on päässyt alttarin eteen ja ennen kuin marssil oppuu? Ja ojennan kimpun takaisin kun yhteisvirsi loppuu ja ennen kuin loppumarssi alkaa?

-ap-

Vierailija
4/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika typerä amerikkalainen tapa, että kaaso (jonka tehtävää alttarilla en myös ymmärrä) pitää morsiammen kimppua!

Vierailija
5/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kimpun kun ei pysty sitä muka itte pitämään.

Vierailija
6/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perässä niin pappi tietysti kertoi miten se kimpun luovutus siellä edessä tapahtuu. Morsian ei siis itse pitele sitä kimppua vaan se on mulla toimituksen ajan. Noh.. pitääpä kysellä bm:nilta jos hän muistais miten se meni...

-ap-

Vierailija
7/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on minulla. Muistaakseni oli ihan papin ehdotus. Mitäs minä siihen olen vastaanlaittamaan.

-ap-

Vierailija
8/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monissakin häissä kaaso pidellyt kimppua sen aikaa kun morsian polivistuu, ristii kätensä ja ottaa sormuksen yms. alttarin edessä. mitä sitä turhaan siinä sähläämään ja pitelemäänkään, kai siitä nyt voi vartiksi luopua kun saa koko päivän muutenkin kannella sitä?

Vierailija
9/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa kaaso ottas kimpun. Kyl se nykyään on morsiammen tapa pitää se itte. Outoa jos viel joku kaasolle sen antaa.

Vierailija
10/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisoskellessan siellä edessä. kaipa niille pitää jotain tehtävää keksiä, jos ei penkille halua istuttaa.

Vierailija
11/11 |
17.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mieluusti istunut penkillä ilman kimppua :D Mutta tehdään niin miten pääsankarit tahtoo, näytin sitten hölmöltä tai joltain muulta siellä edessä.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän